Marketing magazin: Samooskrba privedla do rekorda v spletni prodaji - iPROM - Novice

Marketing magazin: Samooskrba privedla do rekorda v spletni prodaji

V Semenarni Ljubljana so zabeležili rekordno število spletnih naročil, prodajni indeksi pa je v marcu 2020 presegel magično številko 1000. Za podporo z digitalnim oglaševanjem smo poskrbeli v iPROMu.

Preberi več
3 nasveti za vsebinski marketing v novi resničnosti - iPROM - Novice iz sveta

3 nasveti za vsebinski marketing v novi resničnosti

Potrošnik je na digitalnih kanalih bolj aktiven kot kadarkoli, zato vsebinski marketing vse bolj sledi smernicam nove realnosti.

Preberi več
Zdaj je čas za povezovanje podatkov o potrošnikih - iPROM - Novice iz sveta

Zdaj je čas za povezovanje podatkov o potrošnikih

Platforma za upravljanje podatkov o potrošnikih prinaša odličen vpogled v navade obstoječih potrošnikov in ravno zdaj je čas, da ji posvetite več pozornosti.

Preberi več
Nov digitalni val je pred vrati. Pripravimo se. - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Novi digitalni val je pred vrati. Pripravimo se.

Danes kupujemo predvsem izdelke, ki so povezani z našimi trenutnimi potrebami. Z izjemo osnovnih dobrin nakupujemo na daljavo, s postopno odpravo vladnih ukrepov, bomo nakupne navade v prilagojeni obliki obudili. Oglaševanje v digitalnih medijih danes sodi med ključne komunikacijske vzvode sidranja blagovne znamke v zavest potrošnika. To dejstvo bo pandemija najverjetneje potisnila še v tiste zadnje pore, ki so se digitalizaciji in digitalnim oblikam komuniciranja upirale.

Preberi več
Avtomatizacija – sedaj je čas za pospešen razvoj - iPROM - Novice iz sveta

Avtomatizacija – sedaj je čas za pospešen razvoj

Avtomatizacija je eden izmed načinov za prihranek časa in denarja. Prav zato mnogi strokovnjaki za trženje v trenutnih razmerah razmišljajo prav o pospešenem razvoju le-te.

Preberi več
Tomaž Tomšič za Delo: Prej personalizacija, ZDAJ hiperpersonalizacija - iPROM - Novice

Tomaž Tomšič za Delo: Prej personalizacija, ZDAJ hiperpersonalizacija

V času koronavirusa, ko se poslovanje in trgovanje pospešeno selita v celoti v digitalni svet, je dobro poznavanje uporabnikov in njihovih interesov ključnega pomena. Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labs, se je z Delom pogovarjal o hiperpersonalizaciji, ki v tem času pridobiva na pomenu.

Preberi več
Pet stebrov za komunikacijo v spremenjenih razmerah - iPROM - Novice iz sveta

Pet stebrov za komunikacijo v spremenjenih razmerah

Koronavirus je dobesedno čez noč spremenil naš vsak dan in celo tudi večja, globalna podjetja prisilil v transformacijo komunikacije s potrošniki. Kaj se lahko od dobrih praks za krepitev odnosov s potrošniki naučijo manjša podjetja?

Preberi več
Blagovne znamke ne smejo pozabiti na dolgoročnost - iPROM - Novice iz sveta

Blagovne znamke ne smejo pozabiti na dolgoročnost

Blagovne znamke so trženjske strategije v negotovih časih smiselno prilagodile, vseeno pa ne smejo pozabiti na ohranjanje dolgoročnosti strategij.

Preberi več
Kam pa vložiti oglaševalska sredstva in čim uspešneje prebroditi obdobje pandemije - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Kako vlagati medijska sredstva, da bo pandemija priložnost?

Globalno gledano vpliva pandemije koronavirusa na investicije v oglaševanje danes še ni mogoče natančno napovedati. Kratkoročno, glede na raziskavo IAB o razmerah na ameriškem trgu, lahko pričakujemo, da bo večina oglaševalcev prerazporejala trženjske proračune.

Preberi več
Spletni nakupi kaj pričakovati po »koronakrizi« - iPROM - Novice iz sveta

Spletni nakupi: kaj pričakovati po »koronakrizi«

Spletni nakupi enega najpomembnejših premikov v vedenju potrošnikov beležijo v prodaji FMCG izdelkov. Vpliv bo zanesljivo prisoten tudi po »koronakrizi«.

Preberi več

Arhiv