
Odpravljanje pristranskosti pri ciljanju z oglasi: zakaj je iPROM Private DMP vodilna rešitev za ta izziv
Strategije ciljanja v oglaševanju se že dolgo soočajo z očitkom pristranskosti, saj se tradicionalne metode zanašajo na predpostavke o demografskih podatkih in ne uspejo natančno predstaviti raznolike in spreminjajoče se narave sodobnih potrošnikov. Posledično se številne blagovne znamke trudijo učinkovito doseči in aktivirati svoje ciljno občinstvo, kar je povzročilo frustracije uporabnikov digitalnih medijev in porast tehnologije za blokiranje oglasov. iPROM Private DMP kot rešitev za upravljanje prvoosebnih podatkov spreminja način razmišljanja in določa nova pravila ciljanja.

Presezite pristranskost ciljanja oglaševanja s prvoosebnimi podatki
Pomen prvoosebnih podatkov v digitalnem oglaševanju narašča, saj se tržniki vedno bolj zavedajo morebitnih pristranskosti in omejitev zanašanja na podatke tretjih oseb. Prvoosebni podatki zagotavljajo podjetjem natančnejše razumevanje njihovega občinstva, kar jim omogoča, da bolje razumejo potrebe in zanimanja svojih strank in jih ustrezno naslovijo z oglaševalskimi akcijami. Poleg natančnejšega ciljanja to namreč omogoča tudi zmanjšanje napake pristranskosti ciljanja z oglasi. Kako? O tem pišem več v nadaljevanju.

Miha Rejc za Marketing magazin: Na Mar-Tech in Ad-Tech področju evropski trg zaostaja oziroma beleži deficit
Miha Rejc, vodja oddelka za celostne digitalne strategije v družbi iPROM, je v kolumni za Marketing magazin delil mnenje o osnutku strategije »Digitalna Slovenija 2030«.

Vrednost prvoosebnih podatkov za digitalno oglaševanje: razumevanje razlik med prvoosebnimi podatki, podatki druge in tretje osebe
Ste se kdaj spraševali o različnih vrstah podatkov, ki se uporabljajo v digitalnem oglaševanju? Če ste se, niste edini. V današnjem digitalnem svetu imajo podatki ključno vlogo pri trženjskih prizadevanjih, zato je pomembno razumeti različne vrste podatkov, ki so vam na voljo, in kako jih je mogoče uporabiti. V tem blog zapisu bomo raziskali razlike med prvoosebnimi podatki ter podatki druge in tretje osebe.

K sodelovanju vabimo prodajnega svetovalca (Business Development Manager) za tehnologijo podatkovnega oglaševanja (m/ž)
Zaradi hitre rasti in širitve na mednarodne trge v svoje vrste vabimo prodajnega svetovalca, ki bo odgovoren za rast in pospeševanje razvoja novih poslovnih priložnosti na najhitreje rastočem portfelju iPROMa – na področju oglaševalske tehnologije in podatkovnega oglaševanja.

Zaposlimo oblikovalca/front-end razvijalca (m/ž)
V iPROMu iščemo sodelavca, hibrida med oblikovalcem in front-end razvijalcem. Znaš programirati v jezikih HTML5, CSS3 in JavaScript? Poznaš orodja, kot so Adobe Illustrator, Photoshop, Animate? Imaš smisel za estetiko, si ustvarjalen/-a, natančen/-a in samoiniciativen/-a? Potem ti je spodaj opisano delovno mesto pisano na kožo.

Iščemo proaktivno vodjo projektov (m/ž)
Širimo ekipo predanih iPROMovcev, zato v svoje vrste vabimo zavzetega vodjo projektov (m/ž), ki bo skrbel za dovršenost projektnega vodenja in odličnost izvedbe. Novemu sodelavcu nudimo zanimivo delo na različnih projektih, mentorstvo ter sodelovanje v ekipi digitalnih navdušencev.

V svoje vrste vabimo skrbnika ključnih strank (m/ž)
Zaradi pospešene rasti podjetja, regijske širitve ter razvoja novih rešitev in storitev na področju digitalnega oglaševanja iščemo izkušeno, motivirano in prodajno naravnano osebo, ki bo skrbela za pridobivanje in negovanje odnosov z blagovnimi znamkami na domačem in mednarodnih trgih.

Simon Cetin za Super Znamko: Prihodnost je svetla za vse, ki razumejo, da so podatki temelj dodane vrednosti
Simon Cetin, partner in ustanovitelj družbe iPROM, je v intervjuju za revijo Super Znamka razkril, zakaj so podatki ključna sestavina učinkovite večkanalne strategije oglaševanja, ki se osredotoča na celotno nakupno pot uporabnika, nam pomaga bolje razumeti, kaj pritegne in zadrži pozornost uporabnikov ter kako se potrošniki povezujejo z blagovno znamko. Pogovor se je dotaknil zanimivih tem, ki so ključne za sodobno razumevanje digitalnega okolja, kot so preplet spletnih in nespletnih medijev, večkanalne strategije, vsepovezani potrošniki, prikazno oglaševanje, pomen poslanstva znamke v primerjavi z operativno izvedbo tržnih aktivnosti, tehnologija za programatično povezovanje podatkov, metaverzum ter vloga in pomen lastnega podatkovnega skladišča.

Potrošniki vse več pozornosti namenjajo zasebnosti in zaščiti podatkov
Potrošniki so svoje osebne podatke z oglaševalci pripravljeni deliti, če s tem pridobijo določeno korist.
Arhiv
- 2025 april 1
- 2025 marec 1
- 2024 december 1
- 2024 september 1
- 2024 avgust 1
- 2024 julij 1
- 2024 maj 1
- 2024 marec 1
- 2024 januar 1
- 2023 oktober 1
- 2023 avgust 1
- 2023 junij 1
- 2023 januar 1
- 2022 oktober 1
- 2022 julij 1
- 2022 junij 1
- 2022 maj 1
- 2022 januar 1
- 2021 september 1
- 2021 julij 2
- 2021 maj 1
- 2021 marec 1
- 2021 januar 1
- 2020 december 1
- 2020 oktober 1
- 2020 avgust 1
- 2020 julij 1
- 2020 maj 1
- 2020 april 1
- 2020 februar 1
- 2020 januar 1
- 2019 oktober 1
- 2019 junij 1
- 2019 april 2
- 2019 marec 1
- 2019 februar 1
- 2019 januar 1
- 2018 oktober 2
- 2018 september 1
- 2018 julij 1
- 2018 april 1
- 2018 februar 1
- 2018 januar 1
- 2017 november 1
- 2017 oktober 1
- 2017 julij 1
- 2017 junij 2
- 2017 februar 1
- 2017 januar 1
- 2016 december 1
- 2016 november 1
- 2016 oktober 1
- 2016 september 1
- 2016 avgust 1
- 2016 julij 1
- 2016 junij 2
- 2016 maj 1
- 2016 april 1
- 2016 marec 1
- 2016 januar 1
- 2015 oktober 1
- 2015 september 1
- 2015 avgust 1
- 2015 maj 1
- 2015 februar 1
- 2015 januar 1
- 2014 november 1
- 2014 avgust 1
- 2014 junij 1
- 2014 maj 1
- 2014 april 1
- 2014 marec 2
- 2014 februar 2
- 2014 januar 2
- 2013 december 1
- 2013 november 1
- 2013 oktober 2
- 2013 september 1
- 2013 avgust 2
- 2013 junij 2
- 2013 maj 1
- 2013 april 2
- 2013 marec 1
- 2013 januar 2
- 2012 november 1
- 2012 oktober 1
- 2012 september 1
- 2012 avgust 2
- 2012 julij 1
- 2012 junij 3
- 2012 marec 4
- 2012 januar 2
- 2011 december 1
- 2011 november 1
- 2011 oktober 1
- 2011 september 1
- 2011 junij 1
- 2011 april 1
- 2011 marec 1
- 2011 januar 1
- 2010 oktober 1
- 2010 avgust 2
- 2010 julij 1
- 2010 junij 1
- 2010 marec 1
- 2010 februar 1
- 2010 januar 1
- 2009 december 1
- 2009 september 1
- 2009 avgust 1
- 2009 junij 1
- 2009 maj 1
- 2009 februar 1
- 2009 januar 2
- 2008 december 1
- 2008 november 1
- 2008 oktober 1
- 2008 september 2
- 2008 julij 1
- 2008 junij 1
- 2008 maj 1
- 2008 marec 1
- 2008 februar 2
- 2007 oktober 2
- 2007 september 1
- 2007 avgust 1
- 2007 julij 1
- 2007 junij 1
- 2007 maj 1
- 2007 april 2
- 2007 marec 1
- 2007 februar 1
- 2007 januar 3
- 2006 november 1
- 2006 oktober 1
- 2006 september 1
- 2006 julij 2
- 2006 junij 1
- 2006 maj 2
- 2006 april 1
- 2006 marec 1
- 2006 februar 2
- 2006 januar 1
- 2005 december 1
- 2005 november 1
- 2005 oktober 2
- 2005 avgust 1
- 2005 junij 2
- 2005 maj 1
- 2005 marec 1
- 2005 februar 1
- 2005 januar 1
- 2004 november 2
- 2004 oktober 1
- 2004 september 1
- 2004 avgust 1
- 2004 julij 1
- 2004 junij 2
- 2004 maj 1
- 2004 april 1
- 2004 februar 2
- 2004 januar 1
- 2003 december 1
- 2003 november 2
- 2003 oktober 1
- 2003 september 1
- 2003 julij 2
- 2003 junij 1
- 2003 maj 1
- 2003 april 2
- 2003 marec 3
- 2003 februar 3
- 2003 januar 1
- 2002 december 1
- 2002 november 2
- 2002 oktober 3
- 2002 september 3
- 2002 avgust 2
- 2002 julij 2
- 2002 junij 1
- 2002 maj 1
- 2002 april 1
- 2002 marec 2
- 2002 februar 2
- 2002 januar 1
- 2001 december 2
- 2001 november 2
- 2001 oktober 1
- 2001 junij 1
- 2001 marec 2
- 2001 januar 2
- 2000 november 2
- 2000 oktober 1
- 2000 avgust 1
- 2000 junij 1
- 2000 februar 1