Zaposlimo grafičnega oblikovalca/front-end razvijalca (m/ž) - iPROM - Novice

Zaposlimo grafičnega oblikovalca/front-end razvijalca (m/ž)

V iPROMu iščemo sodelavca, hibrida med grafičnim oblikovalcem in front-end razvijalcem. Znaš programirati v jezikih HTML5, CSS3 in JavaScript? Poznaš orodja, kot so Adobe Illustrator, Photoshop, Animate? Imaš smisel za estetiko, si ustvarjalen/-a, natančen/-a in samoiniciativen/-a? Potem ti je spodaj opisano delovno mesto pisano na kožo.

Preberi več

iPROMova analiza 2023: Microsoftov brskalnik Edge močno pridobiva na pomembnosti

Microsoftov brskalnik Edge je v letošnjem letu prehitel Firefox in na trgih jugovzhodne Evrope ter v Nemčiji in Avstriji postal drugi najbolj priljubljen brskalnik, takoj za vodilnim brskalnikom Chrome. V tej regiji uporabniki do vsebin v digitalnih medijih dostopajo prek mobilnega telefona, za bolj aktivno prebiranje digitalnih medijskih vsebin pa še vedno uporabljajo računalnike. Med mobilnimi operacijskimi sistemi prevladuje Android, na računalnikih pa Windows, kaže iPROMova analiza tehnoloških značilnosti naprav, s katerimi uporabniki dostopajo do digitalnih medijev v regiji jugovzhodne Evrope (Italija, Slovenija, Hrvaška, Srbija, Črna gora, Bosna in Hercegovina, Severna Makedonija, Kosovo in Albanija) ter v Nemčiji in Avstriji.

Preberi več
Trženjske strategije v času negotovosti: Kako uspeti tudi v obdobju gospodarske ohladitve? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Trženjske strategije v času negotovosti: Kako uspeti tudi v obdobju gospodarske ohladitve?

V prvem četrtletju leta 2023 je evropsko gospodarstvo pokazalo spodbudne kazalnike rasti, a se rast nekoliko umirja zaradi negotovega makroekonomskega okolja in različnih dejavnikov, ki hromijo potrošniški sentiment. V Sloveniji se je gospodarska rast v primerjavi z zadnjim četrtletjem leta 2022 umirila. Inflacija ostaja na visoki ravni, naraščajo pa tudi cene izdelkov, energentov in storitev. To lahko vodi v slabše razpoloženje in nižanje kazalnika zaupanja potrošnikov v nadaljevanju letošnjega leta. Živimo v nestanovitnih časih, zato nihče ne more napovedati, kaj prinaša druga polovica leta.

Preberi več
Rast naložb v digitalno oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

Rast naložb v digitalno oglaševanje

Naložbe v digitalno oglaševanje se bodo v letošnjem letu na svetovni ravni povečale za 8,4 odstotka.

Preberi več
Krepitev naložb za oglaševanje v relevantne vsebinske in uredniške medije - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Krepitev naložb za oglaševanje v relevantne, vsebinske in uredniške medije

Naložbe v digitalno oglaševanje v Sloveniji so se povečale za 8 odstotkov v primerjavi z letom 2021, za skoraj 6 milijonov evrov. Vrednost slovenskega trga digitalnega oglaševanja dosega skoraj 80 milijonov evrov, kar predstavlja približno 42 odstotkov celotnega oglaševalskega proračuna v državi. O opažanjih, kako se ugotovitve letošnje raziskave AdEx odražajo pri našem vsakdanjem delu, je z Marketing Magazinom spregovoril tudi Andrej Ivanec, direktor medijskega načrotvanja v iPROMu.

Preberi več
Močne blagovne znamke v poplavi medijskih vsebin izstopajo s prikaznim oglaševanjem - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Močne blagovne znamke v poplavi medijskih vsebin izstopajo s prikaznim oglaševanjem

Blagovne znamke so kot prometni znaki za potrošnike, digitalni mediji pa središče za pridobivanje informacij oziroma stičišče ponudbe in povpraševanja. Ugotovitve nedavne raziskave AdEx 2022, ki jo izvaja mednarodno združenje za interaktivno oglaševanje IAB, potrjujejo ključno vlogo digitalnega oglaševanja, zlasti prikaznega, za pojavnost in graditev blagovnih znamk v visoko tekmovalnem tržnem okolju.

Preberi več
Zakaj mora biti vodja marketinga največji zagovornik digitalizacije v podjetju - iPROM - Novice iz sveta

Zakaj mora biti vodja marketinga največji zagovornik digitalizacije v podjetju

Danes sta digitalizacija in digitalna identiteta ključnega pomena za vsako podjetje, ne glede na panogo. Podjetja morajo strankam ponuditi pozitivne digitalne izkušnje, če želijo v sodobnem poslovnem svetu ostati konkurenčna. Kljub temu se mnogi še vedno trudijo prilagajati zastarelim tehnološkim rešitvam, kar pa negativno vpliva na njihove rezultate.

Preberi več
Prvoosebni podatki in njihov pomen za blagovne znamke  - iPROM - Novice iz sveta

Prvoosebni podatki in njihov pomen za blagovne znamke

Blagovne znamke se osredotočajo na prvoosebne podatke, zbrane neposredno od potrošnikov s soglasjem, da bi povečale naložbe in povečale donosnost naložbe.

Preberi več
Varovanje zasebnosti pet let po uvedbi GDPR-ja in zakaj poudarjamo pomembnost prvoosebnih podatkov - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miha Rejc

Varovanje zasebnosti pet let po uvedbi GDPR-ja in zakaj poudarjamo pomembnost prvoosebnih podatkov

Te dni mineva peto leto, odkar je v veljavo stopila Splošna uredba o varstvu podatkov (GDPR) in nam vsem pridelala kak siv las več. A pomembno je razumeti, da so bili vsi naši napori na mestu, saj se šele zdaj zavedamo, da je pomenila velik mejnik v splošni regulativi varstva podatkov in zasebnosti. V tem prispevku se bom poglobil v izvor GDPR-ja, izpostavil njen vpliv v zadnjih petih letih, predstavil učinkovitost uredbe in pojasnil vlogo uporabe iPROM Private DMP-ja kot rešitve za oglaševalce.

Preberi več
Naložbe v oglaševanje v Sloveniji - iPROM - Novice

AdEx 2022: V Sloveniji že 42 odstotkov oglaševalskega proračuna za digitalne medije

Po podatkih združenja IAB Europe so se naložbe v digitalno oglaševanje na evropskem trgu povečale za 9,8 odstotka, medtem ko so v Sloveniji zabeležile 8-odstotno rast. Skupne naložbe v digitalno oglaševanje v Sloveniji so v letu 2022 dosegle 77 milijonov evrov, kar predstavlja 42 odstotkov naložb v celoten oglaševalski kolač. Prikazno oglaševanje je v letu 2022 zraslo za 9,7 odstotka, v Sloveniji pa je zabeležilo 5,6-odstotno rast.

Preberi več

Arhiv