iPROM Akademija: Izkušnje iz letošnjega leta bodo odlična popotnica za leto 2021

iPROM Akademija: Izkušnje iz letošnjega leta bodo odlična popotnica za leto 2021

Uspešno se je zaključila jesenska iPROM Akademija, kjer so praktične nasvete za učinkovito digitalno oglaševanje v novi resničnosti delili iPROMovi strokovnjaki Miloš Suša, Andraž Turel in Igor Mali. Na dogodku je predaval tudi Matjaž Robinšak iz Valicona, na okrogli mizi, ki jo je povezoval Primož Hvala, pa so mnenja delile Tamara Lesjak (LifeClass), Romana Stare (Goodyear) in Rinalda Klemenčič (Zavarovalnica Sava).

Preberi več
Leon Brenčič za Marketing magazin: hitro, učinkovito in merljivo prepletanje nespletnega in spletnega sveta

Leon Brenčič za Marketing magazin: hitro, učinkovito in merljivo prepletanje nespletnega in spletnega sveta

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, se je z Marketing magazinom pogovarjal o tem, kakšen potencial imajo v Sloveniji QR-kode po sprostitvi vseh ukrepov po prvem valu epidemije.

Preberi več
Blagovne znamke z drugačnim pristopom za doseganje potrošnikov - iPROM - Novice iz sveta

Blagovne znamke z drugačnim pristopom za doseganje potrošnikov

Blagovne znamke so se zaradi koronavirusa soočile s težavami, povezanimi z zvestobo strank. Marketinška stroka podjetjem svetuje, naj zvestobo gradijo z digitalnimi kanali.

Preberi več
Kontekstualna inteligenca postaja v oglaševanju vse bolj pomembna - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Kontekstualna inteligenca postaja v oglaševanju vse bolj pomembna

Omejitve glede varstva podatkov se zaostrujejo, oglaševalci pa se vse bolj zavedajo pomena etične in transparentne uporabe podatkov. S 15. avgustom je v digitalnem oglaševanju stopil v veljavo nov standard, imenovan Ogrodje za transparentnost in soglasje 2.0 (TCF 2.0), ki je založnike in ponudnike oglaševalskih tehnoloških rešitev spodbudil k zagotavljanju boljše preglednosti varstva podatkov potrošnikov. Po drugi strani pa je uporabnikom digitalnih medijev omogočil večji nadzor nad tem, s kom in katere podatke delijo. Z zmanjšanjem dostopa do podatkov tretjih oseb zaradi različnih predpisov o zasebnosti in varstvu podatkov potrošnikov je vse bolj zanimiva bolj natančna različica kontekstualnega ciljanja, tj. kontekstualna inteligenca.

Preberi več
Kljub pandemiji in recesiji telekomunikacijska podjetja v ZDA vlagajo v digitalno oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

Kljub pandemiji in recesiji telekomunikacijska podjetja v ZDA vlagajo v digitalno oglaševanje

Ameriška telekomunikacijska podjetja bodo svoje letošnje proračune za digitalno oglaševanje povečala za 12 odstotkov.

Preberi več
Potrošnik in njegovo obnašanje v novi normalnosti - iPROM - Novice iz sveta

Potrošnik in njegovo obnašanje v novi normalnosti

Potrošnik se v novi normalnosti vede v skladu s spremembami, ki so ga doletele v zadnjem obdobju, ko je svet zaznamovala pandemija koronavirusa.

Preberi več
Trgovci na drobno uravnoteženo zakupujejo digitalne oglase - iPROM - Novice iz sveta

Trgovci na drobno uravnoteženo zakupujejo digitalne oglase

Trgovci na drobno bodo letos digitalnemu prikaznemu oglaševanju namenili 13,53 milijarde ameriških dolarjev.

Preberi več
Kako napovedati spremembe nakupnih navad in zakaj toliko govorimo o podatkih? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Igor Mali

Kako napovedati spremembe nakupnih navad in zakaj toliko govorimo o podatkih?

Živimo in poslujemo v časih, ki jih noben učbenik ni predvidel. Covid-19 nedvomno vpliva na naše nakupne navade, kar podjetjem otežuje napovedovanje obnašanja potrošnikov. Prav zato so postali podatki še bolj pomembni kot prej, saj vam njihovo razumevanje pomaga, da bolje razumete potrebe svojih kupcev in jih tudi ustrezno naslovite. V pomoč vam ponujam odgovore na nekaj vprašanj, ki vam lahko pomagajo priti do boljših rezultatov.

Preberi več
Osvežite svoj vpogled v podatke o potrošnikih - iPROM - Novice iz sveta

Osvežite svoj vpogled v podatke o potrošnikih

Zaradi novih političnih, gospodarskih in družbenih razmer so se spremenili podatki o potrošnikovih navadah, zato je priporočen ponoven premislek o podatkih, ki so jih podjetja zbrala v zadnjih šestih mesecev.

Preberi več
Spletno nakupovanje v ZDA v drugem četrtletju naraslo za skoraj tretjino - iPROM - Novice iz sveta

Spletno nakupovanje v ZDA v drugem četrtletju naraslo za skoraj tretjino

V ZDA naj bi do leta 2024 spletno nakupovanje doseglo več kot 18-odstotni delež na področju skupne maloprodaje.

Preberi več

Arhiv