Interaktivno TV oglaševanje na spletu

Unicast, pionir na področju rešitev za online oglaševanje, je napovedal drugo različico formata Video Commercial® – le štiri mesece po predstavitvi prve različice. Verzija 2.0 bo še bolj povezala…

Preberi več

Ciljanje glede na obnašanje

Ena od vročih tem internetnega oglaševanja v zadnjem času je ciljanje glede na obnašanje spletnih obiskovalcev (behavioral targeting). Gre za to, da se določenemu obiskovalcu servirajo le oglasi, ki…

Preberi več

Gesla in obogateni oglasi

Internetna oglaševalska industrija se je brez dvoma pobrala po dot.com krizi iz leta 2000, ugotavljajo na Wired.com. Lanski izkupiček od spletnega oglaševanja je bil med 6,3 in 7,3 milijarde…

Preberi več

“Tam spodaj” tudi oglašujejo

Avstralska revizorska družba Audit Bureau of Verification Services je ugotovila, da se je delež spletnega oglaševanja v letu 2003 v Avstraliji povečal za 41% na 236 milijonov dolarjev. Najbolj…

Preberi več

Video Commercial ima nove uporabnike

Družba Unicast, ki je eden od pionirjev na področju rešitev za spletno oglaševanje, je objavila, da so se za uvedbo oglaševalskega formata Video Commercial odločili štirje novi spletni založniki…

Preberi več

TV spot je našel dom na internetu

Vse kaže, da se bo 30-sekundni TV spot, ki so mu televizijski dnevi šteti, preselil na internet, so prepričani v redakciji spletnega časopisa Newsday.com. Unicastov internetni oglaševalski format Video…

Preberi več

TV oglasi bolj nadležni od spletnih

Družba Dynamic Logic je med 1750 obiskovalci interneta skušala ugotoviti, kako nadležni so novi internetni oglasi, podobni televizijskim. Raziskava je pokazala, da se zdijo nadležni le 28% obiskovalcev, kar…

Preberi več

Internet je zmagovalec

Družba TNS Media Intelligence/CMR je sporočila, da so se sredstva za oglaševanje v letu 2003 povečala za dobrih 6%. Največjo rast je zabeležilo internetno oglaševanje (15,7%), tesno pa mu…

Preberi več

Video Commercial se širi

Spletni založniki CondéNet, Discovery iMedia, Forbes.com, MaxOnline in weather.com so se odločili, da bodo potencialnim oglaševalcem ponudili možnost oglaševanja z novim Unicastovim video formatom (Video Commercial), ki so ga…

Preberi več

Internet bo kmalu pred radiom

Britanska podružnica Interactive Advertising Bureau (IAB) napoveduje, da se bo britanski trg internetnega oglaševanja do leta 2007 podvojil in po obsegu prehitel radijsko oglaševanje. Oglaševalci vlagajo v internet, ker…

Preberi več

Arhiv