Platforme CDP za učinkovitejše B2B poslovanje - iPROM - Novice iz sveta

Platforme CDP za učinkovitejše B2B-poslovanje

Vse več organizacij je v zadnjem letu začelo uporabljati platforme za upravljanje s podatki o potrošnikih (CDP), ki so lahko tudi B2B podjetjem v pomoč pri komuniciranju in izmenjavi podatkov med prodajniki in tržniki.

Preberi več
Agilni marketing zahteva agilno merjenje podatkov - iPROM - Novice iz sveta

Agilni marketing zahteva agilno merjenje podatkov

Nobena novost ni, da se od podjetij danes zahteva visoko prilagodljivost in agilnost. Številna se usmerjajo v agilni marketing, ki najbolje deluje takrat, ko je osredotočen na potrošnika in temelji na agilnem merjenju podatkov.

Preberi več
Omrežje 5G briše meje med fizično in digitalno prodajo na drobno - iPROM - Novice iz sveta

Omrežje 5G briše meje med fizično in digitalno prodajo na drobno

Različne gospodarske panoge nameravajo v prihodnosti začeti uporabljati storitve 5G.

Preberi več
Trgovci na drobno povečujejo naložbe v digitalne kanale - iPROM - Novice iz sveta

Trgovci na drobno povečujejo naložbe v digitalne kanale

Trgovci na drobno so morali v zadnjem letu bistveno prilagoditi svoje marketinške strategije.

Preberi več
Vloga spletne skupnosti na nakupni poti potrošnika - iPROM - Novice iz sveta

Vloga spletne skupnosti na nakupni poti potrošnika

Spletne skupnosti so v življenju uporabnikov zelo pomembne – v zadnjem letu še toliko bolj.

Preberi več
Andrej Ivanec za Marketing magazin: Remarketing ali spletno zalezovanje? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Andrej Ivanec za Marketing magazin: Tanka meja med frekvenco in vsiljivostjo

Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu, se je z Marketing magazinom pogovarjal o tem, kako v iPROMU z dolgoletnim znanjem in s pravimi tehnološkimi orodji preprečujemo, da je ponovno ciljanje strašljiva izkušnja za spletnega uporabnika.

Preberi več
Andrej Ivanec za Marketing magazin: Remarketing ali spletno zalezovanje? - iPROM - Novice

Andrej Ivanec za Marketing magazin: Remarketing ali spletno zalezovanje?

Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu, se je z Marketing magazinom pogovarjal o tem, kako v iPROMU z dolgoletnim znanjem in s pravimi tehnološkimi orodji preprečujemo, da je ponovno ciljanje strašljiva izkušnja za spletnega uporabnika.

Preberi več
Simon Cetin za Finance: Oglaševanje v kontekstu omnikanalnega trženja - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za Finance: Oglaševanje v kontekstu vsekanalnega trženja

Simon Cetin, ustanovitelj in partner v iPROMu, je v pogovoru z IKT Informatorjem, prilogo časnika Finance, izpostavil pomembnost uporabe podatkov in izgradnje lastnih podatkovnih silosov pri digitalnem oglaševanju.

Preberi več
Simon Cetin za Finance: Oglaševanje v kontekstu omnikanalnega trženja - iPROM - Novice

Simon Cetin za Finance: Oglaševanje v kontekstu omnikanalnega trženja

Simon Cetin, ustanovitelj in partner v iPROMu, je v pogovoru z IKT Informatorjem, prilogo časnika Finance, izpostavil pomembnost uporabe podatkov in izgradnje lastnih podatkovnih silosov pri digitalnem oglaševanju.

Preberi več
Potrošniki zahtevajo digitalno preobrazbo - iPROM - Novice iz sveta

Potrošniki zahtevajo digitalno preobrazbo

Oglaševalci in potrošniki se soočajo z nenehnimi spremembami.

Preberi več

Arhiv