
Generacija Z od spletnih trgovcev zahteva vrhunsko obravnavo
Pandemija je predstavnike generacije Z močno potisnila v spletno nakupovanje, pri čemer pa nimajo potrpljenja za slabo digitalno izkušnjo. V takem primeru spletnim trgovcem grozi, da jih bodo izgubili.

Avtomobilska panoga: Čas je za digitalne pospeške
Na svetovni ravni je pandemija pustila globok pečat v vseh panogah in številnih podjetjih. Z večjimi izzivi se sooča tudi avtomobilska industrija, kjer sta pod vplivom sprememb dobavna veriga in proizvodnja ter posledično zadovoljevanje povpraševanja kupcev. Do danes se je panoga že nekoliko prilagodila novim razmeram, za njeno okrevanje pa bo v prihodnje še bolj pomembno, da upošteva spremenjene nakupne poti in navade potrošnikov ter spreminjajočo se medijsko oziroma oglaševalsko krajino.

Oglaševanje po pandemiji: Kaj je primerno in kako izkoristiti moč digitala?
Medtem ko je začetni krč zaradi pandemije popustil, se podjetjem in panogam porajajo vprašanja, kako naj v novih razmerah pristopajo do potrošnikov in kakšno oglaševanje je sploh primerno. Srečujemo se s pojmi, kot so rahločuten marketing, srčni marketing in korona marketing. V zapisu boste izvedeli, kaj pomenijo, kako jih lahko vključite v svojo strategijo oglaševanja in kateri so primeri dobrih praks na tem področju.

Umetna inteligenca in strojno učenje ključni orodji trgovcev v boju s pandemijo
Leto 2020 je bilo za trgovce eno najbolj neugodnih. Potrošniki so se novim razmeram hitro prilagodili, kar se je odražalo tudi v njihovem nakupnem vedenju. Trgovci so morali biti agilni in ostati v koraku s povpraševanjem, pri čemer sta se avtomatizacija procesov in umetna inteligenca izkazali za nepogrešljivi. Kljub temu pa so se v začetnem krču negotovosti številni trgovci odzvali ravno obratno in nemudoma izključili vse svoje sisteme, ki so temeljili na umetni inteligenci.

Igor Mali za Marketing magazin: Kaj imajo skupnega marketing in ledene gore
Rdeča nit letošnje iPROM Akademije so bile aktualne spremembe v svetu marketinga ter teorija in praksa reinoviranja – ključne kompetence prihodnosti. Tkali so jo operativni direktor v iPROMu Igor Mali, svetovalka za komuniciranje in marketing v iPROMu Maja Gorjanc in ustanoviteljica podjetja BELAVODA Ina Kukovič Borovnik.

Maja Gorjanc za Marketing magazin: Kaj imajo skupnega marketing in ledene gore
Skozi analogijo potopa Titanika sta svetovalka za komuniciranje in marketing v iPROMu Maja Gorjanc in ustanoviteljica podjetja BELAVODA Ina Kukovič Borovnik na letošnji iPROM Akademiji predstavili aktualne trende v digitalnem marketingu ter pojasnili, kako se lahko podjetja uspešno odzovejo nanje skozi reinoviranje.

Igor Mali za Marketing magazin: Kako krmariti med trendi v digitalnem marketingu
Rdeča nit letošnje iPROM Akademije so bile aktualne spremembe v svetu marketinga ter teorija in praksa reinoviranja – ključne kompetence prihodnosti. Tkali so jo operativni direktor v iPROMu Igor Mali, svetovalka za komuniciranje in marketing v iPROMu Maja Gorjanc in ustanoviteljica podjetja BELAVODA Ina Kukovič Borovnik.

Maja Gorjanc za Marketing magazin: V digitalnem marketingu krmarimo med petimi trendi
Skozi analogijo potopa Titanika sta svetovalka za komuniciranje in marketing v iPROMu Maja Gorjanc in ustanoviteljica podjetja BELAVODA Ina Kukovič Borovnik na letošnji iPROM Akademiji predstavili aktualne trende v digitalnem marketingu ter pojasnili, kako se lahko podjetja uspešno odzovejo nanje skozi reinoviranje.

Tehnologija 5G prinaša hitrejše in varnejše brezstično plačevanje
Potrošniško izkušnjo bodo v prihodnosti oblikovali tehnologije, ki temeljijo na računalniškem vidu, svetlobnem zaznavanju Lidar in umetni inteligenci, ter pametni sistemi za upravljanje zaloge izdelkov in prepoznavanje kupcev. Čeprav je še v povojih in se sooča s številnimi izzivi, lahko tehnologija 5G trgovcem pomaga na poti do digitalne preobrazbe ter pri izboljšanju potrošniške izkušnje tako v fizičnih trgovinah kot na spletu.

Tehnologija veriženja blokov krepi zaupanje v digitalni marketing
Tehnologija veriženja blokov vztrajno prodira v ekosistem digitalnega oglaševanja in se kaže kot rešitev za okrepitev zaupanja potrošnikov v blagovne znamke in oglaševalce. Zagotavlja namreč večjo pristnost spletnih oglasov, transparentnost blagovne znamke, podpira navzkrižno promocijo z vplivneži in nagrajuje potrošnike, ki so pripravljeni deliti svoje podatke.
Arhiv
- 2025 april 1
- 2025 marec 1
- 2024 december 1
- 2024 september 1
- 2024 avgust 1
- 2024 julij 1
- 2024 maj 1
- 2024 marec 1
- 2024 januar 1
- 2023 oktober 1
- 2023 avgust 1
- 2023 junij 1
- 2023 januar 1
- 2022 oktober 1
- 2022 julij 1
- 2022 junij 1
- 2022 maj 1
- 2022 januar 1
- 2021 september 1
- 2021 julij 2
- 2021 maj 1
- 2021 marec 1
- 2021 januar 1
- 2020 december 1
- 2020 oktober 1
- 2020 avgust 1
- 2020 julij 1
- 2020 maj 1
- 2020 april 1
- 2020 februar 1
- 2020 januar 1
- 2019 oktober 1
- 2019 junij 1
- 2019 april 2
- 2019 marec 1
- 2019 februar 1
- 2019 januar 1
- 2018 oktober 2
- 2018 september 1
- 2018 julij 1
- 2018 april 1
- 2018 februar 1
- 2018 januar 1
- 2017 november 1
- 2017 oktober 1
- 2017 julij 1
- 2017 junij 2
- 2017 februar 1
- 2017 januar 1
- 2016 december 1
- 2016 november 1
- 2016 oktober 1
- 2016 september 1
- 2016 avgust 1
- 2016 julij 1
- 2016 junij 2
- 2016 maj 1
- 2016 april 1
- 2016 marec 1
- 2016 januar 1
- 2015 oktober 1
- 2015 september 1
- 2015 avgust 1
- 2015 maj 1
- 2015 februar 1
- 2015 januar 1
- 2014 november 1
- 2014 avgust 1
- 2014 junij 1
- 2014 maj 1
- 2014 april 1
- 2014 marec 2
- 2014 februar 2
- 2014 januar 2
- 2013 december 1
- 2013 november 1
- 2013 oktober 2
- 2013 september 1
- 2013 avgust 2
- 2013 junij 2
- 2013 maj 1
- 2013 april 2
- 2013 marec 1
- 2013 januar 2
- 2012 november 1
- 2012 oktober 1
- 2012 september 1
- 2012 avgust 2
- 2012 julij 1
- 2012 junij 3
- 2012 marec 4
- 2012 januar 2
- 2011 december 1
- 2011 november 1
- 2011 oktober 1
- 2011 september 1
- 2011 junij 1
- 2011 april 1
- 2011 marec 1
- 2011 januar 1
- 2010 oktober 1
- 2010 avgust 2
- 2010 julij 1
- 2010 junij 1
- 2010 marec 1
- 2010 februar 1
- 2010 januar 1
- 2009 december 1
- 2009 september 1
- 2009 avgust 1
- 2009 junij 1
- 2009 maj 1
- 2009 februar 1
- 2009 januar 2
- 2008 december 1
- 2008 november 1
- 2008 oktober 1
- 2008 september 2
- 2008 julij 1
- 2008 junij 1
- 2008 maj 1
- 2008 marec 1
- 2008 februar 2
- 2007 oktober 2
- 2007 september 1
- 2007 avgust 1
- 2007 julij 1
- 2007 junij 1
- 2007 maj 1
- 2007 april 2
- 2007 marec 1
- 2007 februar 1
- 2007 januar 3
- 2006 november 1
- 2006 oktober 1
- 2006 september 1
- 2006 julij 2
- 2006 junij 1
- 2006 maj 2
- 2006 april 1
- 2006 marec 1
- 2006 februar 2
- 2006 januar 1
- 2005 december 1
- 2005 november 1
- 2005 oktober 2
- 2005 avgust 1
- 2005 junij 2
- 2005 maj 1
- 2005 marec 1
- 2005 februar 1
- 2005 januar 1
- 2004 november 2
- 2004 oktober 1
- 2004 september 1
- 2004 avgust 1
- 2004 julij 1
- 2004 junij 2
- 2004 maj 1
- 2004 april 1
- 2004 februar 2
- 2004 januar 1
- 2003 december 1
- 2003 november 2
- 2003 oktober 1
- 2003 september 1
- 2003 julij 2
- 2003 junij 1
- 2003 maj 1
- 2003 april 2
- 2003 marec 3
- 2003 februar 3
- 2003 januar 1
- 2002 december 1
- 2002 november 2
- 2002 oktober 3
- 2002 september 3
- 2002 avgust 2
- 2002 julij 2
- 2002 junij 1
- 2002 maj 1
- 2002 april 1
- 2002 marec 2
- 2002 februar 2
- 2002 januar 1
- 2001 december 2
- 2001 november 2
- 2001 oktober 1
- 2001 junij 1
- 2001 marec 2
- 2001 januar 2
- 2000 november 2
- 2000 oktober 1
- 2000 avgust 1
- 2000 junij 1
- 2000 februar 1