Deli

Marketing magazin je v julijsko-avgustovski številki predstavil primer dobre prakse Ljubljana Airport FLY, napredne digitalne oglaševalske platforme, ki smo jo v iPROMu razvili v sodelovanju s Fraportom Slovenija. Rešitev temelji na uporabi umetne inteligence in prvoosebnih podatkov ter omogoča avtomatizirano optimizacijo oglaševanja v realnem času. Z vključitvijo ojačevalnega učenja in vedenjske mikrosegmentacije je platforma dosegla več kot 30-odstotno povečanje števila konverzij ter skoraj tretjinsko znižanje stroška na konverzijo. Projekt je bil nagrajen z zlato in veliko nagrado DIGGIT za inovativno rabo podatkov in učinkovitost.

Marketing magazin predstavlja Ljubljana Airport FLY: Do 30-odstotno povečanje števila konverzij s pomočjo ojačevalnega učenja - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

V iPROMu smo skupaj s Fraportom Slovenija zasnovali platformo Ljubljana Airport FLY, ki temelji na uporabi umetne inteligence in prvoosebnih podatkov za avtomatizirano optimizacijo oglaševanja in povečanje učinkovitosti v turistični panogi. Kot poroča Marketing Magazin, gre za primer celovite digitalne preobrazbe pristopa k nagovarjanju uporabnikov, ki je merljivo izboljšala rezultate – strošek na konverzijo se je znižal za skoraj tretjino, stopnja konverzije pa povečala za več kot 30 odstotkov.

V Fraport Slovenija ne verjamejo v obstoječa pravila oglaševanja, temveč ustvarjajo svoja. Za projekt »Uporaba ojačevalnega učenja za povečanje prodaje prek platforme Ljubljana Airport FLY«, ki so ga zasnovali v sodelovanju z družbo iPROM, so prejeli veliko in zlato nagrado DIGGIT, poroča Marketing magazin.

»Platforma Ljubljana Airport FLY je z uporabo umetne inteligence, ki temelji na ojačevalnem učenju, dosegla 30-odstotno rast v številu konverzij in iz orodja prerasla v pametni sistem za trajno izboljševanje oglaševalskih rezultatov. V družbi Fraport Slovenija s tem vzpostavljamo pametno oglaševalsko infrastrukturo za digitalno oglaševanje, ki se sama uči, meri, prilagaja in povečuje donos,« pravi Monika Jelačič, vodja korporativnega komuniciranja pri Fraportu Slovenija.

Ključni element uspeha projekta predstavlja uporaba ojačevalnega učenja in vedenjske mikrosegmentacije, ki omogočata neprekinjeno učenje in prilagajanje oglasnih sporočil v realnem času.

»Ciljano prikazano oglaševanje na osnovi lastnih oziroma prvoosebnih podatkov v uredniških spletnih medijih odprtega spleta je danes ena od najučinkovitejših in najbolj verodostojnih oblik digitalnega oglaševanja. Ljubljana Airport FLY dokazuje, da z lastno neodvisno oglaševalsko infrastrukturo in premišljeno rabo umetne inteligence to ni zgolj mogoče, temveč tudi merljivo,« dodaja Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu.

Vabljeni k branju celotnega prispevka, ki je bil objavljen v tiskani izdaji Marketing magazina (št. 529-30, str. 84–85) v prispevku Ljubljana Airport FLY: Do 30-odstotno povečanje konverzij s pomočjo UI.

Deli

O avtorju

Leon Brenčič je v družbi iPROM zaposlen od leta 2016, kjer vodi prodajo in odnose z naročniki. Je odgovoren za usklajevanje ekipe medijskega oddelka z vidika prodaje in doseganja prodajnih rezultatov. Je poznavalec inovativnih prodajnih pristopov in ima bogate izkušnje na področju zaznavanja potreb naročnikov s področja sodobnih komunikacij. Poslovno se je s spletnimi mediji srečal že leta 2007. V prostem času Leon raziskuje digitalne trženjske koncepte v panogah kot so avtomobilizem, bančništvo, FMCG, zabavna elektronika in druge. Po duši je raziskovalec novih poslovnih priložnosti, kar s svojo vnemo prenaša tako med ekipo kot med naročnike.

Vsi prispevki avtorja

Arhiv