Koronavirus posega v razporejanje marketinških proračunov - iPROM - Novice iz sveta

Koronavirus posega v razporejanje trženjskih proračunov

Koronavirus močno zaznamuje in preoblikuje naša življenja. Od ljudi ne zahteva le povečano skrb za zdravje, temveč tudi prilagajanje spremembam na vseh področjih človeškega delovanja – tudi v trženju, kjer strokovnjaki za trženje iščejo načine, kako najbolj učinkovito doseči svoje kupce.

Preberi več
Doseg slovenskih digitalnih medijev večji za 60 odstotkov, povečanje dosega tudi v Adriatik regiji - iPROM - Novica

Doseg slovenskih digitalnih medijev večji za 60 odstotkov, povečanje dosega tudi v Adriatik regiji

Tedenski doseg slovenskih digitalnih medijev se je v preteklih sedmih dneh, do danes, 20. marca 2020, v primerjavi z enakim obdobjem v mesecu februarju, povečal za 60 odstotkov. Povečanje dosega digitalnih medijev smo zabeležili tudi v Bosni in Hercegovini, in sicer za 54 odstotkov, na Hrvaškem za 51 odstotkov, v Makedoniji za 47 odstotkov, v Črni gori za 46 odstotkov in v Srbiji za 43 odstotkov.

Preberi več
Kako bo koronavirus vplival na digitalno medijsko potrošnjo? - iPROM - Novice iz sveta

Kako bo koronavirus vplival na digitalno medijsko potrošnjo?

Koronavirus je ljudi po celem svetu »prisilil«, da ostanejo doma. Preživljanje časa doma bo zato najverjetneje povečalo medijsko potrošnjo na digitalnih medijih po vsem svetu.

Preberi več
Bo koronavirus spremenil nakupno vedenje potrošnikov? - iPROM - Novice iz sveta

Bo koronavirus spremenil nakupno vedenje potrošnikov?

Koronavirus in povezana negotovost glede prihodnjih tednov sta postali najbolj aktualni temi v tem času, potrošniki pa so trenutno skeptični do nakupovanja na javnih mestih. Prav zaradi varnostnih razlogov se je povečalo nakupovanje prek spletnih trgovin.

Preberi več
Osveščevalna akcija: Ne K(o)ronaj ga, ostani doma - iPROM - Novice

Osveščevalna akcija: Ne k(o)ronaj ga, ostani doma!

V digitalni agenciji iPROM smo z namenom osveščanja prebivalstva o skrbi za lastno zdravje in zdravje soljudi v skupnosti, pripravili brezplačno osveščevalno akcijo, s katero želimo ljudi opozoriti na pomen omejitve širjenja koronavirusa (SARS-CoV-2).

Preberi več
Leon Brenčič za Delo: Pridobivanje strank je lažje, če je jasno, zakaj podatki - iPROM - Novice

Leon Brenčič za Delo: Pridobivanje strank je lažje, če je jasno, zakaj podatki

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, je v prispevku za Delo pojasnil, zakaj so podjetja, ki poslujejo skladno z uredbo GDPR, korak pred tekmeci.

Preberi več
Leon Brenčič za Marketing magazin: Kaj imajo skupnega močne blagovne znamke in vrhunski sšportniki - iPROM - Novice iz sveta

Leon Brenčič za Marketing magazin: Kaj imajo skupnega močne blagovne znamke in vrhunski športniki?

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, se je v kolumni za Marketing magazin razpisal o odnosu do »branding« in »performance« marketinga. Sta torej pristopa zares tekmeca ali preprosto tvorita dober tandem in prek sinergij ustvarjata dolgoročne zmage?

Preberi več
5G: več podatkov, več kreativnosti in več oglasov - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Nejc Lepen

5G: več podatkov, več kreativnosti in več oglasov

Tehnologija 5G bo v letošnjem letu zagotovo ena izmed bolj izpostavljenih tematik – tako v smislu polemik glede njene škodljivosti kot tudi njenih prednosti. Javnost in strokovnjaki si seveda nasprotujejo, vsi pa se lahko strinjamo, da 5G prinaša korenite spremembe – tudi v oglaševanju.

Preberi več
Programatično oglaševanje zavzema čedalje večji delež v video vsebinah za pametne telefone - iPROM - Novice iz sveta

Programatično oglaševanje zavzema čedalje večji delež v video vsebinah za pametne telefone

Programatično oglaševanje je zelo razširjeno, kljub temu pa obstajajo pasti nenatančne segmentacije potrošnikov.

Preberi več
Podatki se zbirajo in obravnavajo čedalje bolj transparentno - iPROM - Novice iz sveta

Podatki se zbirajo in obravnavajo čedalje bolj transparentno

Nekatere blagovne znamke so pri upravljanju (lastnih) podatkovnih baz zelo transparentne, druge manj, toda nedavne raziskave in strokovna mnenja nakazujejo, da so podatki previdno obravnavani, ne glede na to, kdo jih uporablja.

Preberi več

Arhiv