Pri snovanju strategij vsebinskega marketinga ločujemo med plačanimi, prisluženimi in lastnimi mediji. Čeprav se posamezni kanali med seboj razlikujejo, pa se na digitalnih medijih med sabo močno prepletajo ter tako ozaveščajo o podjetju ali blagovni znamki in ustvarjajo vpletenost potrošnikov. Plačani in prisluženi mediji dobijo večino pozornosti, saj dosegajo večje občinstvo, vendar so danes vse bolj pomembni lastni mediji, saj blagovnim znamkam zagotavljajo najvišje standarde upravljanja in varnosti blagovne znamke.
Če želite napredovati, znova premislite o svoji medijski strategiji
Letos je postalo še posebej jasno, da brez lastnih vsebin na digitalnih kanalih ni več mogoče učinkovito komunicirati. Lastne vsebine postajajo jedro vseh komunikacijskih dejavnosti, ki z oglaševanjem oziroma razširitvijo med potencialne potrošnike pridobivajo dodano vrednost. Vsak vsebinski načrt objav na vaših digitalnih medijih torej potrebuje dopolnilni načrt promocije, ki ustrezno združuje plačane, lastne in prislužene medije, oziroma učinkovit preplet različnih kanalov, ki vam pomagajo, da prava vsebine doseže vaše ciljno občinstvo.
Onstran preprostega deljenja na spletni strani
Ključna naloga oddelkov za tržno in korporativno komuniciranje je ustvarjanje in optimiziranje lastnih vsebin tako, da nagovarjajo in aktivirajo ciljnemu občinstvu. V praksi še vedno velja dobro poznan rek, da je vsebina kralj, distribucija pa kraljica. V vse večji zasičenosti digitalnih medijev in prepogosto ukradeni pozornosti potrošnika še tako izjemna vsebina le redko sama od sebe organsko doseže potrošnike, kaj šele potencialne potrošnike. To pomeni, da mora biti vsebina na vaših kanalih blagovne znamke, ki jih upravljate, podprta s promocijo skozi natančno usmerjeno oglaševanje, ki to vsebino razprši med želeno ciljno skupino.
Lastne vsebine so osnova za uspešno strategijo trženja na spletu
Vsebinski marketing se v času omejenih stikov spet uveljavlja kot osrednja komunikacijska taktika – z vso potrebno ustvarjalnostjo, profesionalnostjo in tehnologijo. Močne blagovne znamke potrošnikom komunicirajo zgodbe, ustvarjajo zanimive vsebine, ki jih v drugem koraku razpršijo med različnimi kanali, da učinkovito dosežejo potrošnika. Še posebej v digitalnem okolju velja zdaj trend, da se trženje čim bolj približa komunikaciji ena na ena, zato so v porastu orodja, tehnološke rešitve in kanali, ki omogočajo natančno ciljanje in personalizirano komunikacijo.
Učinkovito ustvarjanje lastnih vsebin ustvarja dodano vrednost za potrošnike onkraj prodanih izdelkov oz. storitev, uporablja podatke ne le za ciljanje, temveč za ustvarjanje sporočil ter potrošnikov ne obravnava kot pasivne prejemnike informacij, temveč kot aktivne soustvarjalce. Večina medijskih strategij ustvarja potisne sile, ustvarjanje lastne vsebine pa temelji na uporabi vlečne sile. Premišljena kombinacija, v digitalnem marketingu zasnovana na osnovi podatkov, pa ustvarja zmagovalne zgodbe.