Spletno nakupovanje potrošniške elektronike v ZDA - iPROM - Novice iz sveta

Spletno nakupovanje potrošniške elektronike v ZDA

Letošnje leto se bo v zgodovino zapisalo kot mračno obdobje trgovine na drobno. Spletno nakupovanje je svetla izjema.

Preberi več

Raziskava iPROMa in Valicona: Nakupna pot v novi resničnosti spremenjena in močno odvisna od interneta

iPROM in Valicon sta julija in avgusta 2020 izvedla raziskavo o nakupni poti slovenskega potrošnika, s katero sta ugotavljala, kako nove razmere zaznamujejo nakupne navade slovenskih kupcev. Izsledki raziskave, ki je potekala v treh različnih kategorijah (krediti, turizem in telekomunikacije), kažejo, da spremenjene potrebe slovenskega potrošnika korenito vplivajo na nakupno namero, nakupno pot in potrošnjo.

Preberi več
Miha Rejc za Marketing magazin: TikTok je zagotovo kanal, ki ga velja preizkusiti

Miha Rejc za Marketing magazin: TikTok je zagotovo kanal, ki ga velja preizkusiti

Miha Rejc, vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev v iPROMu, je za Marketing magazin komentiral uporabo platforme TikTok na slovenskem trgu.

Preberi več
Leon Brenčič za Marketing magazin: hitro, učinkovito in merljivo prepletanje nespletnega in spletnega sveta

Leon Brenčič za Marketing magazin: »Koronaukrepi« in vrnitev QR-kod

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, se je z Marketing magazinom pogovarjal o tem, kakšen potencial imajo v Sloveniji QR-kode po sprostitvi vseh ukrepov po prvem valu epidemije.

Preberi več
iPROM Akademija: Izkušnje iz letošnjega leta bodo odlična popotnica za leto 2021

iPROM Akademija: Izkušnje iz letošnjega leta bodo odlična popotnica za leto 2021

Uspešno se je zaključila jesenska iPROM Akademija, kjer so praktične nasvete za učinkovito digitalno oglaševanje v novi resničnosti delili iPROMovi strokovnjaki Miloš Suša, Andraž Turel in Igor Mali. Na dogodku je predaval tudi Matjaž Robinšak iz Valicona, na okrogli mizi, ki jo je povezoval Primož Hvala, pa so mnenja delile Tamara Lesjak (LifeClass), Romana Stare (Goodyear) in Rinalda Klemenčič (Zavarovalnica Sava).

Preberi več
Leon Brenčič za Marketing magazin: hitro, učinkovito in merljivo prepletanje nespletnega in spletnega sveta

Leon Brenčič za Marketing magazin: hitro, učinkovito in merljivo prepletanje nespletnega in spletnega sveta

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, se je z Marketing magazinom pogovarjal o tem, kakšen potencial imajo v Sloveniji QR-kode po sprostitvi vseh ukrepov po prvem valu epidemije.

Preberi več
Blagovne znamke z drugačnim pristopom za doseganje potrošnikov - iPROM - Novice iz sveta

Blagovne znamke z drugačnim pristopom za doseganje potrošnikov

Blagovne znamke so se zaradi koronavirusa soočile s težavami, povezanimi z zvestobo strank. Marketinška stroka podjetjem svetuje, naj zvestobo gradijo z digitalnimi kanali.

Preberi več
Kontekstualna inteligenca postaja v oglaševanju vse bolj pomembna - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Kontekstualna inteligenca postaja v oglaševanju vse bolj pomembna

Omejitve glede varstva podatkov se zaostrujejo, oglaševalci pa se vse bolj zavedajo pomena etične in transparentne uporabe podatkov. S 15. avgustom je v digitalnem oglaševanju stopil v veljavo nov standard, imenovan Ogrodje za transparentnost in soglasje 2.0 (TCF 2.0), ki je založnike in ponudnike oglaševalskih tehnoloških rešitev spodbudil k zagotavljanju boljše preglednosti varstva podatkov potrošnikov. Po drugi strani pa je uporabnikom digitalnih medijev omogočil večji nadzor nad tem, s kom in katere podatke delijo. Z zmanjšanjem dostopa do podatkov tretjih oseb zaradi različnih predpisov o zasebnosti in varstvu podatkov potrošnikov je vse bolj zanimiva bolj natančna različica kontekstualnega ciljanja, tj. kontekstualna inteligenca.

Preberi več
Kljub pandemiji in recesiji telekomunikacijska podjetja v ZDA vlagajo v digitalno oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

Kljub pandemiji in recesiji telekomunikacijska podjetja v ZDA vlagajo v digitalno oglaševanje

Ameriška telekomunikacijska podjetja bodo svoje letošnje proračune za digitalno oglaševanje povečala za 12 odstotkov.

Preberi več
Potrošnik in njegovo obnašanje v novi normalnosti - iPROM - Novice iz sveta

Potrošnik in njegovo obnašanje v novi normalnosti

Potrošnik se v novi normalnosti vede v skladu s spremembami, ki so ga doletele v zadnjem obdobju, ko je svet zaznamovala pandemija koronavirusa.

Preberi več

Arhiv