Facebook personalizirane strani se obrestujejo

Nova raziskava podjetja DDB razkriva, da Facebook uporabniki, ki so oboževalci blagovnih znamk, le-te tudi uporabljajo. Poleg tega jih ena tretjina pravi, da bi take izdelke kupovali še pogosteje….

Preberi več

“Mame blogarke” vse pomembnejša ciljna skupina

Mame, ki blogajo, so postale pomemben trženjski partner in močan zaveznik, saj razširjajo informacije o izdelkih ostalim 32 milijonom mamam, ki so prisotne na spletu v ZDA.
Te mame…

Preberi več

Splet najboljša destinacija za potrebe lokalnega iskanja

Vse več ljudi preko spleta išče lokalna podjetja ali lokacije, čeprav 45 odstotkov potrošnikov v glavi nima neke določene tarče, ko nekaj išče. To je samo ena od sedmih…

Preberi več

Macy’s uvedel tehnološko napredno garderobo

Macey’s v New Yorku predstavlja prvo tehnološko napredno garderobo za pomerjanje oblačil, imenovano »Magic Fitting Room«. V garderobi imajo uporabniki na voljo ogledalo, občutljivo na dotik, in računalnik, s…

Preberi več

Kraft pričel s predvajanjem humorističnih spletnih video nanizank

Podjetje Kraft Foods je javnosti predstavilo svojo novo spletno video nanizanko, v kateri nastopa igralka Anita Renfroe. V vsebino nanizanke je vpetih kar 14 blagovnih znamk, vendar pri Kraftu…

Preberi več

Študenti kot ambasadorji blagovnih znamk

American Eagle, Disney in Aplle so samo nekateri izmed oglaševalcev, ki v svoje vrste sprejemajo študente. Ti tako postanejo njihovi prodajni predstavniki, ki pomagajo umestiti blagovne znamke v vsakadnje…

Preberi več

Večina Američanov pred nakupom raziskuje na spletu

Nova raziskava Pew poroča, da kar 58 odstotkov Američanov na spletu razišče podrobne informacije o izdelku, preden ga kupijo. Ta odstotek se je bistveno povečal od leta 2004, ko…

Preberi več

Gatorade z novo ekipo za komunikacijo v spletnih medijih

Gatorade je aprila pričel z novim programom, imenovanim Mission Control, ki spremlja pogovore med uporabniki znotraj spletnih skupnosti o tej blagovni znamki. Hkrati pa spodbujajo »enega z enim« komunikacijo…

Preberi več

Apple premagal Google v medijski izpostavljenosti

Apple je bil v času med junijem 2009 in junijem 2010 bolj medijsko izpostavljen od Google-a, so ugotovili analitiki pri podjetju Pew. Apple je namreč pritegnil največ medijske pozornosti…

Preberi več

V tednih pred začetkom novega šolskega leta se je obisk spletnih strani povečal

Pri podjetju comScore so ugotovili, da se je avgustovska predšolska mrzlica pokazala tudi pri obisku spletnih strani. Povečan interes se je kazal predvsem v kategorijah, kot so knjige, izobraževanja…

Preberi več

Arhiv