Številni potrošniki med pandemijo nakupujejo prek mobilnih naprav - iPROM - Novice iz sveta

Številni potrošniki med pandemijo nakupujejo prek mobilnih naprav

Številni potrošniki zadnje čase opravijo nakup prek mobilne naprave. Izsledki raziskave podjetja App Annie kažejo, da se mobilne naprave zdijo enostaven način nakupa za večino mlajših potrošnikov, nekoliko manj so priljubljene med starejšimi skupinami uporabnikov. Uporaba mobilnih naprav za nakupovanje bo najverjetneje rastla tudi v prihodnjih letih.

Preberi več
Sodelujte v iPROMovi in Valiconovi raziskavi Nakupna pot slovenskega potrošnika 2020 - iPROM Novice

Sodelujte v iPROMovi in Valiconovi raziskavi Nakupna pot slovenskega potrošnika 2020

iPROM in Valicon izvajata tradicionalno vseslovensko raziskavo o nakupni poti slovenskega potrošnika, s katero ugotavljata, kako pri slovenskih kupcih poteka nakupna pot in kakšno vlogo igrajo pri tem digitalni kanali.

Preberi več
Spletna trgovina in vpliv koronavirusa - iPROM - Novice iz sveta

Spletna trgovina in vpliv koronavirusa

Ob pojavu pandemije koronavirusa je prišla do izraza spletna trgovina, katere uporaba naj bi letos zrasla za 18 odstotkov.

Preberi več
Digitalne naprave postale naš vsakdan - iPROM - Novice iz sveta

Digitalne naprave postale naš vsakdan

Digitalne naprave so prežele vse pore našega vsakdana. Uporabniki z njimi počnejo stvari, o katerih pred začetkom pandemije morda niso niti razmišljali.

Preberi več
Kontinuirana prisotnost avtomobilske znamke na spletu je danes ključna - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Kontinuirana prisotnost avtomobilske znamke na spletu je danes ključna

Avtomobilizem je poleg turizma panoga, ki se v novi resničnosti sooča s številnimi spremembami. Strokovnjaki napovedujejo, da bo med prvimi, ki bo v prihodnosti prisiljena preoblikovati svoje poslovne modele verjetno v smeri delitvene ekonomije, e-mobilnosti in povezanih avtomobilov. Kako točno bo potekal ta razvoj, je v tem trenutku težko napovedati. Kar pa strokovnjaki za trženje zaznavajo že danes, pa je dejstvo, da se je nakupna pot pri avtomobilih in povezanih storitvah še močneje preselila na digitalne kanale.

Preberi več
V leto 2021 z večjimi vložki v digitalno trženje - iPROM - Novice iz sveta

V letu 2021 več naložb v digitalno trženje

Glede na Gartnerjevo poročilo o trženjskih proračunih za leto 2021 bo velika večina vprašanih v digitalne oblike komuniciranje vlagala več.

Preberi več
Simon Cetin za Marketing magazin: V primeru drugega vala prakse ne bomo bistveno spreminjali - iPROM Novice

Simon Cetin za Marketing magazin: V primeru drugega vala prakse ne bomo bistveno spreminjali

Simon Cetin, ustanovitelj in partner v iPROMu, se je z Marketing magazinom pogovarjal o možnih scenarijih in ukrepih ob prihodu drugega vala pandemije covid-19.

Preberi več
Naložbe v TV-oglaševanje v ZDA padajo - iPROM - Novice iz sveta

Naložbe v TV-oglaševanje v ZDA padajo

Še pred nekaj meseci so strokovnjaki naložbam v TV-oglaševanje v ZDA napovedovali (nizko) rast, pandemija COVID-19 pa je številke obrnila v negativno smer.

Preberi več
Marketing magazin: Slovenski spletni oglaševalci največ vlagajo v prikazno oglaševanje - iPROM Novice

Marketing magazin: Slovenski spletni oglaševalci največ vlagajo v prikazno oglaševanje

iPROM in Valicon sta ponovno izvedla raziskavo o odnosu slovenskih podjetij do oglaševanja v letu 2020, spletni oglaševalci v Sloveniji pa bodo zopet največ vložili v prikazno oglaševanje.

Preberi več
Spletna trgovina še vedno z nadpovprečnim deležem - iPROM Novice iz sveta

Spletna trgovina še vedno z nadpovprečnim deležem

Težišče v maloprodaji se premika na splet. Spletna trgovina je čez noč postala standard, mnogi potrošniki pa se tja vračajo kljub temu, da so fizične trgovine odprte.

Preberi več

Arhiv