Igor Mali za Marketing magazin - Vsaka kriza krepi racionalnost potrošnikov - iPROM Novice

Igor Mali za Marketing magazin: Vsaka kriza krepi racionalnost potrošnikov

Če si želijo oglaševalci zagotoviti nadzor nad upravljanjem svojih blagovnih znamk, naj se osredotočijo na razvoj lastnih vsebin in podatkovnih silosov, je v pogovoru za Marketing magazin svetoval operativni direktor v iPROMu Igor Mali.

Preberi več
Igor Mali za Marketing magazin - Vsaka kriza krepi racionalnost potrošnikov - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Igor Mali

Igor Mali za Marketing magazin: Oglaševalci naj se osredotočijo na razvoj lastnih vsebin in podatkovnih silosov

Če si želijo oglaševalci zagotoviti nadzor nad upravljanjem svojih blagovnih znamk, naj se osredotočijo na razvoj lastnih vsebin in podatkovnih silosov, je v pogovoru za Marketing magazin svetoval operativni direktor v iPROMu Igor Mali.

Preberi več
Simon Cetin za Marketing magazin: Da zrastemo, moramo stopiti izven okvirov ograjenih vrtov - iPROM Novice

Simon Cetin za Marketing magazin: Da zrastemo, moramo stopiti izven okvirov ograjenih vrtov

Da smo v družbi iPROM v letu 2021 poslovali dobro in beležimo stabilno rast, gre zasluga aktivnemu inoviranju na področju oglaševalske tehnologije, odpiranju novih segmentov in trgov ter podpori naročnikom pri izboljševanju poslovnih rezultatov. Odločilno pa je bilo tudi, da smo ob povečanem povpraševanju po storitvah, povečani uporabi naših rešitev in hibridnem modelu dela uspeli poskrbeti za dobro počutje zaposlenih, je za Marketing magazin pojasnil ustanovitelj in partner v družbi iPROM Simon Cetin.

Preberi več
Simon Cetin za Marketing magazin: Da zrastemo, moramo stopiti izven okvirov ograjenih vrtov - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za Marketing magazin: Za rast moramo stopiti izven okvirov ograjenih vrtov

Da smo v družbi iPROM v letu 2021 poslovali dobro in beležimo stabilno rast, gre zasluga aktivnemu inoviranju na področju oglaševalske tehnologije, odpiranju novih segmentov in trgov ter podpori naročnikom pri izboljševanju poslovnih rezultatov. Odločilno pa je bilo tudi, da smo ob povečanem povpraševanju po storitvah, povečani uporabi naših rešitev in hibridnem modelu dela uspeli poskrbeti za dobro počutje zaposlenih, je za Marketing magazin pojasnil ustanovitelj in partner v družbi iPROM Simon Cetin.

Preberi več
Leto 2021 je bilo leto rekordnih naložb v oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

Leto 2021 je bilo leto rekordnih naložb v oglaševanje

V prihodnjih letih naj bi se rast porabe za oglaševanje sicer upočasnila, a letos bo rekordna. 

Preberi več
Svetovne naložbe v oglaševanje rastejo v nebo - iPROM - Novice iz sveta

Svetovne naložbe v oglaševanje rastejo v nebo

Razmere zaradi pandemije so lani povzročile, da se je svetovna poraba za oglaševanje zmanjšala za 1,2 odstotka, kar je bilo prvo zabeleženo zmanjšanje doslej. Zaradi letošnjega izjemnega okrevanja pa bo poraba za oglaševanje do konca letošnjega leta za več kot 120 milijard ameriških dolarjev presegla porabo v predpandemskem letu 2019.

Preberi več
Nova raziskava Shopper's Mind 2021: Spletni kupci v Sloveniji nakupujejo vse pogosteje - iPROM - Novice

Nova raziskava Shopper’s Mind 2021: Spletni kupci v Sloveniji nakupujejo vse pogosteje

Aktualna raziskava Shopper’s Mind 2021, ki jo izvaja konzorcij partnerjev Valicon, iPROM in Ceneje.si, je pokazala, da se trend rasti spletnega nakupovanja nadaljuje. V Sloveniji je med spletnimi nakupovalci zabeležila povečano frekvenco in intenzivnost spletnega nakupovanja. Največ nakupov beležijo kategorije moda, dom in vrt ter elektronika, povprečna vrednost nakupa pa znaša skoraj 100 evrov. 73 odstotkov Slovencev opravi štiri spletne nakupe letno, slaba polovica pa je takih, ki nakupujejo redno, pri tem pa najpogosteje uporabljajo pametni telefon in plačujejo s karticami.

Preberi več
Lastni podatkovni silosi so ključ za učinkovit marketing v realnem času - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Lastni podatkovni silosi so ključ za učinkovit marketing v realnem času

Z uporabo podatkov in tehnologije lahko natančneje ciljamo potrošnike ter prilagajamo oglaševalska sporočila in akcije na spletu. Kako pomembno je to za konkurenčnost v današnjem močno omreženem, podatkovno gnanem in stalno spreminjajočem se svetu, vedo digitalno napredna podjetja, ki sledijo t. i. strategijam digitalno najprej. Kako se tovrstne strategije obnesejo v praksi?

Preberi več
Ključni trendi za uspešno poslovanje trgovcev na drobno - iPROM - Novice iz sveta

Ključni trendi za uspešno poslovanje trgovcev na drobno

Več kot tretjino celotne prodaje trgovine na drobno v Združenem kraljestvu bo letos predstavljala digitalna prodaja.

Preberi več
Uspešni trgovci agilno prilagajajo oglaševalske proračune in povečujejo naložbe v digitalne medije - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Kristjan Pasar

Uspešni trgovci agilno prilagajajo oglaševalske proračune in povečujejo naložbe v digitalne medije

Trgovci so trenutno v najintenzivnejšem nakupovalnem obdobju leta, ko se ne morejo zanašati na običajne nakupovalne vzorce. Nakupna pot je ponovno zelo poudarjena na spletu in digitalno oglaševanje je nepogrešljivo za učinkovito doseganje vsepovezanega potrošnika. V zapisu sem zbral nekaj ključnih napotkov, kako kar najučinkoviteje razporediti oglaševalska sredstva v času novoletnih praznikov in januarskih razprodaj med različnimi digitalnimi kanali ter obdržati kupce.

Preberi več

Arhiv