24 ur na dan, 7 dni v tednu: internet kot podaljšek vsakdanjika

Forresterjeva raziskava je pokazala, da je danes v ZDA več potrošnikov kot kdajkoli prej z različnimi napravami povezanih z internetom, vendar pa ti pravijo, da tam preživijo manj časa….

Preberi več

Oglasi na tablicah delujejo bolje kot tisti na pametnih telefonih

eMarketerjevo poročilo pravi, da bo skoraj 70 milijonov Američanov do konca letošnjega leta redno uporabljalo tablične računalnike. In kaže, da ta velik porast v uporabi tablic tja vabi tudi…

Preberi več

O zakulisju digitalnega oglaševanja v Sloveniji: intervju s Tomažem Tomšičem, direktorjem razvoja v iPROMu

V branje vam tokrat priporočamo zanimiv intervju, ki so ga pripravili pri reviji Računalniške novice z našim direktorjem razvoja, Tomažem Tomšičem. Spregovoril je o zakulisju digitalnega oglaševanja pri nas….

Preberi več
medijska_potrošnja__in_proračuni-NinaBilban

Medijska potrošnja se spreminja. Se temu prilagajajo tudi vaši oglaševalski proračuni?

Jesen je čas, ko razmišljamo tudi o tem, kako bomo v prihajajočem letu razporedili sredstva, ki jih imamo na voljo za oglaševanje. Zaradi zaostrenih gospodarskih razmer bo oglaševalski proračun…

Preberi več
Petrol_na_spletu_KlemenGeršak

Petrol na / v spletu

Komunikacija je pomembna. To ve vsak.

Psiholog Paul Watzlawick je celo rekel, da »človek ne more nekomunicirati«. Človek že dolgo komunicira na daljavo z vizualnimi (kres, dim, …) in avdio…

Preberi več

Vložki v mobilno oglaševanje cvetijo

Vložki v mobilno oglaševanje so se v prvi polovici 2012 povečali za 95 odstotkov glede na enako obdobje lani na 1,2 milijarde ameriških dolarjev, s čimer je k celotnemu…

Preberi več

Internet v ZDA v letu 2012

Pri Business Insiderju so pripravili zanimiv pregled stanja, v katerem se nahaja internet v ZDA v letošnjem letu. Nekaj ključnih poudarkov: digitalno oglaševanje močno pridobiva na pomenu, borzna…

Preberi več

ZDA: vložki v digitalno oglaševanje zrasli na zgodovinskih 17 milijard dolarjev

V prvi polovici leta 2012 so vložki v digitalno oglaševanje zrasli do sedaj najvišje vrednosti kadarkoli, na 17 milijard ameriških dolarjev, pravi IAB-jevo poročilo. V enakem obdobju lani je…

Preberi več

Zdravstvena in farmcevtska panoga z največjim porastom vložkov v digitalno oglaševanje

Zabavna industrija, avtomobilizem in zdravstvo so bile najhitreje rastoče panoge v prvi polovici leta po vložkih v digitalno oglaševanje, pravi IAB-jevo poročilo. Najbolj sta, glede na lansko leto, zrasli…

Preberi več

Intel in Toshiba dosegla viralni hit s spletno serijo

Za promocijo novega prenosnega računalnika so se pri Intelu in Toshibi odločili, da posnamejo spletno serijo, ki govori o moškem, ki iščejo ljubezen, pri tem pa se vsako jutro…

Preberi več

Arhiv