Umetna inteligenca postaja temelj digitalnega oglaševanja - iPROM - Novice iz sveta

Umetna inteligenca postaja temelj digitalnega oglaševanja

Generativna umetna inteligenca je v relativno kratkem času pomembno preoblikovala področje digitalnega oglaševanja in bo nanj pomembno vplivala tudi v prihodnje.

Preberi več
Leto 2024 kot vrtiljak izzivov: Umetna inteligenca ustvarja nove standarde - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za Marketing magazin: Umetna inteligenca ustvarja nove standarde

Simon Cetin, partner v podjetju iPROM ter vodja laboratorija Retoba, je za Marketing magazin povzel ključne dosežke in projekte, ki so zaznamovali leto 2024, ter orisal trende, ki bodo krojili prihodnost oglaševanja. V ospredju preteklega leta so bili inovativni pristopi k uporabi prvoosebnih podatkov in napredne rešitve na področju umetne inteligence, ki postavljajo nove standarde v personalizaciji in uporabniški izkušnji.

Preberi več
Vpliv lastnih podatkov na marketing B2B - iPROM - Novice iz sveta

Vpliv lastnih podatkov na marketing B2B

Oglaševalci, ki delujejo na področju B2B, se vse bolj zavedajo pomena lastnih podatkov. Ti so ključni za doseganje boljših poslovnih rezultatov.

Preberi več
Pridruži se nam kot specialist za iskalni marketing (m/ž) - iPROM - Novice

Pridruži se nam kot specialist za iskalni marketing (m/ž)

Si doma v Google Ads in uživaš v raziskovanju podatkov? Te zanimajo oglaševalska in analitična orodja, s katerimi lahko ustvariš učinkovite kampanje? Želiš sodelovati pri ustvarjanju uspešnih digitalnih strategij za priznane blagovne znamke? iPROM te vabi v svojo ekipo kot specialista za iskalni marketing!

Preberi več
IAB predstavil standarde za trgovske medijske mreže - iPROM - Novica iz sveta

IAB predstavil standarde za trgovske medijske mreže

IAB je vzpostavil definicije in določil standarde za merjenje učinkovitosti kampanj v trgovskih medijskih mrežah.

Preberi več
Raziskava iPROMa in Valicona: Digitalno oglaševanje v Sloveniji v letu 2025 - iPROM - Novica

Raziskava iPROMa in Valicona: Digitalno oglaševanje v Sloveniji v letu 2025

Podjetji iPROM in Valicon ponovno izvajata tradicionalno raziskavo o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja. Aktualna raziskava za leto 2025 prinaša vpogled v trenutne trende in napovedi, kam bodo oglaševalci usmerjali svoje naložbe ter kaj je zanje ključno pri odločanju.

Preberi več
Kako premagati pristranskost v medijskem načrtovanju? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec - Share

Kako premagati pristranskost v medijskem načrtovanju?

Napredna tehnologija in bogata baza podatkov v digitalnem oglaševanju ponujata številne priložnosti, a ostaja pomembno vprašanje pristranskosti v medijskem načrtovanju. Čeprav je industrija oglaševanja vse bolj podatkovno in avtomatizirano usmerjena, se občasno še pojavljajo subtilne pristranskosti, ki lahko vplivajo na natančnost ciljanja občinstva. Reševanje teh izzivov odpira pot k še bolj vključujočim in natančno usmerjenim oglaševalskim aktivnostim, ki nagovarjajo raznolike demografske skupine ter zagotavljajo pravično in učinkovito komuniciranje z vsemi segmenti občinstva.

Preberi več
Vloga prikaznega oglaševanja v trgovini in industriji FMCG ostaja ključna - iPROM - Mnenje strokovnjakov - Andrej Ivanec

Vloga prikaznega oglaševanja v trgovini in industriji FMCG ostaja ključna

Prikazno oglaševanje ostaja eno ključnih področij, v katero vlagajo podjetja iz panoge trgovina in FMCG, ki naj bi po podatkih E-Marketerja v letošnjem letu in tudi v naslednjih letih tej obliki digitalnega oglaševanja namenila vse večji delež naložb. Ključen razlog za to je, da se podjetja iz te panoge osredotočajo na oglaševanje na vrhu prodajnega lijaka, katerega glavni cilj je povečanje prepoznavnosti blagovnih znamk. Prikazno oglaševanje je še posebej učinkovito za vzpostavitev vizualne in čustvene povezanosti s ciljnim občinstvom, kar je pomembno za izdelke široke potrošnje, kot so kozmetika, hrana in pijača.

Preberi več
Kombinacija prvo- in tretjeosebnih podatkov je zmagovalna za znamčenje in doseganje novih kupcev - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Kombinacija prvo- in tretjeosebnih podatkov je zmagovalna za znamčenje in doseganje novih kupcev

O tem, zakaj prvoosebni podatki danes predstavljajo najbolj dragoceno podatkovno sredstvo, saj podjetjem omogočajo dragocene uvide v analizo uporabnikov njihovih lastnih medijev, sem pisal v prejšnjem blogu. Ob tem pa je treba vseeno pomisliti na določene pasti zanašanja le na prvoosebne podatke. Čeprav ti omogočajo boljše ciljanje obstoječih strank, pa niso dovolj za dosego novih potencialnih kupcev. Dosegajo namreč le kupce, ki so že bili v stiku z našimi podatkovnimi viri. Tretjeosebni podatki dopolnjujejo prvoosebne ter omogočajo širši doseg in priložnosti za pridobivanje novih kupcev.

Preberi več
Rekordnih 10 5 milijarde funtov za božično oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

Rekordnih 10,5 milijarde funtov za božično oglaševanje

Potrošniki so v predbožičnem času bolj dovzetni za oglaševanje.

Preberi več

Arhiv