Deli

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, je v septembrski kolumni za Marketing magazin razmišljal o tem, kako z učinkovitim oglaševanjem ohraniti stabilno poslovanje v zadnjem, odločilnem četrtletju.

Leon Brenčič za Marketing magazin: Kam vlagati to jesen ali katere naložbe v digitalne kanale se vam bodo dolgoročno obrestovale - iPROM - Novice

Najpomembnejša poudarka njegovega razmišljanja sta ohranitev naložb v marketinške aktivnosti in premislek o tem, katere oblike oglaševanja prinašajo merljive rezultate. Leon namreč verjame, da je oglaševanje v digitalnih medijih prav zaradi svoje učinkovitosti in merljivosti vse bolj pomembno.

»Razlogi za rast digitalnega oglaševanja so učinkovitost, natančne meritve, učinkovita evalvacija oglaševalske akcije ter napredno ciljanje in posledično učinkovitejše doseganje ciljnih skupin. Prav napredno ciljanje omogoča bolj personalizirano nagovarjanje končnega potrošnika. Potrošniki smo dovzetni za oglase, če nas dosegajo ob pravem času na pravem mestu in na pravi napravi z za nas pomembnim sporočilom,« pojasnjuje Leon Brenčič.

Leon v zapisu svetuje, naj podjetja razmišljajo dolgoročno in ne zmanjšujejo naložb za znamčenje (ang. branding). Vlaganje samo v oglaševanje prodajnih akcij (ang. performance) lahko kratkoročno prinaša rezultate, ki si jih vsi želimo, vendar je na drugi strani pomembno, da skrbimo za ustrezno podobo blagovne znamke in z bazo njenih sledilcev komuniciramo kontinuirano.

Še en ključen poudarek Leonove kolumne je oglaševalska tehnologija. Če želijo biti podjetja še naprej uspešna, ne smejo pozabiti na moč oglaševalske tehnologije, ki omogoča podrobno poznavanje potrošnika.

»Danes so bolj kot kadarkoli v preteklosti pomembni lastni podatki o potrošnikih, ki nam omogočajo tako vpogled v njihovo nakupno obnašanje kot tudi bolj učinkovito nagovarjanje. Sočasno pa lastni podatkovni silosi, ki jih ne delite z uporabo javno dostopnih storitev in oglaševalskih tehnologij s konkurenco, predstavljajo vašo dragoceno konkurenčno prednost. Vključite jih v svoje digitalne komunikacijske strategije,« pravi Leon Brenčič.

Kot zaključuje Leon, je jesen popoln čas za revidiranje trženjske strategije ob zaključku leta. Vsa nova znanja in uvidi, ki jih bomo usvojili do konca letošnjega leta, nam bodo dali zagon za dejavnosti v prihajajočem letu.

Celoten prispevek je bil prvotno objavljen v tiskani izdaji revije Marketing magazin septembra 2020: Kam vlagati to jesen ali katere naložbe v digitalne kanale se vam bodo dolgoročno obrestovale? (str. 26).

Deli

O avtorju

Leon Brenčič je v družbi iPROM zaposlen od leta 2016, kjer vodi prodajo in odnose z naročniki. Je odgovoren za usklajevanje ekipe medijskega oddelka z vidika prodaje in doseganja prodajnih rezultatov. Je poznavalec inovativnih prodajnih pristopov in ima bogate izkušnje na področju zaznavanja potreb naročnikov s področja sodobnih komunikacij. Poslovno se je s spletnimi mediji srečal že leta 2007. V prostem času Leon raziskuje digitalne trženjske koncepte v panogah kot so avtomobilizem, bančništvo, FMCG, zabavna elektronika in druge. Po duši je raziskovalec novih poslovnih priložnosti, kar s svojo vnemo prenaša tako med ekipo kot med naročnike.

Vsi prispevki avtorja

Arhiv