Deli

Igor Mali, operativni direktor v iPROMu, je za Dnevnik komentiral vpliv digitalizacije na kakovost storitev in komunikacij.

Igor Mali za Dnevnik: leto 2020 se bo v zgodovino zapisalo kot leto pospešene digitalizacije - iPROM - Novice

Igor Mali, operativni direktor v iPROMu, meni, da na vprašanje, ali so se storitve in kakovost komunikacije z digitalizacijo in novimi tehnologijami dejansko izboljšale, ni mogoče enoznačno odgovoriti.

»Zagotovo se bo leto 2020 v zgodovino zapisalo kot leto, ki ga je zaznamovala pospešena digitalizacija komunikacij. Zaradi ukrepov, ki so čez noč zarisali meje med nami, smo se bili vsi prisiljeni naučiti aktivno uporabljati digitalna orodja, ki jim prej nismo posvečali prave pozornosti,« pravi Igor Mali.

Igor meni, da sta digitalizacija in medmrežje sedanjost, odnosi pa se bodo samo še bolj selili v kibernetsko okolje. Igor Mali ne vidi razloga, da ljudje za olajšanje svojega vsakdana ne bi uporabljali digitalnih kanalov, kjer je to mogoče. Kot primer izpostavlja frizerske storitve, ki jih je skoraj nemogoče opravljati na daljavo, po drugi strani pa je bila tudi ta panoga v tem času izredno inovativna in je razvila nove brezstične storitve, kot je svetovanje pri barvanju na daljavo.

»Kljub nepopolni uporabniški izkušnji naše raziskave, ki jih izvajamo z raziskovalno hišo Valicon, kažejo, da se nakupna pot in medijska potrošnja selita na digitalne kanale. Mlajše generacije, v mislih imam generaciji X in Z, že veljajo za tako imenovane digitalne domorodce, starejše generacije (baby boomerji) pa so se prav v času družbene osamitve pospešeno digitalizirale.«

Celoten prispevek je bil prvotno objavljen v Dnevnikovi sobotni prilogi Dnevnikov Objektiv v prispevku z naslovom Za tehnično podporo pritisnite 3 (str. 4).

Deli

O avtorju

Igor Mali je karizmatičen podjetnik z bogatimi mednarodnimi izkušnjami. Za podjetje Central European Media Enterprises je vodil prodajo za internet. Sodeloval je z regionalnimi naročniki, strateško vodil prodajo in prodajne ekipe ter skrbel za razvoj in implementacijo tehničnih rešitev na področju trženja medijskega prostora na spletu. Strokovne izkušnje je pridobival še v podjetjih Najdi.si, Httpool in Domenca, kjer je soustvarjal tudi enega prvih sistemov za trženje oglasnega prostora na slovenskem spletu. V iPROMu z Igorjem sodelujemo na področju sistematizacije poslovnih in operativnih procesov ter na področju pravne skladnost poslovanja družbe. Njegove mednarodne izkušnje in znanje imajo pri načrtovanju našega širjenja izven meja Slovenije velik pomen.

Vsi prispevki avtorja

Arhiv