Igor Mali, operativni direktor v iPROMu, je za Dnevnik komentiral vpliv digitalizacije na kakovost storitev in komunikacij.
Igor Mali, operativni direktor v iPROMu, meni, da na vprašanje, ali so se storitve in kakovost komunikacije z digitalizacijo in novimi tehnologijami dejansko izboljšale, ni mogoče enoznačno odgovoriti.
»Zagotovo se bo leto 2020 v zgodovino zapisalo kot leto, ki ga je zaznamovala pospešena digitalizacija komunikacij. Zaradi ukrepov, ki so čez noč zarisali meje med nami, smo se bili vsi prisiljeni naučiti aktivno uporabljati digitalna orodja, ki jim prej nismo posvečali prave pozornosti,« pravi Igor Mali.
Igor meni, da sta digitalizacija in medmrežje sedanjost, odnosi pa se bodo samo še bolj selili v kibernetsko okolje. Igor Mali ne vidi razloga, da ljudje za olajšanje svojega vsakdana ne bi uporabljali digitalnih kanalov, kjer je to mogoče. Kot primer izpostavlja frizerske storitve, ki jih je skoraj nemogoče opravljati na daljavo, po drugi strani pa je bila tudi ta panoga v tem času izredno inovativna in je razvila nove brezstične storitve, kot je svetovanje pri barvanju na daljavo.
»Kljub nepopolni uporabniški izkušnji naše raziskave, ki jih izvajamo z raziskovalno hišo Valicon, kažejo, da se nakupna pot in medijska potrošnja selita na digitalne kanale. Mlajše generacije, v mislih imam generaciji X in Z, že veljajo za tako imenovane digitalne domorodce, starejše generacije (baby boomerji) pa so se prav v času družbene osamitve pospešeno digitalizirale.«
Celoten prispevek je bil prvotno objavljen v Dnevnikovi sobotni prilogi Dnevnikov Objektiv v prispevku z naslovom Za tehnično podporo pritisnite 3 (str. 4).