Potrošniki se radi vključujejo v virusne oglaševalske akcije

Tržniki ugotavljajo, da se potrošniki z navdušenjem odzivajo na virusne oglaševalske akcije, v katerih lahko svoje slike ali glasove dodajajo v oglaševalsko vsebino. Najnovejša tovrstna oglaševalska akcija v ZDA…

Preberi več

E-nakupuje že skoraj polovica uporabnikov interneta

Slovenski uporabniki interneta najpogosteje kupujejo v slovenskih spletnih prodajalnah, za posamezen nakup pa porabijo tudi več kot 700 evrov
LJUBLJANA, 11.12.2007    iPROM in Valicon sta spomladi med slovenskimi uporabniki interneta…

Preberi več

V Sloveniji 58 odstotkov gospodinjstev z internetnim dostopom

Po podatkih Eurostata ima dostop do interneta 54 odstotkov gospodinjstev razširjene Evropske unije (27 držav članic). V 15 osnovnih članicah je takih 59 odstotkov. Glede na leto 2006 to…

Preberi več

NBC s pomočjo TiVo-a predvaja interaktivne oglase

Ker si je NBC želel še dodatno razširiti ponudbo digitalnega televizijskega oglaševanja, se je odločil, da oglaševalcem ponudi umestitev njihovih oglasov na TiVo (podjetje za digtalno snemanje). TiVo in…

Preberi več

Oglaševanje na blogu – nov in učinkovit način oglaševanja

Tržniki in njihove agencije vedno znova iščejo poti, kako v svojo korist uporabiti vsebino, ki jo generirajo uporabniki interneta. Tako so prišli tudi do spletnih dnevnikov – blogov. Prepričani…

Preberi več

Raba interneta v Sloveniji prehiteva televizijo

LJUBLJANA, 28.11.2007    iPROM in Valicon sta v prvem tednu novembra med slovenskimi uporabniki interneta izvedla raziskavo medijske porabe različnih medijev. Izsledki raziskave kažejo, da posamezniki vse več časa posvečajo…

Preberi več

Največja oglaševalska kategorija ostajajo finančne storitve

Po podatkih eMarketerja ostajajo finančne storitve največja oglaševalska kategorija v ZDA. V prvi polovici leta 2007 je ta kategorija predstavljala 15 odstotkov vseh spletnih oglasov, skupaj vrednih 1,5 milijarde…

Preberi več

Evropska unija preučuje vprašanje zasebnosti pri vedenjskem ciljanju

V ZDA je spletno oglaševanje vse pogostješa tarča skrbnega preiskovanja, zato se tudi v Evopski uniji pripravljajo na preverjanje, ali določeni marketinški primejo morebiti kršijo zasebnost potrošnikov. Posebna skupina…

Preberi več

Oktobra že 142.805.398 spletnih strani

Oktobra letos je Netcraft zabeležil 142.805.398 spletnih strani, kar pomeni, da jih je bilo 7,6 milijonov več kot mesec dni prej. Največ novih spletnih strani, več kot milijon, pripada…

Preberi več

IBM napoveduje konec klasičnega oglaševanja

IBM-ov oddelek Globalne poslovne storitve (Global Business Services) je predstavil svoje novo poročilo, imenovano “Konec oglaševanja, kakršnega poznamo sedaj”. Poročilo napoveduje, da se bodo v naslednjih…

Preberi več

Arhiv