Primer dobre prakse znamčenja in pospeševanja prodaje prek digitalnih medijev z uporabo pametne oglaševalske tehnologije in naprednih podatkovnih baz.
Soočamo se z razmerami, ki jih ni bilo mogoče predvideti. Zato je toliko težje načrtovati prihodnje trženjske aktivnosti in postavljati dolgoročne načrte. Z novo resničnostjo se šele spoznavamo, zato je v takšnih prelomnih trenutkih pomembno ostati prilagodljiv in agilen. V takih razmerah uporaba oglaševalske tehnologije pridobiva na vrednosti, ker poenostavlja procese načrtovanja, upravljanja in prilagajanja oglaševalskih akcij ter omogoča njihovo optimizacijo v realnem času.
Tehnologija pomaga graditi odnose s potrošniki
Kljub temu, da prihodnosti ne moremo z natančnostjo predvideti, lahko na podlagi izkušenj iz pretekle krize in dogajanj na trgih, kjer se razmere počasi stabilizirajo, opredelimo določene trende, ki lahko podjetjem pomagajo do hitrejšega okrevanja. V času pospešene ter prisiljene digitalizacije ljudi in rekordne uporabe digitalnih medijev prav digitalni kanali ponujajo priložnost podjetjem za večjo povezanost s potrošnikom kot kadar koli poprej.
Spletni potrošnik danes od blagovne znamke pričakuje relevantne oglase, vsi ostali ga vznemirjajo in motijo. Blagovne znamke, ki temeljijo na digitalu in so najbolj vešče uporabe digitalnih platform, podatke o svojih kupcih obdelujejo znotraj različnih platform za upravljanje s podatki (t. i. CRM, CPM, DMP). Z analizo tovrstnih podatkovnih virov oglaševalci razumejo aktualno nakupno vedenje potrošnikov v realnem času ter skušajo napovedovati prihodnje. Tako si skrajšajo pot do potrošnika.
Izgradnja podatkovnega silosa je naložba
Blagovne znamke oziroma podjetja, ki delujejo pretežno ali izključno prek digitalnih kanalov (t. i. digital native), so se v trenutku nastopa pandemije na razmere predvidoma lažje odzvala. Ob tem so se soočila z določenimi izzivi, a so se na spremenjene razmere lažje in hitreje odzvala. Kako? Na podlagi analize trenutnega nakupnega vedenja svojih kupcev.
Analiza podatkov v realnem času je podjetjem omogočila, da prepoznajo odzivnost potrošnikov na določene ponudbe, uporaba digitalnih kanalov pa, da so kljub socialni distanci lahko enostavno vzdrževala odnos in proaktivno komunicirala s potrošniki. Predvsem pa – prilagodila svojo ponudbo potrebam sedanjosti.
Prav danes so se pretekle naložbe v izgradnjo lastnih podatkovnih silosov izkazale za modre. Izkušnje torej kažejo, da bodo zato platforme za upravljanje podatkov postale še pomembnejši element konkurenčne prednosti podjetij.
Podatki o potrošnikih so gorivo učinkovitega oglaševanja
Tehnologija za programatično oglaševanje v kombinaciji z uporabo platform za upravljanje s podatki oglaševalcem omogoča, da dostavijo pravo sporočilo ob pravem času na pravi napravi in ob pravi vsebini. Blagovnim znamkam ponuja bolj učinkovito nagovarjanje ciljnega občinstva ter spremljanje in prilagajanje oglaševalskih akcij v realnem času.
Z uporabo oglaševalske tehnologije podjetja zmanjšujejo tveganje pri naložbah v digitalno oglaševanje, poleg tega pa jim zagotavlja večji nadzor nad porabo sredstev oziroma hipnimi spremembami.
Z uporaba tehnološke rešitve iPROM Cloud, ki omogoča centralizirano upravljanje oglaševalskih akcij v digitalnih medijih, lahko akcijo upravljamo v realnem času in z izrabo umetne inteligence nenehno optimiziramo njeno izvedbo. Svojim naročnikom zato zagotavljamo največ za njihov denar in učinkovito monetizacijo medijskih sredstev na digitalnih medijih z najnaprednejšimi oblikami ciljanja in z uporabo najbogatejšega podatkovnega silosa o vedenjskih vzorcih uporabnikov digitalnih medijev v regiji Adriatik (iPROM DMP).
Primer podatkovne strategije v praksi: Puklavec Family Wines – od znamčenja do pospeševanja prodaje prek digitalnih medijev
Puklavec Family Wines so svoj nabor izbranih vin in penin v preteklosti prodajali prek distributerjev in v omejenem številu lastnih trgovin. Na digitalnih kanalih so s potrošniki komunicirali prek družbenih medijev in občasno, sezonsko z oglaševalskimi akcijami, s katerimi so predstavili aktualno ponudbo in utrjevali prepoznavnost svojih blagovnih znamk vin. iPROM je za naročnika v preteklosti načrtoval in uspešno izvedel kar nekaj oglaševalskih akcij v digitalnih medijih, s čimer smo dobili vpogled v nakupne navade ljubiteljev njihovih vin in penin.
V času pandemije so se pri podjetju Puklavec Family Wines na razmere odzvali agilno in v tednu dni svoja vina ponudili tudi prek lastne spletne trgovine, ki smo jo zasnovali v iPROMu. Pretekle oglaševalske akcije in podatki o uporabnikih, ki so obiskali spletno mesto blagovne znamke, so nam omogočili ciljno nagovarjanje in komunikacijo oglasnega sporočila pravi ciljni skupini. Ciljno skupino smo še dodatno razširili z vzorcem uporabnikov s podobnimi medijskimi navadami. Tako je bilo oglasno sporočilo posredovano potencialnim kupcem, ki smo jih povabili k nakupu v spletni trgovini. Že v prvih dveh tednih po zagonu spletne trgovine si je naročnik povrnil naložbo, kar je samo potrdilo pravilnost odločitve za prodajo prek spleta in ustreznost oglaševalske strategije.