Vizualizacija vsebin je na družbenih omrežjih nujna - PROM Novice iz sveta

Vizualizacija vsebin je na družbenih omrežjih nujna

Rast vizualno orientiranih družbenih omrežij, kot sta Snapchat in Instagram, med oglaševalci spodbuja zanimanje za ustvarjanje vizualnih vsebin.

Preberi več
Investicije v digitalno oglaševanje v Sloveniji zrasle za 26 odstotkov - iPROM Novice iz sveta

Investicije v digitalno oglaševanje v Sloveniji zrasle za 26 odstotkov

Slovenski trg digitalnega oglaševanja je v 2015 zrasel za 26 odstotkov in dosegel vrednost 29,9 milijona evrov, kar pomeni, da oglaševalci v Sloveniji internetu namenijo že skoraj četrtino celotnega oglaševalskega proračuna, je pokazala IAB-jeva raziskava AdEx.

Preberi več
Časa za tradicionalne medije vse manj - iPROM - Novice iz sveta

Časa za tradicionalne medije vse manj

Čas, ki ga potrošniki namenjajo tradicionalnim medijem, vse bolj upada, medtem pa čas, namenjen internetu, v letu 2016 še naprej raste. Še posebej to velja za mobilni internet.

Preberi več
Nova zvezda na nebu - Snapchat - iPROM - Novice iz sveta

Nova zvezda na nebu – Snapchat

V bitki, katero družbeno omrežje bo privabilo več novih uporabnikov, naj bi bilo letos fantastično leto za Snapchat. Njegova baza uporabnikov bo zrasla z dvomestno številko in bo v ZDA prvič prehitel tako Twitter kot Pinterest.

Preberi več
Programatično oglaševanje v predsedniški-tekmi - iPROM - Novice-iz-sveta-01

Programatično oglaševanje v predsedniški tekmi

Programatično oglaševanje kandidatom za ameriškega predsednika omogoča, da si pridobijo več glasov zase tako, da ciljajo prave posameznike, s pravim sporočilom, ki se sklada z njihovimi specifičnimi vrednotami, mnenji in prioritetami.

Preberi več
Letos bo skoraj polovica svetovnega prebivalstva uporabljala internet - iPROM Novice iz sveta

Letos bo skoraj polovica svetovnega prebivalstva uporabljala internet

Do konca leta 2016 bo skoraj polovica svetovne populacije uporabljala internet. To predstavlja 6,8-odstotno rast glede na leto 2015.

Preberi več
NLB z aplikacijo »Na izi selfie badge« uspešno nagovoril mlade - iPROM novice

NLB z aplikacijo »Na izi selfie badge« uspešno nagovoril mlade

Ustvarjaj na izi je zgodba, ki jo NLB piše skupaj z iPROM-om in studiem VBG. Z njo podpira mlade in ustvarjalne ljudi, ki si želijo predstaviti svoje sanje, delo in ustvarjanje. Komunikacijo z njimi smo v iPROM-u nadgradili z aplikacijo »Na izi selfie«, preko katere smo mlade povabili k objavi fotografij »na izi«, ki so jih na Škisovi tržnici v Ljubljani in na Lampiončkih v Mariboru lahko prevzeli kot značko.

Preberi več
iPROM in Valicon vabita k sodelovanju v raziskavah - iPROM novice

iPROM in Valicon vabita k sodelovanju v raziskavah o rabi različnih medijev

V sodelovanju z raziskovalno hišo Valicon smo pričeli z izvajanjem raziskav o medijski potrošnji in simultani rabi televizije in interneta med slovenskimi uporabniki spleta. Vabljeni k sodelovanju!

Preberi več
Zmagovite video strategije velikih blagovnih znamk - iPROM Novice iz sveta

Zmagovite video strategije velikih blagovnih znamk

Video oglasi, ki pripovedujejo zanimivo zgodbo, so interaktivni in vključujejo »vplivneže«, so ključni za uspeh digitalnih video oglaševalskih strategij.

Preberi več
Canon Adria z uporabo tehnologije iPROM Cloud presegel komunikacijske cilje - iPROM Novice

Canon Adria z uporabo tehnologije iPROM Cloud presegel komunikacijske cilje

V iPROM-u smo za naročnika Canon Adria na slovenskem in hrvaškem trgu pripravili digitalno strategijo za pospeševanje prodaje nove serije tiskalnikov PIXMA G. Poleg prilagojenega nabora naprednih oglasnih formatov smo naročnikov nastop v digitalnih medijih podprli z video oglasi v HD tehniki, ki so se vnaprej izbranim ciljnim skupinam uporabnikov digitalnih medijev prikazovali na osnovi večnivojskega vedenjskega ciljanja.

Preberi več

Arhiv