Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu, se je s poslovno revijo Svet kapitala pogovarjal o nujnosti ciljno usmerjenega oglaševanja v novi resničnosti.
Andrej Ivanec meni, da se morajo tako podjetja kot potrošniki prilagoditi trenutnim razmeram in iskati načine, kako zgraditi mostove med obstoječo ponudbo in povpraševanjem. Ravno digitalni kanali, kjer kupec pušča svoje digitalne sledi in posledično podatke, predstavljajo odlično osnovo za vpogled v nakupno vedenje ali celo predvidevanje obnašanja kupcev.
Pomembno je, da informacije ob pravem času na pravem mestu in s pravim sporočilom dosežejo potrošnika – tukaj je v veliko pomoč digitalno oglaševanje. Andrej Ivanec je v pogovoru spomnil tudi na zgodovino preteklih kriznih obdobij, ki kaže, da način, kako se blagovne znamke odzovejo in komunicirajo, močno vpliva na njihovo preživetje in na to, kako hitro okreva njihovo poslovanje. Raziskava iPROMa in Valicona o medijski potrošnji je oktobra 2018 pokazala, da so Slovenci ob krizi po letu 2008 spremenili potrošniško vedenje, nakupne navade pa so ostale. Podobno se zaradi trenutnih razmer in ukrepov t. i. socialne distance medijska potrošnja in nakupna pot tudi tokrat spreminjata.
»Ljudje in podjetja se pospešeno digitaliziramo. Marca letos smo s svojo tehnološko infrastrukturo za digitalno oglaševanje beležili za 40 odstotkov večji dnevni doseg slovenskih digitalnih medijev kot februarja, v regiji Adriatic pa tudi več kot 40-odstotno rast dnevnega dosega. Nekateri specializirani spletni mediji oziroma specializirane vsebinske kategorije so imele celo dva- do trikrat večji dnevni doseg uporabnikov kot v februarju. Takšne rasti v tako kratkem času v svoji karieri še nisem doživel,« je za Svet kapitala povedal Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu.
Podjetjem svetuje, da ujamejo ta digitalni val in prevetrijo medijsko načrtovanje, sporočila in točke stika s potrošniki, da jih lahko učinkovito dosežejo na njim zanimiv način in na kanalih, kjer so potrošniki danes prisotni. Povečana aktivnost kupcev na digitalnih medijih kaže na smiselnost okrepitve trženjskih aktivnosti, zato blagovnim znamkam priporoča, da poskrbijo za natančno usmerjeno komuniciranje s ciljnimi skupinami. Ob tem pa dodaja, da je smotrno izkoristiti lokalne možnosti. Slovenski digitalni mediji imajo namreč danes izjemen doseg in izjemno obiskanost. Z njimi lahko v kratkem času dosežemo celotno slovensko spletno populacijo, ob pravilni uporabi ciljanja pa zelo učinkovito in hitro dosežemo tudi vsako posamezno ciljno skupino posebej.
Celoten prispevek je bil prvotno objavljen v Delovi poslovni reviji Svet kapitala 30. aprila 2020 z naslovom Je oglaševanje v krizi nepotreben strošek ali odlična naložba? (str. 1–4).