Slaven Petrovič za Finance: Video oglaševanje postaja eden glavnih digitalnih trendov - iPROM - Novice

Slaven Petrovič za Finance: Videooglaševanje postaja eden glavnih digitalnih trendov

Spletni medijski načrtovalec v iPROMu Slaven Petrovič je za Finance pojasnil, zakaj bo video oglaševanje med najpomembnejšimi digitalnimi trendi v letošnjem letu ter katere inovacije na tem področju trenutno najbolj odgovarjajo na potrebe in želje uporabnikov na spletu.

Preberi več
Simon Cetin za Marketing magazin: Sloveniti ali ne to je zdaj vprašanje - iPROM - Novice

Dr. Marko Stabej in Simon Cetin za Marketing magazin: Sloveniti ali ne, to je zdaj vprašanje

Z razvojem tehnologije se razvija tudi terminologija. Zakaj je tako pomembna za razvoj digitalnega marketinga in katere nove tuje strokovne izraze je smiselno prevajati v slovenščino, da pri komuniciranju ne bi bili nerazumljivi, nejasni ali okorni? Nas lahko skrbi za prihodnost slovenskega jezika? Kako si pomagati pri terminoloških zagatah in kakšno dodano vrednost nam prinaša iPROMova posodobljena različica slovarja digitalnih izrazov? O tem sta za Marketing magazin spregovorila prof. dr. Marko Stabej z Oddelka za slovenistiko na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani ter Simon Cetin, urednik slovarja ter ustanovitelj in partner v iPROMu.

Preberi več
Leon Brenčič za Marketing magazin: V nestanovitnih časih najuspešnejši gradijo mostove - iPROM - Novice

Leon Brenčič za Marketing magazin: V nestanovitnih časih najuspešnejši gradijo mostove

Direktor odnosov z naročniki v iPROMu Leon Brenčič je za Marketing magazin povzel ključne izzive in trende, ki so zaznamovali digitalno oglaševanje v preteklem letu, ter zaupal recept za učinkovito doseganje potrošnikov in odgovarjanje na njihove potrebe v novi resničnosti.

Preberi več
Leon Brenčič za Marketing magazin: Nestanovitni časi zahtevajo večjo odzivnost in prilagodljivost - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Leon Brenčič za Marketing magazin: V nestanovitnih časih najuspešnejši gradijo mostove

Direktor odnosov z naročniki v iPROMu Leon Brenčič je za Marketing magazin povzel ključne izzive in trende, ki so zaznamovali digitalno oglaševanje v preteklem letu, ter zaupal recept za učinkovito doseganje potrošnikov in odgovarjanje na njihove potrebe v novi resničnosti.

Preberi več
Platforme CDP za učinkovitejše B2B poslovanje - iPROM - Novice iz sveta

Platforme CDP za učinkovitejše B2B-poslovanje

Vse več organizacij je v zadnjem letu začelo uporabljati platforme za upravljanje s podatki o potrošnikih (CDP), ki so lahko tudi B2B podjetjem v pomoč pri komuniciranju in izmenjavi podatkov med prodajniki in tržniki.

Preberi več
Agilni marketing zahteva agilno merjenje podatkov - iPROM - Novice iz sveta

Agilni marketing zahteva agilno merjenje podatkov

Nobena novost ni, da se od podjetij danes zahteva visoko prilagodljivost in agilnost. Številna se usmerjajo v agilni marketing, ki najbolje deluje takrat, ko je osredotočen na potrošnika in temelji na agilnem merjenju podatkov.

Preberi več
Omrežje 5G briše meje med fizično in digitalno prodajo na drobno - iPROM - Novice iz sveta

Omrežje 5G briše meje med fizično in digitalno prodajo na drobno

Različne gospodarske panoge nameravajo v prihodnosti začeti uporabljati storitve 5G.

Preberi več
Trgovci na drobno povečujejo naložbe v digitalne kanale - iPROM - Novice iz sveta

Trgovci na drobno povečujejo naložbe v digitalne kanale

Trgovci na drobno so morali v zadnjem letu bistveno prilagoditi svoje marketinške strategije.

Preberi več
Vloga spletne skupnosti na nakupni poti potrošnika - iPROM - Novice iz sveta

Vloga spletne skupnosti na nakupni poti potrošnika

Spletne skupnosti so v življenju uporabnikov zelo pomembne – v zadnjem letu še toliko bolj.

Preberi več
Andrej Ivanec za Marketing magazin: Remarketing ali spletno zalezovanje? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Andrej Ivanec za Marketing magazin: Tanka meja med frekvenco in vsiljivostjo

Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu, se je z Marketing magazinom pogovarjal o tem, kako v iPROMU z dolgoletnim znanjem in s pravimi tehnološkimi orodji preprečujemo, da je ponovno ciljanje strašljiva izkušnja za spletnega uporabnika.

Preberi več

Arhiv