Generacija Z od spletnih trgovcev zahteva vrhunsko obravnavo - iPROM - Novice iz sveta

Generacija Z od spletnih trgovcev zahteva vrhunsko obravnavo

Pandemija je predstavnike generacije Z močno potisnila v spletno nakupovanje, pri čemer pa nimajo potrpljenja za slabo digitalno izkušnjo. V takem primeru spletnim trgovcem grozi, da jih bodo izgubili.

Preberi več
Avtomobilska panoga: Čas je za digitalne pospeške - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Avtomobilska panoga: Čas je za digitalne pospeške

Na svetovni ravni je pandemija pustila globok pečat v vseh panogah in številnih podjetjih. Z večjimi izzivi se sooča tudi avtomobilska industrija, kjer sta pod vplivom sprememb dobavna veriga in proizvodnja ter posledično zadovoljevanje povpraševanja kupcev. Do danes se je panoga že nekoliko prilagodila novim razmeram, za njeno okrevanje pa bo v prihodnje še bolj pomembno, da upošteva spremenjene nakupne poti in navade potrošnikov ter spreminjajočo se medijsko oziroma oglaševalsko krajino.

Preberi več
Oglaševanje po pandemiji: Kaj je primerno in kako izkoristiti moč digitala - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Mateja Zupan

Oglaševanje po pandemiji: Kaj je primerno in kako izkoristiti moč digitala?

Medtem ko je začetni krč zaradi pandemije popustil, se podjetjem in panogam porajajo vprašanja, kako naj v novih razmerah pristopajo do potrošnikov in kakšno oglaševanje je sploh primerno. Srečujemo se s pojmi, kot so rahločuten marketing, srčni marketing in korona marketing. V zapisu boste izvedeli, kaj pomenijo, kako jih lahko vključite v svojo strategijo oglaševanja in kateri so primeri dobrih praks na tem področju.

Preberi več
Umetna inteligenca in strojno učenje ključni orodji trgovcev v boju s pandemijo - iPROM - Novice iz sveta

Umetna inteligenca in strojno učenje ključni orodji trgovcev v boju s pandemijo

Leto 2020 je bilo za trgovce eno najbolj neugodnih. Potrošniki so se novim razmeram hitro prilagodili, kar se je odražalo tudi v njihovem nakupnem vedenju. Trgovci so morali biti agilni in ostati v koraku s povpraševanjem, pri čemer sta se avtomatizacija procesov in umetna inteligenca izkazali za nepogrešljivi. Kljub temu pa so se v začetnem krču negotovosti številni trgovci odzvali ravno obratno in nemudoma izključili vse svoje sisteme, ki so temeljili na umetni inteligenci.

Preberi več
Igor Mali za Marketing magazin: Kaj imajo skupnega marketing in ledene gore - iPROM - Novice

Igor Mali za Marketing magazin: Kaj imajo skupnega marketing in ledene gore

Rdeča nit letošnje iPROM Akademije so bile aktualne spremembe v svetu marketinga ter teorija in praksa reinoviranja – ključne kompetence prihodnosti. Tkali so jo operativni direktor v iPROMu Igor Mali, svetovalka za komuniciranje in marketing v iPROMu Maja Gorjanc in ustanoviteljica podjetja BELAVODA Ina Kukovič Borovnik.

Preberi več
Maja Gorjanc za Marketing magazin: Kaj imajo skupnega marketing in ledene gore - iPROM - Novice

Maja Gorjanc za Marketing magazin: Kaj imajo skupnega marketing in ledene gore

Skozi analogijo potopa Titanika sta svetovalka za komuniciranje in marketing v iPROMu Maja Gorjanc in ustanoviteljica podjetja BELAVODA Ina Kukovič Borovnik na letošnji iPROM Akademiji predstavili aktualne trende v digitalnem marketingu ter pojasnili, kako se lahko podjetja uspešno odzovejo nanje skozi reinoviranje.

Preberi več
Igor Mali za Marketing magazin: Kako krmariti med trendi v digitalnem marketingu - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Igor Mali

Igor Mali za Marketing magazin: Kako krmariti med trendi v digitalnem marketingu

Rdeča nit letošnje iPROM Akademije so bile aktualne spremembe v svetu marketinga ter teorija in praksa reinoviranja – ključne kompetence prihodnosti. Tkali so jo operativni direktor v iPROMu Igor Mali, svetovalka za komuniciranje in marketing v iPROMu Maja Gorjanc in ustanoviteljica podjetja BELAVODA Ina Kukovič Borovnik.

Preberi več
Maja Gorjanc za Marketing magazin: V digitalnem marketingu krmarimo med petimi trendi - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Maja Gorjanc

Maja Gorjanc za Marketing magazin: V digitalnem marketingu krmarimo med petimi trendi

Skozi analogijo potopa Titanika sta svetovalka za komuniciranje in marketing v iPROMu Maja Gorjanc in ustanoviteljica podjetja BELAVODA Ina Kukovič Borovnik na letošnji iPROM Akademiji predstavili aktualne trende v digitalnem marketingu ter pojasnili, kako se lahko podjetja uspešno odzovejo nanje skozi reinoviranje.

Preberi več
Tehnologija-5G-prinasa-hitrejse-in-varnejse-brezsticno-placevanje-iPROM-Novice-iz-sveta

Tehnologija 5G prinaša hitrejše in varnejše brezstično plačevanje

Potrošniško izkušnjo bodo v prihodnosti oblikovali tehnologije, ki temeljijo na računalniškem vidu, svetlobnem zaznavanju Lidar in umetni inteligenci, ter pametni sistemi za upravljanje zaloge izdelkov in prepoznavanje kupcev. Čeprav je še v povojih in se sooča s številnimi izzivi, lahko tehnologija 5G trgovcem pomaga na poti do digitalne preobrazbe ter pri izboljšanju potrošniške izkušnje tako v fizičnih trgovinah kot na spletu.

Preberi več
Tehnologija veriženja blokov krepi zaupanje v digitalni marketing - iPROM - Novice iz sveta

Tehnologija veriženja blokov krepi zaupanje v digitalni marketing

Tehnologija veriženja blokov vztrajno prodira v ekosistem digitalnega oglaševanja in se kaže kot rešitev za okrepitev zaupanja potrošnikov v blagovne znamke in oglaševalce. Zagotavlja namreč večjo pristnost spletnih oglasov, transparentnost blagovne znamke, podpira navzkrižno promocijo z vplivneži in nagrajuje potrošnike, ki so pripravljeni deliti svoje podatke.

Preberi več

Arhiv