Spletni video, ki je pod nadzorom uporabnikov, si utira pot navzgor

Potrošniki vse bolj nadzirajo svoje medijske izkušnje, kar je najbolj očitno ravno na internetu. Tu se uporabniki poslužujejo iskalnikov, da pridejo do informacij, pošiljajo elektronsko pošto za naročanje na…

Preberi več

Postaja osebni računalnik nova televizija?

Število gledalcev, ki svoje najljubše TV serije gledajo s pomočjo spleta, narašča. Po podatkih Nielsenovega Media Research poročila naj bi si v zadnjih treh mesecih kar 25 odstotkov spletnih…

Preberi več

Mladostniki so mojstri v hkratnem spremljanju večih medijev

Glede na raziskavo, ki so jo opravili pri raziskovalnem podjetju Grunwald Associates LLC, mladi televiziji ne namenjajo največ pozornosti. Okoli 64 odstotkov mladih gre na internet, medtem ko gledajo…

Preberi več

Drzna Toyotina kampanja na Youtube

Toyota je za svojo marketinško kampanjo za novo corrolo sedan izbrala spletno stran Youtube. Ker gre za neobičajno kampanjo, niti pri Youtube niti pri Toyoti ne vedo, kako se…

Preberi več

Prihodki interaktivnega oglaševanja bodo do leta 2012 dosegli 147 milijard dolarjev

The Kelsey Group napoveduje, da naj bi se prihodki interaktivnega oglaševanja, kamor spada iskalni marketing, pasice, video oglaševanje …, na svetovnem trgu do leta 2012 dvignili z današnjih 45…

Preberi več

Je čas za televizijo postal čas za internet?

Vse, odkar je internet začela uporabljati širša populacija, skušajo tržniki ugotoviti, ali je čas, ki ga ljudje namenjajo temu sodobnemu mediju, tisti čas, ki so ga prej namenjali televiziji….

Preberi več

Decembra 10 milijard ogledov spletnih video vsebin

Comscore je pred kratkim objavil poročilo z naslovom Video Metrix service report, v katerem razkrivajo, da so si decembra lani spletni uporabniki ogledali več kot 10 milijard video vsebin….

Preberi več

TV oglaševanje manj učinkovito

Po podatkih raziskave podjetja Forrester Research, je 62 odstotkov marketinških strokovnjakov prepričanih, da je TV oglaševanje v zadnjih dveh letih postalo manj učinkovito. Večina oglaševalcev namreč išče nove oblike…

Preberi več

Toyota v najstniški seriji

Ekipa, ki je ustvarila pred leti tako odmevno »lonelygirl15« na YouTubu, so s podjetjem Toyota za spletno najstniško »soap opero« KateModern sklenili oglaševanje za omejeno serijo modela Aygo Platinum.

Preberi več

Spletne video vsebine: novo TV občinstvo

Emarketer v svojem novem poročilu z naslovom Online Video Content analizira dejavnike, ki zatrdno vodijo do združitve televizije in spletnih video vsebin. Čeprav do dokončne združitve še ni prišlo,…

Preberi več

Arhiv