Laboratorij Retoba in Peugeot Slovenija prejela mednarodni priznanji za inovativno uporabo umetne inteligence v trženju - iPROM - Novica

Laboratorij Retoba in Peugeot Slovenija prejela mednarodni priznanji za inovativno uporabo umetne inteligence v trženju

Virtualni AI-Ambassador za novi Peugeot 2008 je bil mednarodno nagrajen za svojo inovativnost in združevanje napredne umetne inteligence s sodobnimi trženjskimi pristopi. Projekt je prejel prestižno svetovno nagrado Peugeot Awards 2024 za prebojno uporabo umetne inteligence v trženju, hkrati pa se je v dveh kategorijah (Automotive ter AI in Communication) uvrstil med finaliste za European Excellence Awards 2024, ki prepoznavajo izjemne projekte na področju komunikacij in marketinga.

Preberi več
Hiperpersonalizacija oglasov z uporabo umetne inteligence za izboljšano uporabniško izkušnjo - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Beširevič

Hiperpersonalizacija oglasov z uporabo umetne inteligence za izboljšano uporabniško izkušnjo

Hiperpersonalizacija oglaševanja temelji na uporabi naprednih podatkovnih tehnologij, ki omogočajo ustvarjanje oglasnih sporočil, natančno prilagojenih posameznim uporabnikom. V digitalnem oglaševanju o njej govorimo že kar nekaj časa, a z uporabo umetne inteligence (UI) ta taktika dobiva povsem nove razsežnosti.

Preberi več
Naložbe v digitalno oglaševanje v ZDA lani presegle 300 milijard dolarjev - iPROM -  Novice iz sveta

Naložbe v digitalno oglaševanje v ZDA lani presegle 300 milijard dolarjev

Digitalno oglaševanje kaže močan zagon, ki tudi v prihodnje ne bo popustil.

Preberi več
Trgovske medijske mreže bodo rasle tudi v letošnjem letu - iPROM - Novice iz sveta

Trgovske medijske mreže bodo rasle tudi v letošnjem letu

V letu 2024 so trgovske medijske mreže zabeležile solidno rast, ki se bo po napovedih nadaljevala tudi v letošnjem letu.

Preberi več
Umetna inteligenca postaja temelj digitalnega oglaševanja - iPROM - Novice iz sveta

Umetna inteligenca postaja temelj digitalnega oglaševanja

Generativna umetna inteligenca je v relativno kratkem času pomembno preoblikovala področje digitalnega oglaševanja in bo nanj pomembno vplivala tudi v prihodnje.

Preberi več
Leto 2024 kot vrtiljak izzivov: Umetna inteligenca ustvarja nove standarde - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za Marketing magazin: Umetna inteligenca ustvarja nove standarde

Simon Cetin, partner v podjetju iPROM ter vodja laboratorija Retoba, je za Marketing magazin povzel ključne dosežke in projekte, ki so zaznamovali leto 2024, ter orisal trende, ki bodo krojili prihodnost oglaševanja. V ospredju preteklega leta so bili inovativni pristopi k uporabi prvoosebnih podatkov in napredne rešitve na področju umetne inteligence, ki postavljajo nove standarde v personalizaciji in uporabniški izkušnji.

Preberi več
Vpliv lastnih podatkov na marketing B2B - iPROM - Novice iz sveta

Vpliv lastnih podatkov na marketing B2B

Oglaševalci, ki delujejo na področju B2B, se vse bolj zavedajo pomena lastnih podatkov. Ti so ključni za doseganje boljših poslovnih rezultatov.

Preberi več
Pridruži se nam kot specialist za iskalni marketing (m/ž) - iPROM - Novice

Pridruži se nam kot specialist za iskalni marketing (m/ž)

Si doma v Google Ads in uživaš v raziskovanju podatkov? Te zanimajo oglaševalska in analitična orodja, s katerimi lahko ustvariš učinkovite kampanje? Želiš sodelovati pri ustvarjanju uspešnih digitalnih strategij za priznane blagovne znamke? iPROM te vabi v svojo ekipo kot specialista za iskalni marketing!

Preberi več
IAB predstavil standarde za trgovske medijske mreže - iPROM - Novica iz sveta

IAB predstavil standarde za trgovske medijske mreže

IAB je vzpostavil definicije in določil standarde za merjenje učinkovitosti kampanj v trgovskih medijskih mrežah.

Preberi več
Raziskava iPROMa in Valicona: Digitalno oglaševanje v Sloveniji v letu 2025 - iPROM - Novica

Raziskava iPROMa in Valicona: Digitalno oglaševanje v Sloveniji v letu 2025

Podjetji iPROM in Valicon ponovno izvajata tradicionalno raziskavo o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja. Aktualna raziskava za leto 2025 prinaša vpogled v trenutne trende in napovedi, kam bodo oglaševalci usmerjali svoje naložbe ter kaj je zanje ključno pri odločanju.

Preberi več

Arhiv