S premišljeno kombinacijo iskalnega marketinga in digitalnega oglaševanja lahko spletne uporabnike pripeljete naravnost do svoje blagovne znamke. V zapisu spoznajte, kako potrošniki danes iščejo na spletu, kako se jim iskalni marketing prilagaja ter katera napredna orodja se vam splača vključiti v svoje digitalne trženjske strategije.
Uporabite moč iskalnega marketinga na celotni nakupni poti
Ko potrošniki odidejo po informacije o izdelku ali storitvi na splet, začnejo z iskanjem – večina na Google Chromu. Le redki dobro vedo, kaj točno iščejo in na kateri spletni strani bodo to našli; ostali potrebujejo spletne iskalnike, da jih vodijo.
Spletni iskalniki pa se njihovim potrebam, okoliščinam in medijskim navadam nenehno prilagajajo z optimizacijo dinamičnih strani rezultatov in načinom razvrščanja spletnih mest. Spremembam je težko slediti, a če želite svoje spletno mesto pripeljati med prve rezultate iskanja, je ključno, da premišljeno načrtujete in v realnem času optimizirate svoje aktivnosti na spletu.
Še zlasti danes, ko je spletna trgovina že standard in se nakupna pot vse bolj digitalizira, je strateški pristop k iskalnemu marketingu dodatno upravičen. Z izboljšano uvrstitvijo na strani rezultatov lahko pridobite dragocen promet na spletnem mestu, konverzije in prihodek. V iPROMu zato za svoje naročnike stalno spremljamo trende v iskalnem marketingu ter odkrivamo nove priložnosti za izboljšanje njihovega tržnega položaja.
Spoznajte uporabnike in jim ponudite visokokakovostne vsebine
Spletni iskalniki za prikaz kar največ vsebine oglaševalcev ob zagotavljanju čim boljše uporabniške izkušnje potrebujejo obsežne količine podatkov, ki jim je kos le umetna inteligenca. Z njo lahko optimizirajo algoritme za razvrščanje iskalnih rezultatov; poglobijo se v posamezen iskalni izraz in z uporabo strojnega učenja ustvarijo optimalen seznam rezultatov, ki posamezniku najbolj odgovarjajo glede na njegove trenutne potrebe. Tako poskrbijo, da se mu na najboljših položajih prikažejo spletna mesta s kakovostno in zanj pomembno vsebino.
Podobno se lahko strokovnjaki za iskalni marketing s tehnologijo umetne inteligence bolj poglobimo v želje, potrebe in navade spletnih uporabnikov, natančneje analiziramo, prilagajamo oglaševanje v realnem času in tako izboljšamo uporabniško izkušnjo.
V iPROMu z iskalnim marketingom strateško nagovarjamo tri segmente potrošnikov:
- potencialne nove kupce,
- potrošnike, ki so že vpeti v nakupni proces,
- potrošnike, ki so nakup že opravili.
Z lastno napredno tehnologijo iPROM Cloud najprej podrobno analiziramo obsežen nabor oglaševalskih in analitičnih podatkov. Nato pripravimo usmerjene nagovore, ki posameznim uporabnikom predstavljajo kar največjo dodano vrednost glede na to, v kateri fazi nakupne poti se nahajajo. Nagovore in parametre ciljanja stalno prilagajamo v realnem času in tako zagotovimo, da se spletni uporabniki premikajo med različnimi fazami ter se postopoma odločijo za nakup.
S temeljitim vpogledom v zanimanja, potrebe in želje uporabnikov torej ugotovimo, kakšne vsebine jim prinašajo največjo vrednost v danem trenutku, z učinkovito strategijo iskalnega marketinga pa jim te vsebine približamo.
Upoštevajte nove načine spletnega iskanja
Potrošniki s spletno vsebino komunicirajo na nove načine in če je vaše spletno mesto optimizirano le za besedilno iskanje, boste zamudili priložnosti za večji promet ter nove kupce.
Ob povečani interakciji z mobilnimi napravami potrošniki vse bolj posegajo po vizualnih in glasovnih orodjih za iskanje. Že nekaj let so v uporabi tudi orodja, ki s kombinacijo tehnologij umetne inteligence, obogatene resničnosti, računalniškega vida in iskanja skenirajo uporabnikovo okolje ter mu postrežejo z zanj pomembnimi predlogi oziroma iskalnimi rezultati.
Umetna inteligenca poleg globljega razumevanja odnosov med vpisanim iskalnim izrazom in iskalno namero že omogoča analizo video, slikovne in glasovne vsebine v številnih jezikih. Z razumevanjem čustev, konteksta, abstrakcije in iskalne namere lahko iskalnik uporabnikom ponudi želene rezultate, ne da bi morali za to vnesti več iskalnih poizvedb ali iskati prave ključne besede.
Vizualno iskanje bo močno spremenilo pravila igre, saj je precej enostavnejše kot ročno tipkanje. Velik potencial ima še zlasti na področju maloprodaje in mode, saj uporabnikom omogoča, da fotografirajo nek izdelek in ga v hipu poiščejo na spletu.
Gotovo poznate različna orodja, s katerimi lahko prek fotografije na mobilni napravi prepoznate neznano rastlino ali pa prevedete tujejezični zapis v vam razumljiv jezik. Tehnologija nam danes omogoča še veliko več, na primer kombiniranje slikovnega zapisa s konkretnim vprašanjem; algoritem lahko namreč poleg motiva na fotografiji interpretira tudi vprašanje uporabnika, ki se nanaša na motiv, in uporabnika v skladu s tem usmerja.
V praksi to deluje nekako tako: Ko uporabnik na primer fotografira svoje pohodne čevlje in vpraša, ali se lahko z njimi povzpne na Mount Everest, algoritem fotografijo poveže z vprašanjem in iskalnik ponudi odgovor ter preusmeritev na blog z dodatnimi informacijami ali seznamom priporočene dodatne opreme.
Zmagovalna kombinacija: prikazno oglaševanje, iskalni marketing in oglaševanje na družbenih medijih
Kot kaže raziskava iPROMa in Valicona, slovenski oglaševalci najpogosteje uporabljajo kombinacijo prikaznega oglaševanja in oglaševanja na družbenih medijih. Prikazno oglaševanje v kombinaciji z iskalnim marketingom še dodatno zagotovi priklic blagovne znamke, oglaševanje na družbenih medijih pa prispeva k celoviti, integrirani uporabniški izkušnji.
Katera kombinacija je za posameznega oglaševalca najboljša in v katere kanale je smiselno vlagati več sredstev, v iPROMu ugotavljamo s tehnologijo iPROM Cloud. Z njo v realnem času preusmerjamo oglaševalska sredstva v najoptimalnejše točke stika s potrošnikom, ki ustvarjajo najvišjo dodano vrednost tako zanj kot za oglaševalca.
Danes, ko se vse vrti okoli privlačnosti in relevantnosti oglasov, blagovne znamke tekmujejo v ustvarjalnosti, prilagajanju vsebin posameznemu uporabniku in zagotavljanju najboljše uporabniške izkušnje. Sledenje spletnim uporabnikom in zbiranje njihovih podatkov je neizogiben del digitalnega oglaševanja, z zaostritvijo zakonodaje na področju varovanja osebnih podatkov pa se načini sledenja zanimanjem uporabnikov spreminjajo. Ker sledenje postaja tudi bolj agresivno, vsiljivo in neopazno, potrošniki pa vse bolj ozaveščeni, se posledično uvajajo čedalje strožje zakonodajne zahteve glede zasebnosti spletnih uporabnikov. Tem se v iPROMu s svojo tehnologijo stalno prilagajamo in blagovnim znamkam zagotavljamo najvišje standarde varnosti in zasebnosti.