Alena Selimović za Marketing magazin: Oglaševalci želijo vedeti, kateri oglaševalski vložki bodo imeli največji prispevek - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Alena Selimović

Alena Selimović za Marketing magazin: Oglaševalci želijo vedeti, kateri oglaševalski vložki bodo imeli največji prispevek

Alena Selimović, analitičarka v iPROMu, je v blogu za Marketing magazin razbijala miti in resnice o atribucijskih modelih, ki jih uporabljamo v marketingu. Opredelitev oglaševalskih kanalov, v katera je smiselno vlagati oglaševalska sredstva, ni vedno preprosta naloga. Mnogi se pri sprejemanju marketinških odločitev zanašajo zgolj na podatke, dostopne v storitvi Google Analytics. A da bi lahko resnično razumeli, od kod prihajata obisk na vaše spletno mesto in prodaja, se ni pametno zanašati le na vseprisotno Googlovo rešitev.

Preberi več

Raziskava iPROMa in Valicona: Naložbe v digitalno oglaševanje bodo v 2022 zrastle za 15 odstotkov

Digitalni medijski kolač bo dosegel magičnih 100 milijonov evrov. Naložbe v digitalno oglaševanje še naprej rastejo in bodo v letu 2022 zabeležile 15-odstotno rast, posamezen oglaševalec pa bo v povprečju za tovrstno obliko oglaševanja namenil že skoraj 550 tisoč evrov. Naložbe v zakup oglasnega prostora v digitalnih medijih bodo zrastle za 14 odstotkov. V povprečju bo posamezno podjetje za zakup v digitalnih medijih namenilo že 425 tisoč evrov, kaže aktualna raziskava iPROMa in Valicona o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja v letu 2022.

Preberi več
Andrej Ivanec za InStore: iPROM Retail trgovcem prinaša celovit nabor rešitev za krepitev blagovne znamke na spletu ter pospeševanje prodaje - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Andrej Ivanec za InStore: iPROM Retail trgovcem prinaša celovit nabor rešitev za krepitev blagovne znamke na spletu ter pospeševanje prodaje

iPROM Retail je storitev, prilagojena panogi trgovine in trendom, ki vplivajo nanjo. Združuje več kot 20-letne izkušnje iPROMa s področja krepitve blagovnih znamk na spletu in pospeševanja prodaje prek spleta. Vanjo smo vključili vse svoje rešitve, s katerimi lahko trgovci učinkoviteje nagovorijo potrošnike v vsaki fazi nakupnega procesa. Temelji na uporabi podatkov za prilagajanje oglaševanja na način, da trgovec kar najbolje izkoristi svoja oglaševalska sredstva in ima nadzor nad lastnimi podatki.

Preberi več
Simon Cetin za MQ revijo: Metaverse ni nov koncept, je le v fazi poskusov nove opredelitve - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Metaverse ni nov koncept, je le v fazi poskusov nove opredelitve

Metaverse, naj ga danes tako imenujemo, je le v fazi novih poskusov opredelitve. Tako kot so pred desetletji vsi vedeli, da prihaja internet, a nihče ni natančno vedel, kako bo videti, tako je danes z metaverse. Želja digitalnih velikanov za vstop na to področje je velika. Svoje poglede na opredelitev in razvoj metaversa je za MQ revijo delil Simon Cetin, partner in ustanovitelj družbe iPROM.

 

Preberi več
Simon Struna za Finance: Podatkovno gnana podjetja rastejo hitreje in ustvarjajo višjo dodano vrednost - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Struna

Simon Struna za Finance: Podatkovno gnana podjetja rastejo hitreje in ustvarjajo višjo dodano vrednost

Simon Struna, iPROMov strokovnjak za programatični ekosistem in eden izmed vodilnih poznavalcev ad-techa v regiji Adriatic bo 31. maja predaval o prihodnosti in izzivih digitalnega oglaševanja na Slovenski marketinški konferenci. Pred dogodkom je za časnik Finance delil svoje poglede o razvoju trga v Sloveniji, o tem kako dobro znajo slovenska podjetja izkoristiti podatke za svoj marketing in kako vse strožja pravila na področju e-zasebnosti vplivajo na digitalno oglaševanje in marketing.

Preberi več
IAB Europe AdEx 2021: Na evropskem trgu lani dvomestna rast naložb v digitalno oglaševanje, Slovenija s 16-odstotno rastjo - iPROM - Novice

AdEx 2021: Raziskava IAB Europe AdEx 2021 razkrila povprečno 30,5-odstotno rast digitalnega oglaševanja

IAB Europe poroča, da so se naložbe v digitalno oglaševanje v letu 2021 na evropskem trgu povečale za 30,5-odstotka na 92 milijard evrov. V Sloveniji so podjetja v lanskem letu za digitalno oglaševanje namenila 16-odstotkov več sredstev kot v letu pred tem.

Preberi več
Nejc Lepen za Marketing magazin: Takšna priložnost se pojavi na 10 do 15 let - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Nejc Lepen

Nejc Lepen za Marketing magazin: Takšna priložnost se pojavi na 10 do 15 let

Nejc Lepen, direktor razvojnega oddelka v iPROM-u, je na 09Diggitu razkril svojo vizijo razvoja interneta in pravil igre v nastajajočem digitalnem okolju. Za Marketing Magazin pa je ob tem odgovarjal na vprašanje: Bo splet 3.0 res decentralizacija interneta ali gre le za mit?

Preberi več
Velika nagrada DIGGIT za Fraport Slovenija in družbo iPROM - iPROM Novice

Velika nagrada DIGGIT za Fraport Slovenija in družbo iPROM

Fraport Slovenija je v sodelovanju z družbo iPROM osvojil veliko nagrado strokovne žirije DIGGIT v kategoriji digitalni oglas za akcijo »Destinacije z ljubljanskega letališča po meri uporabnika«.

Preberi več
Leon Brenčič za DMS: Podatki vam pomagajo, da uporabnika spoznate in ga lahko ustrezno nagovorite - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Leon Brenčič za DMS: Podatki vam pomagajo, da uporabnika spoznate in ga lahko ustrezno nagovorite

V poplavi digitalnih vsebin in kampanj je danes izjemno težko izstopati, doseči svoje ciljne skupine in ne nazadnje doseči ali izboljšati konverzijo. Na DMS-jevem februarskem članskem srečanju je Leon Brenčič v sodelovanju z Manco Šalehar iz Wolta predstavil praktičen primer, kako lahko na področju digitalnih vsebin dosegamo presežne rezultate.

Preberi več
Simon Cetin za Marketing magazin: Splet 3.0 in oglaševanje izven ograjenih vrtov - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za Marketing magazin: Splet 3.0 in oglaševanje izven ograjenih vrtov

Težnja po decentralizaciji je popolnoma logičen in na nek način evolucijski proces razvoja interneta, ki ga stroka opisuje s terminom splet 3.0. Simon Cetin je za Marketing magazin delil svoje videnje in pojmovanje spleta 3.0. Pojasnil je, zakaj je bila vloga neodvisnih oglaševalskih tehnologij in standarda OpenRTB pri decentralizaciji digitalnega oglaševanja ključna ter zakaj sta zaščita in plemenitenje oglaševalskih podatkov v lastnih podatkovnih silosih podjetij temelja njihove konkurenčne prednosti v prihodnosti.

Preberi več

Arhiv