Tomaž Tomšič za DMS: Z napovednim modelom do pravega potrošnika in učinkovitejšega oglaševanja - iPROM - Novice

Tomaž Tomšič za DMS: Z napovednim modelom do pravega potrošnika in učinkovitejšega oglaševanja

Vodja iPROM Labsa Tomaž Tomšič in Matjaž Robinšak iz Valicona sta na predavanju Marketing TOPX Društva za marketing Slovenije predstavila skupno rešitev na področju tržnega raziskovanja, ki omogoča nagovarjanje in doseganje zgolj zainteresiranih potrošnikov. V trženju so sredstva namreč omejena, zato si tržniki prizadevajo čim bolj zmanjšati neučinkovito komuniciranje ter nagovarjati predvsem tiste potrošnike, ki bi jih ponudba resnično zanimala.

Preberi več
Tomaž Tomšič za DMS: Z napovednim modelom do pravega potrošnika in učinkovitejšega oglaševanja - iPROM - Novice

Tomaž Tomšič za Društvo za marketing Slovenije: Z napovednim modelom do pravega potrošnika in učinkovitejšega oglaševanja

Vodja iPROM Labsa Tomaž Tomšič in Matjaž Robinšak iz Valicona sta na predavanju Marketing TOPX Društva za marketing Slovenije predstavila skupno rešitev na področju tržnega raziskovanja, ki omogoča nagovarjanje in doseganje zgolj zainteresiranih potrošnikov. V trženju so sredstva namreč omejena, zato si tržniki prizadevajo čim bolj zmanjšati neučinkovito komuniciranje ter nagovarjati predvsem tiste potrošnike, ki bi jih ponudba resnično zanimala.

Preberi več
Zmagovalne trženjske strategije v 2022 zahtevajo dovršeno oglaševalsko podporo - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Uroš Končar

Zmagovalne trženjske strategije v 2022 zahtevajo dovršeno oglaševalsko podporo

Večji nadzor, nadpovprečna učinkovitost in boljša konkurenčnost so glavni razlogi, da se vse več blagovnih znamk obrača od svetovnih tehnoloških platform k lastnim medijem, lastnim vsebinam in lastnim podatkom.

Preberi več
Digitalno zunanje oglaševanje doživlja razcvet - iPROM - Novice iz sveta

Digitalno zunanje oglaševanje doživlja razcvet

Digitalna preobrazba industrije zunanjega oglaševanja (OOH) spodbuja tržnike k preizkušanju in učenju.

Preberi več
Leon Brenčič za AmCham Slovenia: Digitalno trženje zaupajte strokovnjakom - iPROM - Novice

Leon Brenčič za AmCham Slovenia: Digitalno trženje zaupajte strokovnjakom

Na virtualnem pogovoru Ameriške gospodarske zbornice – AmCham Slovenia je direktor odnosov z naročniki v iPROMu Leon Brenčič predstavil svoj pogled na vedenje potrošnikov v novi normalnosti.

Preberi več
Leon Brenčič za AmCham Slovenia: Obnašanja potrošnikov v novi normalnosti - iPROM - Novice

Leon Brenčič za AmCham Slovenia: Obnašanja potrošnikov v novi normalnosti

Na virtualnem pogovoru Ameriške gospodarske zbornice – AmCham Slovenia je direktor odnosov z naročniki v iPROMu Leon Brenčič predstavil svoj pogled na vedenje potrošnikov v novi normalnosti.

Preberi več
Prikazno oglaševanje tudi v 2022 paradni konj uspešnih blagovnih znamk - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Prikazno oglaševanje tudi v 2022 paradni konj uspešnih blagovnih znamk

Najuspešnejša podjetja v nestanovitnih časih povečujejo naložbe v prikazno oglaševanje. Raziskava iPROMa in Valicona kaže, da bo tudi večina slovenskih oglaševalcev v prihodnje ohranila ali povečala naložbe v digitalno oglaševanje. V letu 2021 bo zanj skupno namenila skoraj 100 milijonov evrov, pri čemer bo največjega dela kolača deležno prikazno oglaševanje. Z uporabo naprednih oglaševalskih tehnologij je prikazno oglaševanje danes namreč ena najučinkovitejših oblik oglaševanja, ki oglaševalcem na spletu prinaša največ za oglaševalski denar.

Preberi več
Brezhibne večkanalne izkušnje pomembne za uspešno poslovanje - iPROM - Novice iz sveta

Brezhibne večkanalne izkušnje pomembne za uspešno poslovanje

Polovica blagovnih znamk do leta 2022 ne bo uspela poenotiti kanalov za sodelovanje s strankami, čeprav so brezhibne večkanalne izkušnje potrošnikov ključne za uspešno poslovanje.

Preberi več
Priročnik o integriranih tržnokomunikacijskih strategijah na spletu - Učinkovite strategije »digitalno najprej« v praksi - iPROM

Novi priročnik: UČINKOVITE TRŽENJSKE STRATEGIJE »DIGITALNO NAJPREJ« V PRAKSI

Preberi več
Zakaj prikazno oglaševanje prevladuje med oglaševalci - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Zakaj prikazno oglaševanje prevladuje med oglaševalci

Aktualna raziskava iPROMa in Valicona kaže, da je prikazno oglaševanje najbolj priljubljena oblika digitalnega oglaševanja tudi med domačimi blagovnimi znamkami. V zapisu boste izvedeli, kje se skriva njegova moč, zakaj mu vodilni oglaševalci dajejo prednost in kakšne rezultate z njim dosegajo na spletu.

Preberi več

Arhiv