Marketing z emoji-i - kako se ga lotiti? - iPROM - Novice iz sveta

Marketing z emojiji – kako se ga lotiti?

Emojiji prevzemajo svet, zato vse več blagovnih znamk eksperimentira z njimi, saj skušajo ostati v koraku s časom in biti relevantni za svoje potrošnike. Kako pa se kar najbolje lotiti tovrstnega marketinga in katere so pasti, ki se jim je bolje izogniti?

Preberi več
iPROM s certifikatom Google Premier Partner - iPROM - Novice iz sveta

iPROM s certifikatom Google Premier Partner

iPROM je s pridobljenim certificiranim nazivom Google Premier Partner potrdil vodilno vlogo na področju načrtovanja in upravljanja digitalnih oglaševalskih kampanj.

Preberi več
Vpliv klepetalnih botov na marketing - iPROM - Novice iz sveta

Vpliv klepetalnih botov na marketing

Klepetalni boti so postali tako sofisticirani, da že vplivajo na marketinško industrijo. Boti, ki se bodo posluževali umetne inteligence, bodo spreminjali marketing; čustvene povezave s potrošniki bodo zamenjale danes še bolj razumske.

Preberi več
Digitalne-video-platforme-privabljajo-vse-vec-gledalcev-iPROM-Novice-iz-sveta

Digitalne video platforme privabljajo vse več gledalcev

Vse več uporabnikov na globalni ravni si ogleduje digitalne video vsebine, najbolj priljubljena digitalna platforma pa ostaja YouTube.

Preberi več
Katere-digitalne-vescine-so-potrebne-za-uspeh-podjetij-iPROM-Novice-v-svetu

Katere digitalne veščine so potrebne za uspeh podjetij?

Digitalni prehod od podjetij zahteva kreativno zmes strokovno usposobljenega kadra, novih pristopov in uvajanja tehnologije.

Preberi več
Uporabniki-so bolj-dovzetni-ko-niso-doma-iPROM-Novice-iz-sveta

Uporabniki so bolj dovzetni, ko niso doma

Avstralsko podjetje Outdoor Media Association (OMA) je v študiji, v kateri je sodelovalo 43 udeležencev, testiralo pozornost uporabnikov doma in zunaj.

Preberi več
Mnozico-podatkov-izkoristite-za-ustvarjanje-dodane-vrednosti-iPROM-Novice-iz-sveta

Množico podatkov (big data) izkoristite za ustvarjanje dodane vrednosti

Zbiranje podatkov o uporabnikih je za podjetja izredno uporabno, saj jim pomaga odgovoriti, kdo kupuje njihove produkte in po kakšni ceni in kako lahko vsebine in informacije, ki jih uporabniki spleta iščejo, uparijo na način, da preko njih učinkoviteje identificirajo ključne kupce.

Preberi več
Slabe prakse ali kako uporabnika na spletu najhitreje spraviti ob zivce - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Lucie Pokorna

Slabe prakse ali kako uporabnika na spletu najhitreje spraviti ob živce!

V tokratnem zapisu predstavljam nekatere slabe prakse, ki jih pri raziskovanju spletnih mest in spletnih trgovin še kar prepogosto izbrskam in ki – tako meni kot verjetno še številnim drugim uporabnikom – bistveno slabšajo uporabniško izkušnjo.

Preberi več
Partnerstvo s Termami Dobrna potrjuje iPROM-ov primat pri oglaševanju turističnih storitev na internetu - iPROM novice

Partnerstvo s Termami Dobrna potrjuje iPROM-ov primat pri oglaševanju turističnih storitev na internetu

S serijo uspehov znotraj turistične panoge potrjujemo strateško vlogo digitalnega kanala pri komuniciranju turističnih storitev. Digitalni nastop Term Dobrna smo nadgradili z večkanalnim pristopom, ki je temeljil na metodi programatičnega zakupa in naročniku s pomočjo tehnologije iPROM Cloud prineseli bistveno povečanje prodaje spletnih aranžmajev v primerjavi z enakim obdobjem lani.

Preberi več
Internet spreminja politično oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

Internet spreminja politično oglaševanje

Naložbe v digitalno oglaševanje za aktualno kampanjo za volitve za ameriškega predsednika bodo letos prvič v zgodovini ogromne; do novembra naj bi dosegle eno milijardo dolarjev.

Preberi več

Arhiv