Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, je v prispevku za Delo pojasnil, zakaj so podjetja, ki poslujejo skladno z uredbo GDPR, korak pred tekmeci.
Uredba GDPR je še pred dvema letoma predstavljala strah in trepet marketinških in prodajnih strokovnjakov, saj jih je skrbelo, da se bodo potrošniki odrekli deljenju svojih podatkov. Uredba pa v resnici ničesar ne prepoveduje, ampak le določa, da morajo podjetja potrošnikom jasno povedati, kako bodo uporabljeni njihovi osebni podatki.
Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, je prepričan, da je varovanje zasebnosti osebnih podatkov potrošnikov izjemnega pomena. V prispevku poudarja pomen skladnosti z zakonskimi smernicami in izpolnjevanja najvišjih standardov varovanja zasebnosti. Prepričan je, da bodo v prihodnosti zmagovale marketinške strategije, ki v središče postavljajo kupce in njihove potrebe. Prvi korak v tej smeri podjetja lahko naredijo s konsistentnim zbiranjem, obdelavo ter razumevanjem podatkov o svojih kupcih.
Leon se je osredotočil tudi na tehnologijo veriženja blokov, ki predstavlja velik korak k monetizaciji podatkov uporabnikov.
»Tehnologija veriženja blokov – osnovna infrastruktura kriptovalut – omogoča, da podatke dojemamo kot digitalno sredstvo, ki ga je mogoče posedovati, izposojati in prodajati na nove načine. Ko naš denar postane podatek, tudi podatki postajajo denar,« dodaja Brenčič.
Celoten prispevek je bil prvotno objavljen v tiskani izdaji časnika Delo v rubriki Posel in denar, 6. marca 2020 z naslovom: Pridobivanje strank je lažje, če je jasno, zakaj podatki (str. 6)