headache

Tri pogoste napake v spletnih strategijah ali zakaj digitalne stratege včasih bolijo glave

Med delom v digitalni agenciji se srečujem s številnimi naročniki in njihovimi strategijami ter pričakovanji. V taki količini različnih zahtev in želja se seveda najde nekaj takih, ki niso…

Preberi več

Naš strokovnjak Simon Struna predaval na 3. IAB Akademiji

V sredo, 4. marca se je v organizaciji združenja IAB Slovenija odvila že tretja IAB Akademija, na kateri je gostil tudi iPROM-ov strokovnjak Simon Struna. Udeležencem je predstavil osnove…

Preberi več

Nove kadrovske okrepitve na iPROM-u

Ekipi podjetja iPROM so se s februarjem pridružili še trije novi sodelavci. Prepričani smo, da bo njihov prihod doprinesel k nadaljnjemu razvoju rešitev in krepitvi portfelja, kar smo…

Preberi več

So digitalne kampanje učinkovite?

Nedavna raziskava Metrics and KPIs survey, ki jo je izvedlo združenje IAB Europe, je razkrila, da si več kot 80 % oglaševalcev želi bolje razumeti dodano vrednost digitala. Če…

Preberi več

Tudi YouTube Kids bo omogočal oglaševanje

YouTube je staršem do sedaj predstavljal dvorezni meč. Četudi je na portalu precej vsebin, ki so otrokom prijazne, je praktično nemogoče nadzorovati, katere izmed njih so primerne in koliko…

Preberi več

Na družbenih omrežjih kraljuje video

Če ste med tistimi skrbniki družbenih omrežij, ki se sprašujejo, zakaj vaše objave, ki jim pripnete fotografijo, ne dobivajo dovolj všečkov, imajo odgovor za vas pri podjetju Socialbakers. Njihove…

Preberi več

Sebastjan Pirih na iPROM-u zasedel mesto specialista za digitalne koncepte

Z januarjem je mesto specialista za digitalne koncepte v agenciji iPROM zasedel Sebastjan Pirih. Upravljal bo razvoj digitalnih konceptov, ki bodo z vsebinskim marketingom, družbenimi mediji in kreativno digitalno…

Preberi več

Vse več naročnikov zaupa spletnemu oglaševanju

Četrtletni rezultati raziskave agencije za digitalno oglaševanje Strata zaznavajo porast zaupanja v spletno oglaševanje. Rezultati pričajo o tem, da vse več podjetij oglaševalski proračun prerazporeja na splet, v porastu…

Preberi več
Prisotnost-vedno-in-povsod

Kako do uspešne »Always on« strategije? Samo kontinuirana prisotnost ni dovolj!

Dnevi, ko je zadostovalo, da oglašujemo v oglasnem bloku v »prime time-u« na televiziji, so stvar preteklosti. Sama zagovarjam več kanalne učinke, ki s sinergijo različnih komunikacijskih kanalov občinstvo…

Preberi več
milenijci

Milenijci vse več časa namenjajo mobilnikom na račun TV-ja

Da so milenijci nori na svoje mobilne telefone, je že znano dejstvo. Kako pa to vedenje vpliva na njihove siceršnje medijske navade, pa je pokazala nedavna raziskava podjetja Millward…

Preberi več

Arhiv