Anže Hribar, direktor področja analitike v iPROMu, je na letošnji Slovenski marketinški konferenci (SMK) v predavanju Marketinška analitika z AI – adijo, čakanje in dober dan, kakovostnejše odločitve spregovoril o praktični rabi umetne inteligence v marketingu ter o ključnih izzivih podatkovne analitike.
Znanje, ki je bilo včeraj rezervirano za velike korporacije, je danes na voljo vsakemu marketinškemu oddelku. Razlog je v umetni inteligenci, je povedal Anže Hribar iz podjetja iPROM.
»Ključna prednost je v prihranku časa. Ampak če sistemu ne boste dali pravih, dobrih podatkov, mu ne boste dali pravega konteksta …, potem se res lahko zgodi, da bo umetnointeligenčni sistem ustrelil kozla,« je povedal Hribar.
Dodal je pet lekcij, kako je treba začeti vpeljevati umetno inteligenco, če je seveda še ne uporabljate.
- Začnite z majhnimi, a konkretnimi izzivi.
- Inovirajte hitro, s pogostimi neuspehi.
- Zavedajte se, da umetna inteligenca dopolnjuje, ne zamenjuje ljudi.
- Iščite izboljšave, ne popolnosti.
- Kritično pristopajte, da ne doživite »halucinacij« umetne inteligence (torej streljanje kozlov).
V zaključku je opozoril, da so podatki res »kul«, a je za uspeh ključno vedeti, kaj z njimi želimo doseči. Le tako lahko umetna inteligenca postane učinkovit zaveznik v sodobnem marketinškem okolju.
Povzetek predavanja je bil prvotno objavljen na spletni strani Slovenske marketinške konference (SMK) v prispevku Podatki so kul, a je treba vedeti, kaj želimo z njimi.