Deli

Na dogodku kluba Super Znamka je Miloš Suša, vodja spletnih medijskih specialistov v družbi iPROM, spregovoril o tem, kako preseči klasično razumevanje merljivosti digitalnega oglaševanja. Poudaril je, da običajno oglaševalci pozornost namenjajo kazalnikom, kot so kliki, stopnja konverzij ali donosnost naložb v oglaševanje, čeprav ti odražajo le majhen del vedenja uporabnikov. Kar 99 odstotkov prikazov namreč poteka brez klika, zato je vprašanje, kako izmeriti njihov vpliv na blagovno znamko, ključno za razumevanje celotne vrednosti oglaševalskih aktivnosti.

Miloš Suša na dogodku kluba Super Znamka o merjenju moči blagovne znamke z raziskavo Brand Lift Study - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Suša je predavanje začel z ugotovitvijo, da je digitalno oglaševanje najbolj merljiv oglaševalski kanal. Običajno merimo metrike, povezane s kliki, kot so obiski, CTR, seje, ROAS, konverzije in atribucijski modeli. Vendar pa te metrike zajamejo le manjši del slike, saj kar 99 odstotkov prikazov oglasov ne vodi neposredno v klik. Zato se postavlja vprašanje, kako izmeriti učinek digitalnega oglaševanja na blagovno znamko, kjer so ključni kazalniki doseg, prikazi in frekvenca.

Kot rešitev je predstavil raziskavo Brand Lift Study (BLS), ki omogoča merjenje inkrementalnih učinkov digitalnih oglasov na priklic, nakupno namero in percepcijo blagovne znamke, kar je ponazoril na primeru oglaševalske akcije za Mlekarno Celeia.

Suša je poudaril, da je metoda raziskav Brand Lift izjemno uporabno orodje za strateške odločevalce v podjetjih, saj omogoča testiranje novih kreativ, izdelkov in trgov ter naročniku prinaša dodano vrednost brez dodatnih stroškov. Obenem pomaga pri določanju optimalne frekvence oglasov in umešča naročnika kot inovativnega akterja v panogi.

Predavanje je sklenil z vabilom podjetjem, ki jih zanima poglobljeno razumevanje učinkov oglaševanja na blagovno znamko, da se vključijo v testne akcije in na praktičen način spoznajo prednosti raziskave BLS.

Miloš Suša - predavanje o BLS - iPROM - Menja strokovnjakov - Miloš Suša

Deli

O avtorju

Miloš Suša je v družbi iPROM redno zaposlen že od leta 2011. Danes usklajuje delo spletnih medijskih specialistov in jim pomaga pri doseganju prodajnih ciljev. Je prodajnik z neprecenljivimi izkušnjami na področju digitalnih rešitev. Poleg izkušenj s področja trženja digitalnih oglaševalskih rešitev mu pri gradnji poslovnih odnosov v tem hitro se spreminjajočem okolju pomaga tudi strokovno znanje iz informatike in ekonomije. V prostem času Miloš z zanimanjem raziskuje področje digitalnega marketinga in marketinga na splošno. Zanima ga novodobna transformacija marketinških prijemov na področju avtomobilizma, bančništva, turizma in zabavne elektronike. Razmišlja kot podjetnik in verjame, da so poslovne priložnosti v regijskih in mednarodnih poslih.

Vsi prispevki avtorja

Arhiv