Prisluženi podatki ustvarjajo dodano vrednost za blagovne znamke - iPROM - Novice iz sveta

Prisluženi podatki ustvarjajo dodano vrednost za blagovne znamke

Svet digitalnega trženja je prežet s podatki, ki jih kot digitalne sledi za sabo puščajo uporabniki, njihova analiza pa določa, kako dobro podjetja poznajo svojega potrošnika. Kaj so prisluženi podatki in kako nam lahko pomagajo?

Preberi več
Leon Brenčič za Marketing magazin: Je digitalni marketing že vstopil v industrijo 4.0? - iPROM - Novice

Leon Brenčič za Marketing magazin: Je digitalni marketing že vstopil v industrijo 4.0?

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, je v kolumni za Marketing magazin pisal o eksponentnem napredku industrije 4.0, ki digitalnemu marketingu pripisuje še večjo vlogo.

Preberi več
Nejc Lepen za Svet kapitala: Kako nam je tehnologija v krizi pomagala premikati meje - iPROM - Novice

Nejc Lepen za Svet kapitala: Kako nam je tehnologija v krizi pomagala premikati meje

Nejc Lepen, direktor razvojnega oddelka v iPROMu, je v Svetu kapitala pisal o vlogi tehnologije, ki je v novi resničnosti samo potrdila vodilno vlogo pri sprejemanju odločitev.

Preberi več
AdEx Slovenija 2019: Digitalno oglaševanje doživlja razmah na krilih pospešene digitalizacije - iPROM Novice

AdEx Slovenija 2019: Digitalno oglaševanje doživlja razmah na krilih pospešene digitalizacije

Zavod IAB Slovenija je na 18. IAB Akademiji predstavil ugotovitve raziskave AdEx o bruto naložbah v digitalno oglaševanje za leto 2019. Naložbe v Sloveniji ocenjujejo na 60,7 milijona evrov, kar je v primerjavi z letom 2018 11-odstotno povečanje. Za letošnje leto pa je raziskava iPROMa in Valicona Odnos slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja pred pandemijo COVID-19 napovedala 17-odstotno rast naložb v oglaševanje na digitalnih kanalih. Točno rast je v danih razmerah težko napovedati, so bili pa sogovorniki na IAB Akademiji soglasni, da smo priča pospešeni digitalizaciji, ki ima pozitiven vpliv tudi na digitalno oglaševanje.

Preberi več
Blagovne znamke za osebno nego – zdaj je čas za popoln izkoristek digitalnih kanalov - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Sašo Fleiss

Blagovne znamke za osebno nego – zdaj je čas za popoln izkoristek digitalnih kanalov

Prodaja izdelkov za osebno nego je eden najhitreje rastočih segmentov spletne trgovine, ki vsako leto premika meje in dosega rekordne izkupičke. Na svetovnem spletu je prisotnih nešteto ponudnikov, le redki pa moč digitalne komunikacije in oglaševanja izkoristijo v polni meri.

Preberi več
Marketinška tehnologija ključna za prepoznavanje potreb kupcev - iPROM - Novice iz sveta

Marketinška tehnologija ključna za prepoznavanje potreb kupcev

Pričakovanja kupcev se višajo, marketinška tehnologija pa je tista, ki podjetjem omogoča, da ciljno skupino nagovorijo čim učinkoviteje.

Preberi več
Nakupne navade: splet postaja prva misel potrošnikov - iPROM - Novice iz sveta

Nakupne navade: splet postaja prva misel potrošnikov

Potrošniki so v novih razmerah spremenili nekatere navade, med drugim tudi nakupne, ki se v veliki meri selijo na splet.

Preberi več
Leon Brenčič za Društvo za marketing Slovenije: Prerazporeditev medijskih proračunov je imela velik vpliv na digitalne medije - iPROM - Novice

Leon Brenčič za Društvo za marketing Slovenije: Prerazporeditev medijskih proračunov je imela velik vpliv na digitalne medije

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, se je v predavanju za Društvo za marketing Slovenije posvetil medijskim proračunom, ki v veliki meri doživljajo spremembe. Prerazporeditev proračunov je imela velik vpliv na digitalne medije, ki so praviloma dobili večji del kolača.

Preberi več

Raziskava iPROMa in Valicona: V Sloveniji tudi v letošnjem letu največ medijskih sredstev namenjenih prikaznemu oglaševanju

V letu 2020 bodo spletni oglaševalci v Sloveniji največ vložili v prikazno oglaševanje. Učinkovitost digitalnega oglaševanja je tudi v letošnjem letu ključni motivator za njegovo uporabo, kaže raziskava, ki sta jo iPROM in Valicon izvedla med 220 slovenskimi odločevalci na področju oglaševanja in trženja. Specializirane agencije za digitalno oglaševanje pridobivajo na pomenu, pri načrtovanju oglaševalskih aktivnosti v digitalnih medijih pa se podjetja opirajo primarno na lastne, notranje podatke, sta ključni ugotovitvi letošnje raziskave o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja.

Preberi več
Kako učinkovito je vaše trženje v realnem času? - iPROM - Novice iz sveta

Kako učinkovito je vaše trženje v realnem času?

Trženje v realnem času je v digitalnem svetu pogosto uporabljena besedna zveza. Pa res veste, kako poskrbeti za učinkovito izvajanje?

Preberi več

Arhiv