Anže Hribar, direktor področja analitike v družbi iPROM, se je v pogovoru z Financami dotaknil prihodnosti umetne inteligence (AI) v marketingu ter izzivov, s katerimi se podjetja danes srečujejo pri njeni uporabi. Ob tem je izpostavil pomen kakovostnih podatkov, njihove natančne vpeljave in stalnega nadgrajevanja modelov, saj, kot pravi, »učinkovitost AI v praksi je odvisna od kakovosti podatkov, pravilne vpeljave in finega izpopolnjevanja«.
Hribar opozarja, da se veliko podjetij umetne inteligence loteva brez jasno zastavljenih ciljev in s prevelikimi pričakovanji po takojšnjih rezultatih, kar pogosto vodi v napačne odločitve. Po njegovih besedah prihodnost prinaša še več avtomatizacije in personalizacije, pri čemer bo AI igrala ključno vlogo pri analizi tako strukturiranih kot nestrukturiranih podatkov.
»Najboljše rezultate danes še vedno ponuja kombinacija AI in človeške presoje, s katero človek izpopolnjuje namensko definiran analitični model AI,« dodaja Hribar.
Med glavnimi izzivi izpostavlja težavno integracijo AI v obstoječe sisteme, pomanjkanje kakovostnih podatkov in primanjkljaj ustrezno usposobljenih kadrov. Podjetjem svetuje, da se uvajanja AI lotijo postopno, z jasno zastavljenimi cilji, kakovostno podatkovno infrastrukturo in dovolj prostora za eksperimentiranje.
Celoten intervju je bil prvotno objavljen v Financah pod naslovom Prihodnost UI v marketingu bo prinesla še večjo avtomatizacijo in personalizacijo.
Več o praktični rabi umetne inteligence v marketingu bo Anže Hribar predstavil na 30. Slovenski marketinški konferenci, kjer bo v okviru predavanja Marketinška analitika z AI – adijo, čakanje in dober dan, kvalitetnejše odločitve govoril o izzivih podatkovne analitike ter vlogi umetne inteligence pri personalizaciji, cenovni optimizaciji in izboljšanju uporabniške izkušnje.