Deli

Kako uspeti in s čim ohranjati konkurenčno prednost? Odgovore iščejo tako podjetja kot digitalne agencije, ki jim v procesu rasti nudimo storitveno podporo. Rezultati ne pridejo sami od sebe in še zdaleč niso samoumevni: ravno nasprotno, so odsev ekipnega dela in dolgoročnega sodelovanja več deležnikov – interne ekipe, kreativcev in digitalne agencije – ki skupaj doprinesemo k razvoju celostne in sodobnemu potrošniku prilagojene strategije digitalnega nastopa.

Je digitalna agencija le zakupnik spletnega prostora ali vaš strateški partner? - iPROM Mnenja strokovnjakov - Igor Mali

Digitalni svet in njegovi »prebivalci« se temeljito in zelo hitro spreminjajo – temu boste najhitreje prikimali ravno zaposleni v trženjskih oddelkih podjetij. Strateški premislek, priprava lastnih in aktualnih vsebin, inovativni pristopi, domiselni nagovori in hitra odzivnost, ki jih zahtevajo občutno povečani apetiti spletnega občinstva, tudi na digitalnem kličejo po vse več znanja in virov. Zato pri razvoju blagovne znamke poleg internih ekip vse pogosteje aktivno sodeluje tudi digitalna agencija.

A začnimo za začetku: kakšne storitve ponuja digitalna agencija?

Digitalne agencije smo specializirane za storitve spletnega komuniciranja in trženja, ki temeljijo na iskanju in oblikovanju digitalnih izkušenj, prilagojenih sodobnemu potrošniku. S pravilnim umeščanjem digitala v celostne trženjske strategije podjetjem pomagamo v procesu digitalne transformacije in jim na internetu odpiramo priložnosti za doseganje merljivih rezultatov.

Zakaj digitalne agencije na vaš izziv pogledamo »drugače«?

Četudi imajo interne ekipe v podjetjih neprimerljivo znanje o blagovni znamki in naravi posla, vas lahko v digitalni agenciji podpremo v številnih drugih pogledih. Poglobljeno poznavanje zakonitosti interneta nam omogoča, da vašo blagovno znamko pogledamo širše in jo v digitalni ekosistem umestimo objektivno; digitalne aktivnosti pa prilagodimo vedenju in interesom vaše ciljne skupine.

Naša naloga torej je, da strokovno znanje, podatke in tehnologijo, do katerih dostopamo, smiselno integriramo v vašo celostno strategijo v in vam s poznavanjem digitalni kanalov, trendov in konkurence ponudimo digitalne rešitve, ki strateško podprejo vaš celostni nastop.

Kako med digitalnimi agencijami izbrati pravo?

Predlagam vam, da vaša pričakovanja z digitalno agencijo odkrito skomunicirate še pred pričetkom sodelovanja; od nje pa pridobite povratno informacijo o tem, kakšni so za vaš posel in obseg poslovanja realni ter merljivi cilji.

Pri tem poudarjam, da digitalna agencija, ki je vaš strateški partner, uspeha ne meri le preko ene odmevne digitalne kampanje, temveč dolgoročnega, strateškega prepleta merljivih digitalnih aktivacij, ki pozitivno dvigujejo poslovne kazalce. Z investicijo v digitalno oglaševanje računajte na zaupanja vrednega partnerja, ki svoj uspeh meri po tem, kako učinkoviti ste vi.

A pravi uspeh ne pride čez noč – agencija, ki bo delala v vaš prid, vam bo že na pričetku sodelovanja podala realno sliko o tem, kako vas ciljna publika dojema na spletu in kakšni so realni rezultati, ki jih v določenem časovnem obdobju glede na vaše želje in investicijo lahko pričakujete; hkrati pa vam zagotovila vse potrebno strokovno znanje in tehnološko podporo, da želene cilje tudi dosežete.

Kako digitalni agenciji zagotoviti uspešno delo?

Za dobre in oprijemljive poslovne rezultate so potrebni odkritost, čas, sodelovanje in predvsem – zaupanje. Zato je pomembno, da izberete agencijo, ki vas podpre ne le operativno oziroma zgolj v okviru medijskega zakupa, ampak dobro razume vaš posel.

Za dolgoročno in kar se da učinkovito sodelovanje vaši digitalni agenciji zaupajte celoletni načrt predvidenih aktivnosti. Ta vpogled da poglobljeno sliko o obdobjih, ki so za vašo komunikacijo in izpostavitev ključnega pomena. Tako boste kampanje lahko izpeljali bolj premišljeno in pravočasno ter komunikacijo načrtovali na vseh kanalih sočasno, rezultati pa bodo veliko bolj celostni in spodbudni.

Obenem predlagam, da se dobro uskladite tudi z interno ekipo in se dogovorite, kako pogosto in na kakšen način boste s svojo digitalno agencijo komunicirali, kako redno se boste srečevali in kakšne materiale ter v kakšnem časovnem okviru jih boste digitalni agenciji lahko zagotovili.

Sam sem prepričan, da je v poslu edini pravi način delati premišljeno in ne servisirati »ad hoc« odločitev. Vsakodnevne povratne informacije naročnikov mi to potrjujejo – sodelovanje za doseganje zastavljenih ciljev poteka s skupnim delom, redno in tesno komunikacijo ter tudi testiranjem in učenjem. Ko sta vzpostavljena dialog in medsebojno zaupanje, je uspeh zagotovljen.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Prepišite znake
captcha

O avtorju

Igor Mali je v letu 2016 prevzel funkcijo operativnega direktorja (COO), kjer se osredotoča na sistematizacijo poslovnih in operativnih procesov s ciljem postaviti trdne temelje za nadaljnjo rast in širitev iPROM-a na tuje trge. Pred nastopom nove funkcije je bil kot vodja področja za svetovanje zadolžen za celostno podporo pri uvajanju digitalnega trženja v poslovne procese. Kot direktor prodaje za internet je bil v podjetju Central Media kot direktor prodaje za internet odgovoren za sedem trgov. Sodeloval je z regionalnimi naročniki, strateško vodil prodajo in prodajne ekipe ter skrbel za razvoj in implementacijo tehničnih rešitev na področju trženja medijskega prostora na spletu. Strokovne izkušnje je pridobival še v podjetjih Najdi.si, Httpool in Domenca, kjer je soustvarjal tudi enega prvih sistemov za trženje oglasnega prostora na slovenskem spletu.

Vsi prispevki avtorja