
Časa za tradicionalne medije vse manj
Čas, ki ga potrošniki namenjajo tradicionalnim medijem, vse bolj upada, medtem pa čas, namenjen internetu, v letu 2016 še naprej raste. Še posebej to velja za mobilni internet.

Nova zvezda na nebu – Snapchat
V bitki, katero družbeno omrežje bo privabilo več novih uporabnikov, naj bi bilo letos fantastično leto za Snapchat. Njegova baza uporabnikov bo zrasla z dvomestno številko in bo v ZDA prvič prehitel tako Twitter kot Pinterest.

Programatično oglaševanje v predsedniški tekmi
Programatično oglaševanje kandidatom za ameriškega predsednika omogoča, da si pridobijo več glasov zase tako, da ciljajo prave posameznike, s pravim sporočilom, ki se sklada z njihovimi specifičnimi vrednotami, mnenji in prioritetami.

Letos bo skoraj polovica svetovnega prebivalstva uporabljala internet
Do konca leta 2016 bo skoraj polovica svetovne populacije uporabljala internet. To predstavlja 6,8-odstotno rast glede na leto 2015.

NLB z aplikacijo »Na izi selfie badge« uspešno nagovoril mlade
Ustvarjaj na izi je zgodba, ki jo NLB piše skupaj z iPROM-om in studiem VBG. Z njo podpira mlade in ustvarjalne ljudi, ki si želijo predstaviti svoje sanje, delo in ustvarjanje. Komunikacijo z njimi smo v iPROM-u nadgradili z aplikacijo »Na izi selfie«, preko katere smo mlade povabili k objavi fotografij »na izi«, ki so jih na Škisovi tržnici v Ljubljani in na Lampiončkih v Mariboru lahko prevzeli kot značko.

iPROM in Valicon vabita k sodelovanju v raziskavah o rabi različnih medijev
V sodelovanju z raziskovalno hišo Valicon smo pričeli z izvajanjem raziskav o medijski potrošnji in simultani rabi televizije in interneta med slovenskimi uporabniki spleta. Vabljeni k sodelovanju!

Zmagovite video strategije velikih blagovnih znamk
Video oglasi, ki pripovedujejo zanimivo zgodbo, so interaktivni in vključujejo »vplivneže«, so ključni za uspeh digitalnih video oglaševalskih strategij.

Canon Adria z uporabo tehnologije iPROM Cloud presegel komunikacijske cilje
V iPROM-u smo za naročnika Canon Adria na slovenskem in hrvaškem trgu pripravili digitalno strategijo za pospeševanje prodaje nove serije tiskalnikov PIXMA G. Poleg prilagojenega nabora naprednih oglasnih formatov smo naročnikov nastop v digitalnih medijih podprli z video oglasi v HD tehniki, ki so se vnaprej izbranim ciljnim skupinam uporabnikov digitalnih medijev prikazovali na osnovi večnivojskega vedenjskega ciljanja.

Panoga »FMCG« z visokimi vložki v digitalno oglaševanje
Ameriški oglaševalci iz panoge blago široke potrošnje (FMCG) bodo letos digitalnemu oglaševanju namenili skoraj 6 milijard ameriških dolarjev, kar predstavlja 18,2 odstotka več kot v letu 2015.

Zabrisana meja med digitalnim in resničnim svetom
Avtomobilska industrija se zadnjih nekaj let že precej osredotoča na digitalne kanale, vse bolj pa uporablja tudi novo tehnologijo; virtualno in obogateno resničnost.
Arhiv
- 2025 april 1
- 2025 marec 1
- 2024 december 1
- 2024 september 1
- 2024 avgust 1
- 2024 julij 1
- 2024 maj 1
- 2024 marec 1
- 2024 januar 1
- 2023 oktober 1
- 2023 avgust 1
- 2023 junij 1
- 2023 januar 1
- 2022 oktober 1
- 2022 julij 1
- 2022 junij 1
- 2022 maj 1
- 2022 januar 1
- 2021 september 1
- 2021 julij 2
- 2021 maj 1
- 2021 marec 1
- 2021 januar 1
- 2020 december 1
- 2020 oktober 1
- 2020 avgust 1
- 2020 julij 1
- 2020 maj 1
- 2020 april 1
- 2020 februar 1
- 2020 januar 1
- 2019 oktober 1
- 2019 junij 1
- 2019 april 2
- 2019 marec 1
- 2019 februar 1
- 2019 januar 1
- 2018 oktober 2
- 2018 september 1
- 2018 julij 1
- 2018 april 1
- 2018 februar 1
- 2018 januar 1
- 2017 november 1
- 2017 oktober 1
- 2017 julij 1
- 2017 junij 2
- 2017 februar 1
- 2017 januar 1
- 2016 december 1
- 2016 november 1
- 2016 oktober 1
- 2016 september 1
- 2016 avgust 1
- 2016 julij 1
- 2016 junij 2
- 2016 maj 1
- 2016 april 1
- 2016 marec 1
- 2016 januar 1
- 2015 oktober 1
- 2015 september 1
- 2015 avgust 1
- 2015 maj 1
- 2015 februar 1
- 2015 januar 1
- 2014 november 1
- 2014 avgust 1
- 2014 junij 1
- 2014 maj 1
- 2014 april 1
- 2014 marec 2
- 2014 februar 2
- 2014 januar 2
- 2013 december 1
- 2013 november 1
- 2013 oktober 2
- 2013 september 1
- 2013 avgust 2
- 2013 junij 2
- 2013 maj 1
- 2013 april 2
- 2013 marec 1
- 2013 januar 2
- 2012 november 1
- 2012 oktober 1
- 2012 september 1
- 2012 avgust 2
- 2012 julij 1
- 2012 junij 3
- 2012 marec 4
- 2012 januar 2
- 2011 december 1
- 2011 november 1
- 2011 oktober 1
- 2011 september 1
- 2011 junij 1
- 2011 april 1
- 2011 marec 1
- 2011 januar 1
- 2010 oktober 1
- 2010 avgust 2
- 2010 julij 1
- 2010 junij 1
- 2010 marec 1
- 2010 februar 1
- 2010 januar 1
- 2009 december 1
- 2009 september 1
- 2009 avgust 1
- 2009 junij 1
- 2009 maj 1
- 2009 februar 1
- 2009 januar 2
- 2008 december 1
- 2008 november 1
- 2008 oktober 1
- 2008 september 2
- 2008 julij 1
- 2008 junij 1
- 2008 maj 1
- 2008 marec 1
- 2008 februar 2
- 2007 oktober 2
- 2007 september 1
- 2007 avgust 1
- 2007 julij 1
- 2007 junij 1
- 2007 maj 1
- 2007 april 2
- 2007 marec 1
- 2007 februar 1
- 2007 januar 3
- 2006 november 1
- 2006 oktober 1
- 2006 september 1
- 2006 julij 2
- 2006 junij 1
- 2006 maj 2
- 2006 april 1
- 2006 marec 1
- 2006 februar 2
- 2006 januar 1
- 2005 december 1
- 2005 november 1
- 2005 oktober 2
- 2005 avgust 1
- 2005 junij 2
- 2005 maj 1
- 2005 marec 1
- 2005 februar 1
- 2005 januar 1
- 2004 november 2
- 2004 oktober 1
- 2004 september 1
- 2004 avgust 1
- 2004 julij 1
- 2004 junij 2
- 2004 maj 1
- 2004 april 1
- 2004 februar 2
- 2004 januar 1
- 2003 december 1
- 2003 november 2
- 2003 oktober 1
- 2003 september 1
- 2003 julij 2
- 2003 junij 1
- 2003 maj 1
- 2003 april 2
- 2003 marec 3
- 2003 februar 3
- 2003 januar 1
- 2002 december 1
- 2002 november 2
- 2002 oktober 3
- 2002 september 3
- 2002 avgust 2
- 2002 julij 2
- 2002 junij 1
- 2002 maj 1
- 2002 april 1
- 2002 marec 2
- 2002 februar 2
- 2002 januar 1
- 2001 december 2
- 2001 november 2
- 2001 oktober 1
- 2001 junij 1
- 2001 marec 2
- 2001 januar 2
- 2000 november 2
- 2000 oktober 1
- 2000 avgust 1
- 2000 junij 1
- 2000 februar 1