Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, se je v predavanju za Društvo za marketing Slovenije posvetil medijskim proračunom, ki v veliki meri doživljajo spremembe. Prerazporeditev proračunov je imela velik vpliv na digitalne medije, ki so praviloma dobili večji del kolača.
Leon Brenčič opaža, da so v zadnjem obdobju številna podjetja prerazporedila svoje medijske proračune, saj je digitalizacija vsega praktično čez noč postala nova resničnost. Podjetja so zato proračune preusmerila tja, kjer se nahaja potrošnik – na digitalne kanale.
»Trgovine, ki v tem obdobju beležijo rast prodaje, so začele s pospešeno komunikacijo na digitalnih kanalih, organizirali so se tudi manjši trgovci, kmetje, spletne tržnice in trgovine. V času koronavirusa se je dnevni doseg digitalnih medijev povečal za 52 odstotkov, opazili pa smo, da je velik razcvet doživela domača kulinarika. Posledično se je močno povečalo zanimanje za vsebine, povezane s kuhanjem. Kar 166 odstotkov več zanimanja smo zabeležili tudi pri vsebinah, ki so povezane z otroki in mladino, 66-odstotno povečanje zanimanja pa za vsebine, povezane z gospodarstvom. Podobno, kar se je odražalo na trgu, se je dogajalo tudi s potrošnjo vsebin v medijskem okolju in posledično tudi z medijskim zakupom,« je na predavanju povedal Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu.
Leon je prepričan, da bodo uspeli tisti, ki se bodo osredotočili na potrošnika in bodo z odličnostjo upravljali njegovo nakupno pot. Verjame, da bo potrošnik v prihodnje ohranil določeno mero distance, ravno to pa bo prineslo razvoj novih poslovnih modelov, ki bodo omejili stik v nakupnem procesu. Leon priporoča, da podjetja komunikacijo usmerjajo na različne digitalne medije in kanale, prek katerih učinkovito dosegajo želeno ciljno skupino. Prepričan je, da prihaja čas intenzivnejše oglaševalske komunikacije, saj je pozornost potrošnikov zaradi velike ponudbe omejena.