Deli

Uporabniška izkušnja na pametnih telefonih je vsa naučena pravila v oglaševanju ponovno obrnila na glavo – bistveno manjši zaslon, omejeno število znakov in vse krajša pozornost uporabnikov na pametnih napravah narekujejo drugačen pristop k oglaševanju. Kakšni oglasi bodo uspeli in jih zagotovo dosegli?

Zakaj in kako morajo biti oglasi prilagojeni pametnim telefonom - iPROM Mnenja strokovnjakov - Andrej Beširevič

Uporabniki na namiznih računalnikih vsebine konzumirajo dlje časa in bolj poglobljeno, na mobilnih napravah pa je ravno obratno, je pokazala naša raziskava.

Nedavno poročilo (Pew Research Center) pa je potrdilo tudi, da uporabniki v povprečju porabijo 57 sekund za branje kratkih vsebin na telefonih in 123 sekund (1000+ znakov) za branje daljših. Poročilo hkrati opozarja, da večina bralcev preko svojega pametnega telefona na katerem koli spletnem mestu prebere zgolj en članek na mesec.

Še več – uporabniki se pri konzumiranju informacij poslužujejo aplikacij, spleta, videov in teksta, doma ali na poti – vse to pa je treba upoštevati pri pripravi (uspešnega) oglasnega gradiva – kar postane še večji izziv, če vemo, da je pozornost uporabnikov iz 12 sekund (leto 2001) padla na 8 sekund. Sodobnega potrošnika pri ohranjanju pozornosti prehiti še zlata ribica (9 sekund)!

Ekperimentirajte s formati

Mobilni kanal je le eden izmed številnih kanalov na spletu, zato ga veliko znamk pri načrtovanju strategij le bežno vključuje, ne da bi pri tem temeljito in celostno premislile, kakšni formati bodo njihovo sporočilo ciljni publiki najbolje komunicirali. Zato se pozanimajte, med katerimi formati lahko izbirate in jih v svojih kampanjah brez strahu testirajte. Odziv uporabnikov vas zna presenetiti!

Spremljajte rezultate

Piškotki na namiznih računalnikih dajejo veliko bolj relevantne analitične vpoglede kot na mobilnem, kjer uporabniki informacije pregledujejo znotraj različnih aplikacij in brskalnikov, kar pomeni, da oglaševalci realne slike o dosegu svoje ciljne publike ne boste mogli prejeti.

Kljub temu pa se na trgu in pri nas pojavljajo napredna analitična orodja, ki dajejo bolj zanesljiv vpogled v nakupno pot in vedenje vaše publike, zato se oborožite za analitiko in se odločajte na podlagi podatkov.

Realno-časovna optimizacija

Velika prednost mobilnih naprav je, da so uporabniku na voljo vedno in povsod, kar za oglaševalce pomeni izjemne priložnosti za nagovarjanje ciljnega občinstva v pravem trenutku in v ustreznem kontekstu. Pri tem se zavedajte, da uporabniki na pametnih telefonih zahtevajo hipno akcijo, zato jih nagovarjajte preprosto, neposredno in poskrbite, da zanje nič ne traja predolgo.

Oglasi naj bodo »HD ready«

Vedno več mobilnih naprav je opremljenih z zasloni HD, zato oglase temu tudi prilagodite. Če se bo oglas prikazoval v velikosti 320x100px, ga pripravite v dimenziji 640x200px.

Za boljši »izplen« pa ne pozabite na hitrost mobilnega spletnega mesta

Še tako všečna kreativa ne bo prinesla rezultatov, če bo uporabnik na prikaz vsebine čakal več kot 5 sekund. Zato pred oglaševanjem na mobilnih kanalih preverite hitrost vašega mobilnega spletnega mesta.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

O avtorju

Andrej Beširevič se je z več kot 13-letnimi izkušnjami s področja digitalnega trženjskega komuniciranja v avtomobilski industriji uveljavil kot eden vidnejših praktikov na tem področju. V okviru svojega strokovnega razvoja je sodeloval z najuglednejšimi domačimi in mednarodnimi blagovnimi znamkami, ki so njegove avtorske koncepte s področij igrifikacije in licitacije uporabile pri svojih globalnih digitalnih strategijah. Med drugim je bil tudi pobudnik prvih spletnih raziskav s področja avtomobilske industrije. Pred prihodom v iPROM je bil zaposlen v podjetju Avto Triglav, kjer je v sodelovanju s koncernom FCA skrbel za digitalno komuniciranje blagovnih znamk Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Ferrari in Maserati.

Vsi prispevki avtorja