Pri medijski potrošnji kraljujejo digitalni mediji - iPROM - Novice iz sveta

Pri medijski potrošnji kraljujejo digitalni mediji

V letu 2019 bo povprečen čas, ki ga Američani dnevno namenijo medijem, znašal 12 ur in 9 minut. Uporabniki bodo tudi letos največ časa namenili digitalnim medijem, in sicer več kot polovico časa celotne medijske potrošnje, napoveduje raziskava Time Spent With Media 2019.

Preberi več
Zasebne tržnice bodo kmalu prehitele odprte - iPROM - Novice iz sveta

Zasebne tržnice bodo kmalu prehitele odprte

Vložki oglaševalcev v zasebne tržnice so v ZDA v zadnjih letih močno narastli, do leta 2020 pa naj bi po pričakovanjih prehiteli tudi prodajo in nakupe na odprtih tržnicah.

Preberi več
Vsebine OTT počasi izpodrivajo tradicionalno televizijo - iPROM - Novice iz sveta

Vsebine OTT počasi izpodrivajo tradicionalno televizijo

Vsebine OTT so pri potrošnikih priljubljene že dlje časa, nič drugače pa ni niti pri oglaševalcih. Rast vsakoletnih naložb oglaševanja v vsebinah OTT ni naključje in že zdaj ogroža delež vloženih sredstev v tradicionalno televizijo.

Preberi več
Zakaj je prikazno oglaševanje kralj digitalnih komunikacij in zakaj bo na prestolu tudi ostal? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Zakaj je prikazno oglaševanje kralj digitalnih komunikacij in zakaj bo na prestolu tudi ostalo?

V digitalnih medijih prevladuje prikazno oglaševanje, investicije v to obliko oglaševanja pa bodo nesporno rasle. Glede na rezultate raziskave AdEx za Slovenijo je prikazno oglaševanje že preseglo 60 odstotkov vseh investicij v digitalno oglaševanje v slovenskih medijih, raziskava iPROMa in Valicona o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja pa napoveduje, da bodo v letošnjem letu slovenski oglaševalci največ sredstev za oglaševanje namenili prav tej obliki digitalnega oglaševanja.

Preberi več
Klepetalni roboti uporabni za mnoge naloge iPROM Novice iz sveta

Klepetalni roboti uporabni za mnoge naloge

Klepetalni roboti postajajo vse pametnejši, a vseeno jim do človeške komunikacije manjka še nekaj časa. Klepetalni roboti pa so po prepričanju mnogih podjetij odlični za določene naloge, ki nadomeščajo človeka.

Preberi več
Digitalno oglaševanje prvič preseglo 100 milijard dolarjev prihodka iPROM Novice iz sveta

Digitalno oglaševanje prvič preseglo 100 milijard dolarjev prihodka

Digitalno oglaševanje in njegova rast sta vroči temi pogovorov marketinških strokovnjakov. Vedno več podjetij svojo pozornost usmerja k digitalnemu oglaševanju, ki je po poročanju zavoda IAB v Združenih državah Amerike prvič preseglo 100 milijard dolarjev ustvarjenega prihodka.

Preberi več
Programatično video oglaševanje dosega polovico izdatkov za programatično oglaševanje iPROM novice iz sveta

Programatično video oglaševanje dosega polovico izdatkov za programatično oglaševanje

Programatično oglaševanje je v današnjem času nujno orodje za doseganje marketinških ciljev. Ta pametna oblika oglaševanja pa se v zadnjem času aktivno uporablja predvsem v video oglasih, ki prinašajo odlične rezultate.

Preberi več
Nove tehnologije pišejo nova pravila oglaševanja iPROM Mnenja strokovnjakov Miha Rejc

Nove tehnologije pišejo nova pravila oglaševanja

Kaj digitalnemu oglaševanju prinašajo tehnološke novosti? Tehnološki razvoj je danes eksponentno hiter, veliko inovacij, ki so se na trgu pojavile pred nekaj leti, bo v naslednjih letih prešlo v množično rabo. Zadnji preskok podobnega velikostnega reda se je zgodil pred približno desetimi leti, ko so se na trgu pojavili pametni telefoni in spremenili način, kako komuniciramo, dobivamo informacije in opravljamo dnevna opravila. Naše dojemanje sveta se je spremenilo. Vsi smo bili del te (r)evolucije. Naslednji velikanski korak naprej pa se dogaja zdaj.

Preberi več
Digitalno oglaševanje prodira v tradicionalne medije

Digitalno oglaševanje prodira v tradicionalne medije

Digitalno oglaševanje doživlja sunkovito rast, vseeno pa nekatere novejše oblike digitalnega oglaševanja ostajajo zunaj marketinških pogovorov. Digitalno avdio oglaševanje, digitalno zunanje oglaševanje in dostavljanje TV-vsebin prek interneta postajajo vroča področja, ki jim bodo marketinški strokovnjaki v prihodnosti posvečali veliko pozornosti.

Preberi več
Investicije v digitalno oglaševanje bodo v letu 2019 presegle 60 milijonov evrov - iPROM - Novice

Investicije v digitalno oglaševanje bodo v letu 2019 presegle 60 milijonov evrov

Izsledki IAB-jeve raziskave AdEx za Slovenijo 2018 so pokazali, da so investicije v digitalno oglaševanje v preteklem letu zrasle za 16 odstotkov in dosegle 54,7 milijona evrov. Glede na raziskavo Odnos slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja iPROMa in Valicona pa bodo investicije v letošnjem letu presegle 60 milijonov evrov. V zadnjih petih letih so se investicije v oglaševanje v digitalnih medijih povečale za skoraj 200 odstotkov, kaže raziskava AdEx.

Preberi več

Arhiv