Deli

Anže Hribar, direktor področja analitike v iPROMu, je na dogodku DMS Taktik predstavil pomen izbire ustrezne podatkovne strategije in tehnološke platforme za zbiranje ter obdelavo podatkov v digitalnem marketingu. Hribar je izpostavil ključne izzive, s katerimi se danes soočajo podjetja pri upravljanju podatkov, ter predstavil neodvisna analitična orodja, ki omogočajo nadzor nad zbranimi podatki.

Anže Hribar na DMS Taktiku: Kako izbrati pravo orodje za marketinško analitiko? – iPROM – Mnenja strokovnjakov – Anže Hribar

V digitalnem marketingu je izbira prave podatkovne strategije postala izjemno pomembna. Čeprav smo v preteklosti pogosto zbirali vse vrste podatkov o uporabnikih, zakonodajna pravila, kot je potreba po privolitvi, zdaj zahtevajo, da podjetja zbirajo zgolj tiste podatke, ki jih zares potrebujejo. Kljub tem pravilom se v praksi še vedno pojavljajo situacije, kjer podjetja zbirajo več podatkov, kot je potrebno.

Hribar je na predavanju poudaril, da je eden izmed ključnih elementov za uspešno podatkovno strategijo izbira tehnološke platforme, ki mora biti prilagojena potrebam podjetja. Ta mu omogoča pravo razumevanje podatkov in posledično boljše odločitve.

Neodvisne tehnološke platforme za marketinško analitiko omogočajo podjetjem popoln nadzor nad podatki. Podatki, zbrani prek teh platform, ostajajo v lasti podjetja in se ne delijo s tretjimi stranmi, kar zagotavlja večjo varnost in zasebnost.

Hribar je na DMS Taktiku pojasnil, da je ključ do uspešne podatkovne strategije v jasnem razumevanju poslovnih ciljev in odločitvene poti strank ter v postavljanju ustreznih ključnih kazalnikov uspešnosti (KPI). Na podlagi teh elementov lahko podjetje optimizira zbiranje podatkov in izbere pravo platformo, ki bo omogočala učinkovito obdelavo in analizo podatkov.

»Če tehnološke platforme ne izberemo dobro in si ne zastavimo podatkovne strategije že vnaprej, so posledica polna podatkovna skladišča, za katera plačujemo iz meseca v mesec višje stroške, obenem pa iz njih ne moremo razbrati relevantnih podatkov,« je ob koncu opozoril Anže Hribar, ki je podrobneje predstavil prednosti treh neodvisnih orodij, to so Plausible Analytics, Piwik PRO in Mixpanel.

Deli

O avtorju

Anže Hribar je direktor analitičnega oddelka v iPROMu. Navdušujejo ga platforme za obdelavo velike količine podatkov in odkrivanje pravilnih informacij na podlagi le-teh. Izkušnje iz sveta spletnega razvoja in marketinga vključuje v razvoj in integracije naprednih analitičnih rešitev ter z njimi pomaga naročnikom izbrati pravilne poslovne odločitve. Pred tem je v družbi iPROM vodil oddelek za iskalni marketing za močne blagovne znamke na mednarodnih trgih.

Vsi prispevki avtorja

Arhiv