V dobi, ko so pomembni rezultati, sproten pregled nad njimi prihrani marsikatero preglavico in pomaga ohranjati fokus na zagotavljanju poslovne rasti. Kako vam izbor KPI-jev na digitalu in njihovo dolgoročno spremljanje lahko pomaga do ciljev?
V prejšnjem zapisu sem predstavil, zakaj in kako z rednim spremljanjem KPI-jev hitreje in učinkoviteje pridete do rezultatov – ti se ne bodo kazali le v odmevni kampanji, temveč v postopnem in zanesljivem izboljšanju poslovanja.
Sam sem v načrtovanju digitalne komunikacije zagovornik sodobnih pristopov, zato nastop svojih strank načrtujem dolgoročno, premišljeno – predvsem pa na podlagi pridobljenih podatkov. Pri tem z naročniki razmišljam, kateri digitalni kanali so za njihov poslovni segment najbolj učinkoviti in kako na vsakem izmed njih izbrati pravo kombinacijo nagovorov, ki bo utrjevala njihovo prepoznavnost – ta pa je ključna tako za priklic kot nakupno namero.
Vse metrike, ki jim na digitalu najpogosteje zaupamo – bodisi pri grajenju prepoznavnosti blagovne znamke, bodisi pri generiranju konverzij oziroma večanju prodaje na spletu – sem zato združil v pregledno infografiko, ki vam lahko služi kot enostaven in hiter pregled pri sprejemanju preudarnejših odločitev.
Metrike sem razdelil na:
Metrike, ki jih spremljamo pri generiranju obiska: Metrike se primarno uporablja za spremljanje generiranja prometa na spletno mesto.
Konverzijske metrike: Konverzijske metrike še ne pomenijo (nujno) dejanske prodaje, nam pa pokažejo, ali je oseba izvedla želeno akcijo, prek katere se je premaknila naprej po nakupnem lijaku.
Prihodkovne metrike: Uspeh digitalnega nastopa se ovrednoti s prihodkovnimi metrikami, ki sporočajo, kako učinkovit in dobičkonosen je potek posamezne akcije. S tem vam omogoča vpogled, kako izboljšati vsebino za večjo vpletenost, višje konverzije in večje prihodke.