Deli

Matjaž Fajfar, vodja širitvenih operacij za regiji Adriatik in DACH v iPROMu, je na konferenci Digital Day, ki ga je organiziralo združenje IAB Srbija, predstavil naraščajočo pomembnost zasebnih podatkovnih skladišč prvoosebnih podatkov, neodvisnih rešitev Ad-Tech in vlogo, ki jo imajo lastni podatki pri visoko učinkovitem ciljanju občinstva z uporabo platform za programatično oglaševanje.

Matjaz-Fajfar-na-konferenci-Digital-Day-Kako-lahko-z-nalozbo-v-lastno-obcinstvo-prevzamete-nadzor-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Matjaz-Fajfar

Krovna tema letošnje konference Digital Day, ki jo organizira IAB Srbija, je bila For Better Web. Program je bil namenjen viziji novega in izboljšanega interneta, v katerem imajo uporabniki nadzor nad svojimi podatki, kjer se spoštuje njihova zasebnost in kjer so digitalne izkušnje zasnovane tako, da izboljšajo življenje uporabnikov, ki so postavljeni v središče.

Namen konference je bil opozoriti, da splet ni statična entiteta, temveč ekosistem, ki se nenehno razvija ter na katerega imamo moč vplivati in ga oblikovati. S podporo etičnim tehnološkim podjetjem, sprejemanjem decentraliziranih tehnologij ter zagovarjanjem politik, ki varujejo naše digitalne pravice, lahko zgradimo boljši splet zase in za prihodnje generacije.

V sklopu programa je predaval tudi Matjaž Fajfar, vodja širitvenih operacij za regiji Adriatik in DACH v iPROMu, ki je udeležence popeljal na navdihujoče potovanje, na katerem je predstavil vzporednice razvoja digitalizacije glasbe in razmaha pretočnih platform ter nadaljnjega razvoja digitalnega oglaševanja. Izpostavil je, da lastni podatki v sodobni krajini digitalnega oglaševanja pridobivajo na vrednosti, saj njihova ustrezna uporaba vodi do boljšega razumevanja ciljnega občinstva, učinkovitejšega nagovarjanja v trženjskih sporočilih in v primeru varne zaščite v lastnih podatkovnih skladiščih tudi do boljše konkurenčnosti podjetja.

Kot je pojasnil Fajfar, »prevzem lastništva nad podatki oglaševalcem omogoča ustvarjanje izjemno učinkovitih oglaševalskih kampanj, ki presegajo omejitve tradicionalnih oglaševalskih platform z uporabo personaliziranih oglasnih sporočil in naprednimi oglasnimi formati«.

Podobno kot glasba, ki presega geografske meje, programatično oglaševanje prek svetovnih programatičnih tržnic z uporabo standarda OpenRTB presega omejitve t. i. ograjenih vrtov tehnoloških velikanov. Oglaševalcem pa omogoča, da z uporabo neodvisnih podatkovnih platform (kot je iPROM Private DMP), prevzamejo nadzor nad lastnimi občinstvi in jih z izgradnjo lastnih ograjenih vrtov tudi uspešno nagovorijo in monetizirajo, kot je to naredil Fraport Slovenija s platformo Ljubljana Airport FLY.

Deli

O avtorju

Matjaž Fajfar se je iPROMu pridružil leta 2022 z misijo zagotavljanja mednarodne rasti podjetja v regijah Adriatic in DACH. Pred prihodom v iPROM je 8 let uspešno vodil družbo BE-terna v Beogradu.

Vsi prispevki avtorja

Arhiv