Simon Cetin na 28. SMK: Smo na pragu nove tehnološke revolucije, ki jo spremljamo iz prve vrste - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin na 28. SMK: Smo na pragu nove tehnološke revolucije, ki jo spremljamo iz prve vrste

Na okrogli mizi z naslovom Brez oklevanja uporabljamo AI na Slovenski marketinški konfrerencu, sta Simon Cetin (iPROM) in Zenel Batagelj (Valicon) razpravljala o uporabi umetne inteligence, pričakovanjih in prihajajočih spremembah. Izpostavila sta praktične priložnosti in dileme, ki jih uvajanje umetne inteligence prinaša marketingu, poslu in družbi.

Preberi več
Večkanalno oglaševanje Trendi v letu 2023 - iPROM - Novice iz sveta

Večkanalno oglaševanje: Trendi v letu 2023

Naraščajoče število marketinških kanalov zahteva sprejetje večkanalne strategije, ki je ključna za povečanje ozaveščenosti in spodbujanje akcij v večkanalnem pristopu.

Preberi več
Neodvisna podatkovna skladišča za varno in učinkovito poslovanje v prihodnosti - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Neodvisna podatkovna skladišča za varno in učinkovito poslovanje v prihodnosti

Zasebna, neodvisna podatkovna skladišča prvoosebnih podatkov uporabnikov lastnih medijev podjetij igrajo pomembno vlogo pri varovanju podatkov in zagotavljanju zasebnosti uporabnikov. V nasprotju z ograjenimi vrtovi, ki so običajno pod nadzorom enega samega podjetja ali organizacije, zasebna podatkovna skladišča omogočajo večjo neodvisnost v oglaševanju in nadzor nad lastnimi podatki. Če kdaj, potem je danes trenutek, ko je vlaganje v zasebna podatkovna skladišča postalo ključno za podjetja, ki si prizadevajo za zagotavljanje varnosti, zasebnosti in skladnosti z zakonodajo na področju e-zasebnosti. To jim namreč omogoča učinkovito upravljanje podatkov, ciljno in personalizirano trženje ter večjo donosnost oglaševalskih naložb. V družbi iPROM svojim naročnikom to omogočamo s tehnološko rešitvijo iPROM Private DMP.

Preberi več
Tomaž Tomšič za Kibernitje: Varen prehod na prvoosebne podatke pri trženju - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Tomaž Tomšič za Kibernitje: Varen prehod na prvoosebne podatke pri trženju

Prvoosebni podatki so danes osnova za učinkovite ciljno usmerjene oglaševalske kampanje. Z varnostnega vidika zasebno shranjevanje prvoosebnih podatkov podjetjem omogoča uveljavitev notranjih varnostnih politik neodvisno od velikih platform.

Preberi več
Umetna inteligenca vpliva na rast oglaševanja na iskalnikih - iPROM - Novice iz sveta

Umetna inteligenca vpliva na rast oglaševanja na iskalnikih

Umetna inteligenca bo spremenila doseg in stroškovno učinkovitost oglaševanja na iskalnikih.

Preberi več
Sodelujte v iPROMovi in Valiconovi raziskavi Nakupna pot slovenskega potrošnika 2023 - iPROM - Novice

Sodelujte v iPROMovi in Valiconovi raziskavi Nakupna pot slovenskega potrošnika 2023

Družbi iPROM in Valicon ponovno izvajata vseslovensko raziskavo o nakupni poti slovenskega potrošnika, s katero ugotavljata, kako poteka nakupna pot in kakšno vlogo imajo pri tem različne točke stika s kupcem.

Preberi več
Zaposlimo grafičnega oblikovalca/front-end razvijalca (m/ž) - iPROM - Novice

Zaposlimo grafičnega oblikovalca/front-end razvijalca (m/ž)

V iPROMu iščemo sodelavca, hibrida med grafičnim oblikovalcem in front-end razvijalcem. Znaš programirati v jezikih HTML5, CSS3 in JavaScript? Poznaš orodja, kot so Adobe Illustrator, Photoshop, Animate? Imaš smisel za estetiko, si ustvarjalen/-a, natančen/-a in samoiniciativen/-a? Potem ti je spodaj opisano delovno mesto pisano na kožo.

Preberi več

iPROMova analiza 2023: Microsoftov brskalnik Edge močno pridobiva na pomembnosti

Microsoftov brskalnik Edge je v letošnjem letu prehitel Firefox in na trgih jugovzhodne Evrope ter v Nemčiji in Avstriji postal drugi najbolj priljubljen brskalnik, takoj za vodilnim brskalnikom Chrome. V tej regiji uporabniki do vsebin v digitalnih medijih dostopajo prek mobilnega telefona, za bolj aktivno prebiranje digitalnih medijskih vsebin pa še vedno uporabljajo računalnike. Med mobilnimi operacijskimi sistemi prevladuje Android, na računalnikih pa Windows, kaže iPROMova analiza tehnoloških značilnosti naprav, s katerimi uporabniki dostopajo do digitalnih medijev v regiji jugovzhodne Evrope (Italija, Slovenija, Hrvaška, Srbija, Črna gora, Bosna in Hercegovina, Severna Makedonija, Kosovo in Albanija) ter v Nemčiji in Avstriji.

Preberi več
Trženjske strategije v času negotovosti: Kako uspeti tudi v obdobju gospodarske ohladitve? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Trženjske strategije v času negotovosti: Kako uspeti tudi v obdobju gospodarske ohladitve?

V prvem četrtletju leta 2023 je evropsko gospodarstvo pokazalo spodbudne kazalnike rasti, a se rast nekoliko umirja zaradi negotovega makroekonomskega okolja in različnih dejavnikov, ki hromijo potrošniški sentiment. V Sloveniji se je gospodarska rast v primerjavi z zadnjim četrtletjem leta 2022 umirila. Inflacija ostaja na visoki ravni, naraščajo pa tudi cene izdelkov, energentov in storitev. To lahko vodi v slabše razpoloženje in nižanje kazalnika zaupanja potrošnikov v nadaljevanju letošnjega leta. Živimo v nestanovitnih časih, zato nihče ne more napovedati, kaj prinaša druga polovica leta.

Preberi več
Rast naložb v digitalno oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

Rast naložb v digitalno oglaševanje

Naložbe v digitalno oglaševanje se bodo v letošnjem letu na svetovni ravni povečale za 8,4 odstotka.

Preberi več

Arhiv