V času koronavirusa, ko se poslovanje in trgovanje pospešeno selita v celoti v digitalni svet, je dobro poznavanje uporabnikov in njihovih interesov ključnega pomena. Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labs, se je z Delom pogovarjal o hiperpersonalizaciji, ki v tem času pridobiva na pomenu.
V trenutnem času oglaševalci svoje strategije zakupa oglasnega prostora v digitalnih medijih vse bolj oblikujejo v pristope, ki jim omogočajo še natančnejše ciljanje s hiperpesonaliziranimi vsebinami, da bolj učinkovito dosežejo svoje kupce. Zato se je Tomaž Tomšič v pogovoru osredotočil predvsem na podatke, ki jih za sabo pušča potrošnik oziroma daje znake, kaj mu je všeč in kaj išče.
»Pri hiperpersonalizaciji se vedenjski profili potrošnika ustvarjajo in posodabljajo progresivno za vsakega posameznika v realnem času. Prav tako je mogoče zaznati in prepoznati več kontekstov in odtenkov, ki jih zahteva večkanalna komunikacija,« pravi Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labs.
Tomaž se je v pogovoru osredotočil tudi na vpliv trenutnih kriznih razmer in učinke, ki bodo prisotni tudi v prihodnosti. Prepričan je, da se bodo kupci zaradi »koronakrize« navadili na drugačne prodajne poti, ki jih bodo v prihodnosti gotovo delno obdržali. Pričakuje, da bo več kot 90 odstotkov spletnih uporabnikov v tem obdobju ne le dostopalo do relevantnih vsebin na spletu, ampak tudi dejansko opravilo spletni nakup.
Celoten prispevek je bil prvotno objavljen v tiskani izdaji časnika Delo v rubriki Posel in denar, 6. aprila 2020 z naslovom: Prej personalizacija, zdaj hiperpersonalizacija (str. 3)