Zaposlimo skrbnika ključnih strank (m/ž) - iPROM - Novice

RAZPIS ZA DELOVNO MESTO: Zaposlimo skrbnika ključnih strank/Key account managerja (m/ž)

iPROM je vodilna digitalna agencija z več kot 20-letnimi izkušnjami za celovito rešitev komuniciranja v digitalnih medijih. Skladno s hitro rastjo podjetja, regijsko širitvijo ter razvojem novih rešitev in storitev na področju digitalnega oglaševanja iščemo izkušeno, motivirano in prodajno naravnano osebo, ki bo skrbela za pridobivanje novih strank in ohranjanje dobrega poslovnega odnosa z obstoječimi strankami. 

Preberi več
Zaposlimo razvijalca za AdTech/programatično oglaševanje (m/ž) - iPROM - Novice

RAZPIS ZA DELOVNO MESTO: Zaposlimo razvijalca za AdTech/programatično oglaševanje (m/ž)

iPROM je pionir na področju razvoja tehnologij za digitalno oglaševanje ter največja digitalna agencija v Sloveniji. Zaradi hitre rasti tako doma kot v regiji krepimo svojo razvojno ekipo in v svoje vrste vabimo razvijalca za AdTech/programatično oglaševanje.

Preberi več
Oglaševalske naložbe v prid prikaznemu oglaševanju - iPROM - Novice iz sveta

Oglaševalske naložbe v prid prikaznemu oglaševanju

Celotne oglaševalske naložbe zaradi krčenja proračunov za tradicionalno oglaševanje lani niso risale naraščajoče trendne črte. Z 12,7 % rastjo naložb v digitalno oglaševanje pa so bile končne številke precej boljše, kot so kazale napovedi med pandemijo.

Preberi več
Na kaj mora letos staviti avtomobilska panoga, da ne podoživi lanskega leta - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Na kaj mora letos staviti avtomobilska panoga, da ne podoživi lanskega leta?

Avtomobilska panoga se danes kljub impresivnim številkam, ki jih je, gledano na svetovni ravni, dosegala v preteklih letih (68,2 milijona prodanih avtomobilov v 2018 in 65,5 milijona v 2019), sooča s številnimi izzivi. Ukrepi proti širjenju pandemije so povzročili zaprtje proizvodnih obratov, motnje v oskrbovalnih verigah in upad obiska na prodajnih mestih. Po drugi strani pa v tem letu beležimo ponovno zanimanje za nakup avtomobilov. Kako avtomobilska panoga prestaja izzive in kje smo po letošnjem prvem četrtletju?

Preberi več
Generacija Z od spletnih trgovcev zahteva vrhunsko obravnavo - iPROM - Novice iz sveta

Generacija Z od spletnih trgovcev zahteva vrhunsko obravnavo

Pandemija je predstavnike generacije Z močno potisnila v spletno nakupovanje, pri čemer pa nimajo potrpljenja za slabo digitalno izkušnjo. V takem primeru spletnim trgovcem grozi, da jih bodo izgubili.

Preberi več
Avtomobilska panoga: Čas je za digitalne pospeške - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Avtomobilska panoga: Čas je za digitalne pospeške

Na svetovni ravni je pandemija pustila globok pečat v vseh panogah in številnih podjetjih. Z večjimi izzivi se sooča tudi avtomobilska industrija, kjer sta pod vplivom sprememb dobavna veriga in proizvodnja ter posledično zadovoljevanje povpraševanja kupcev. Do danes se je panoga že nekoliko prilagodila novim razmeram, za njeno okrevanje pa bo v prihodnje še bolj pomembno, da upošteva spremenjene nakupne poti in navade potrošnikov ter spreminjajočo se medijsko oziroma oglaševalsko krajino.

Preberi več
Oglaševanje po pandemiji: Kaj je primerno in kako izkoristiti moč digitala - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Mateja Zupan

Oglaševanje po pandemiji: Kaj je primerno in kako izkoristiti moč digitala?

Medtem ko je začetni krč zaradi pandemije popustil, se podjetjem in panogam porajajo vprašanja, kako naj v novih razmerah pristopajo do potrošnikov in kakšno oglaševanje je sploh primerno. Srečujemo se s pojmi, kot so rahločuten marketing, srčni marketing in korona marketing. V zapisu boste izvedeli, kaj pomenijo, kako jih lahko vključite v svojo strategijo oglaševanja in kateri so primeri dobrih praks na tem področju.

Preberi več
Umetna inteligenca in strojno učenje ključni orodji trgovcev v boju s pandemijo - iPROM - Novice iz sveta

Umetna inteligenca in strojno učenje ključni orodji trgovcev v boju s pandemijo

Leto 2020 je bilo za trgovce eno najbolj neugodnih. Potrošniki so se novim razmeram hitro prilagodili, kar se je odražalo tudi v njihovem nakupnem vedenju. Trgovci so morali biti agilni in ostati v koraku s povpraševanjem, pri čemer sta se avtomatizacija procesov in umetna inteligenca izkazali za nepogrešljivi. Kljub temu pa so se v začetnem krču negotovosti številni trgovci odzvali ravno obratno in nemudoma izključili vse svoje sisteme, ki so temeljili na umetni inteligenci.

Preberi več
Igor Mali za Marketing magazin: Kaj imajo skupnega marketing in ledene gore - iPROM - Novice

Igor Mali za Marketing magazin: Kaj imajo skupnega marketing in ledene gore

Rdeča nit letošnje iPROM Akademije so bile aktualne spremembe v svetu marketinga ter teorija in praksa reinoviranja – ključne kompetence prihodnosti. Tkali so jo operativni direktor v iPROMu Igor Mali, svetovalka za komuniciranje in marketing v iPROMu Maja Gorjanc in ustanoviteljica podjetja BELAVODA Ina Kukovič Borovnik.

Preberi več
Maja Gorjanc za Marketing magazin: Kaj imajo skupnega marketing in ledene gore - iPROM - Novice

Maja Gorjanc za Marketing magazin: Kaj imajo skupnega marketing in ledene gore

Skozi analogijo potopa Titanika sta svetovalka za komuniciranje in marketing v iPROMu Maja Gorjanc in ustanoviteljica podjetja BELAVODA Ina Kukovič Borovnik na letošnji iPROM Akademiji predstavili aktualne trende v digitalnem marketingu ter pojasnili, kako se lahko podjetja uspešno odzovejo nanje skozi reinoviranje.

Preberi več

Arhiv