Oglaševalci se bodo bolj zanašali na lastne podatke - iPROM - Novice iz sveta

Oglaševalci se bodo bolj zanašali na lastne podatke

Po zadnjih raziskavah se oglaševalci močno zanimajo za prevzem nadzora nad mediji, segmentiranjem in integriranjem podatkov z zunanjimi bazami.

Preberi več

Nova iPROMova analiza: Doseg slovenskih digitalnih medijev se je v letu 2021 povečal za več kot 18 odstotkov

Nova iPROMova analiza o tehnoloških značilnostih naprav, s katerimi spletni uporabniki dostopajo do digitalnih medijev, kaže, da se je povprečni mesečni doseg slovenskih digitalnih medijev v letošnjem letu glede na leto poprej povečal za 18,73 odstotka, v primerjavi z letom 2019 pa za 56,75 odstotka. Slovenski uporabniki so do digitalnih medijev najpogosteje dostopali z mobilnimi telefoni, bolj poglobljene aktivnosti pa izvajali na računalniku.

Preberi več
Andrej Ivanec za Marketing magazin: Medijska potrošnja se povečuje - iPROM - Novice

Andrej Ivanec za Marketing magazin: Medijska potrošnja v Sloveniji se povečuje

Nova raziskava iPROMa in Valicona o medijski potrošnji v Sloveniji kaže, da je vsepovezan potrošnik, o katerem smo govorili že leta 2018, postal v letu 2021 še bolj povezan, še bolj digitalno pismen in še bolj aktiven uporabnik digitalnih medijev.

Preberi več
Andrej Ivanec za Marketing magazin: Medijska potrošnja se povečuje - iPROM - Novice

Andrej Ivanec za Marketing magazin: Medijska potrošnja se povečuje

Nova raziskava iPROMa in Valicona o medijski potrošnji v Sloveniji kaže, da je vsepovezan potrošnik, o katerem smo govorili že leta 2018, postal v letu 2021 še bolj povezan, še bolj digitalno pismen in še bolj aktiven uporabnik digitalnih medijev.

Preberi več
Svetovni oglaševalski trg raste - iPROM - Novice iz sveta

Svetovni oglaševalski trg raste

Novo poročilo podjetja Magna Advertising nakazuje, da bo oglaševalski trg na svetovni ravni v letošnjem letu zabeležil 14-odstotno rast in dosegel 657 milijard ameriških dolarjev. Dramatičen preobrat sledi lanskemu 2,5-odstotnemu padcu, za prihodnje leto pa je za oglaševalski trg napovedana blažja, 7-odstotna rast.

Preberi več

Raziskava iPROMa in Valicona: Naložbe v digitalno oglaševanje bodo letos presegle 90 milijonov evrov

Naložbe v digitalno oglaševanje še naprej rastejo in bodo v letu 2021 zabeležile 8-odstotno rast, posamezen oglaševalec pa bo v povprečju za tovrstno obliko oglaševanja namenil dobrega pol milijona evrov. Naložbe v zakup oglasnega prostora v digitalnih medijih bodo zrastle za 14 odstotkov. V poprečju bo posamezno podjetje za zakup v digitalnih medijih namenilo skoraj 400.000 evrov, kaže aktualna raziskava iPROMa in Valicona o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja v letu 2021. Raziskavo sta družbi izvedli letos med marcem in junijem, sodelovalo pa je 225 slovenskih odločevalcev na področju oglaševanja in trženja.

Preberi več
Aplikacije za naročanje hrane in nakupovanje vse bolj priljubljene - iPROM - Novice iz sveta

Aplikacije za naročanje hrane in nakupovanje vse bolj priljubljene

Različne aplikacije so med pandemijo zabeležile izjemno rast uporabe. Med njimi prednjačijo zlasti aplikacije za dostavo hrane, bančništvo, vodeno vadbo doma in nakupovanje.

Preberi več
Najboljše, kar bankam prinaša digitalni perpetuum mobile - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Igor Mali

Najboljše, kar bankam prinaša digitalni perpetuum mobile

Banke v boju z nizkimi maržami in vse večjo konkurenco že nekaj let digitalizirajo svoje storitve in procese. Ker se želja potrošnikov po digitalnih storitvah le še stopnjuje, nove bančne tehnologije rastejo kot gobe po dežju in spreminjajo celoten bančni trg. V zapisu si preberite, s katerimi tehnologijami lahko tradicionalne banke že danes dosežejo potrošnika, oplemenitijo uporabniško izkušnjo, optimizirajo svoje poslovanje in prehitijo konkurenco.

Preberi več
Osnovni vodič po digitalni preobrazbi za znamke široke potrošnje - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Osnovni vodič po digitalni preobrazbi za znamke široke potrošnje

Spletna trgovina bo z uporabo naprednih tehnologij v prihodnje še pospešila rast. Znamke široke potrošnje so na tankem ledu in predrle ga bodo tiste, ki se digitalnih tehnologij poslužujejo brez vnaprej zastavljene strategije ali zavoljo digitalizacije same. V kratkem vodiču si preberite, kako lahko ustrezno in varno pristopite k digitalni preobrazbi.

Preberi več
Kam vodi digitalna preobrazba trgovce - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Sašo Fleiss

Kam vodi digitalna preobrazba trgovce?

Bliskovit preboj digitalnega oglaševanja in novih trendov v trženju je sprožil pravo revolucijo tudi v panogi blaga široke potrošnje (FMCG). Od trgovin s pametnimi vozički do optimizacije oglaševalskih naložb, podjetja prilagajajo poslovne modele novi resničnosti. V zapisu odkrijte, kateri ključni trendi pretresajo panogo in kako trgovci izhajajo iz krize kot zmagovalci.

Preberi več

Arhiv