Administrator spletnega mesta
[Administrator; Admin]
Skrbnik spletnega mesta, ki upravlja z vsebinami in odpravlja morebitne napake.
AdSense
[AdSense]
Googlov program za serviranje oglasov. Lastniki spletnih mest se lahko vključijo v ta program in na svojih spletnih mestih omogočijo predvajanje različnih vrst oglasov (besedilne, slikovne in/ali video). Program vključuje tako iskalno in kontekstualno kot video (YouTube) in prikazno oglaševanje.
AdWords
[AdWords]
Googlov program, ki nudi oglaševanje po modelih zakupa CPC, CPM, CPA ipd. tako za besedilne in slikovne kot video oglase. Program omogoča lokalno in mednarodno distribucijo. Besedilni oglasi so kratki, sestavljeni iz ene vrstice za naslov in dveh za telo besedila. Slikovni oglasi pa so lahko vseh dimenzij, ki jih določa organizacija IAB.
Agencijska trgovalna platforma
[ATD; Agency Trading Desk]
Agencijska rešitev za trgovanje z oglasnim prostorom, ki temelji na strokovnem znanju in uporabi novih tehnologij. Te enote so lahko samostojne ali pa delujejo znotraj agencije. Posebne skupine ljudi (trgovci) s platformo skrbijo za sprotno upravljanje akcij v realnem času. Uporabljajo jo lastniki agencij, operativne agencije in oglaševalci.
Agilni marketing
[Agile marketing]
Agilni marketing je strategija za organizacijsko učinkovitost, ki spodbuja rast s poudarkom na skupinskem prizadevanju. Je pristop k trženju oz. sposobnost, da se hitro prilagajate trgu in njegovim zahtevam. Agilni marketing se posveča izboljšavi procesov, hitrosti, predvidljivosti, transparentnosti in prilagoditvi sprememb tržnih funkcij.
Algoritem
[Algorithm]
Algoritem je zaporedje navodil oziroma postopkov za reševanje nekega problema. V marketingu so njihove naloge pogosto povezane s pregledovanjem podatkov in formiranjem vedenjskih vzorcev, ki poizkušajo napovedati dejanja potrošnikov.
Algoritem za optimizacijo zakupa oglasnega inventarja z dražbo
[Bid Shading]
V programatičnem oglaševanju sta prisotni dve glavni vrsti dražbe: dražba glede na prvo ceno in dražba glede na drugo ceno. Algoritem za optimizacijo zakupa oglasnega inventarja z dražbo v programatičnem oglaševanju predstavlja kompromis med tema dvema najpogostejšima vrstama dražbe. Platforma za zakup analizira zgodovino licitacij in zmagovalnih ponudb na posameznem oglasnem inventarju ter pomaga oglaševalcem s pravo ponudbo doseči učinkovito ceno prikaza.
Alt besedilo
[Alt Text]
Okrajšava za alternativno besedilo, ki se pojavlja pri slikovnih elementih na spletu in v spletnih oglasih.
Analitika družbenih medijev
[Social Media Analytics]
Podatki, ki so zbrani z družbenih medijev in dajo oglaševalcem vpogled v to, katere kampanje delujejo in katere ne. Pomagajo tudi razumeti, katera občinstva oglaševalcev so največ vredna.
Analitika podatkov v realnem času
[Real-Time Analytics]
Analitika, pri kateri se uporabljajo logika, matematika in podatki za zagotavljanje vpogledov ter omogočanje boljšega in hitrejšega odločanja. Poročila se redno posodabljajo in vsak zadetek se zabeleži nekaj sekund po tem, ko se zgodi. Analitika zabeleži, koliko uporabnikov je v tem trenutku na vašem spletnem mestu, katere strani in dogodke si ogledujejo ter katere konverzije so bile izvedene.
Analitika stvari
[Analytics of Things]
Analiza podatkov, ki jih ustvarjajo naprave iz interneta stvari. Potrebna je zato, da se lahko povezane naprave odločajo na podlagi podatkov. Že danes je v veliko pomoč pri napovedni analitiki, še posebej v panogah, kot so promet, medicina in proizvodnja.
Analiza konkurence
[Competitive Analysis]
Analiza podjetja in konkurenčnega okolja. V digitalnem marketingu se konkurenčna analiza nanaša na analizo spletnih tekmecev. Ta analiza vključuje konkurenčne prednosti in slabosti ter demografijo potrošnikov, potrošniške želje, strategije za izboljšanje položaja, ovire oz. pasti, ki podjetju omejujejo vstop na nove trge itd.
Analiza RFM
[RFM Analysis]
Analiza RFM je proces analiziranja obnašanja strank. Običajno se uporablja pri trženju baz in neposrednem trženju, še posebej v maloprodajni industriji. RFM pomeni nedavnost (»recency«), frekvenco (»frequency«), denaro vrednost (»monetary«). Uporablja informacije o preteklem obnašanju potrošnikov, ki jim je enostavno slediti in so takoj na voljo.
Anonimni FTP
[Anonymous FTP]
Vrsta prenosa datotek, ki uporabniku omogoča dostop do oddaljenega računalnika, ne da bi moral ustvariti račun.
Anonimni vpis
[Anonymous Logon; Anonymous Login]
Uporabnik, ki se je povezal z računalnikom, ne da bi vpisal uporabniško ime in geslo.
Arhitektura podatkov
[Data Architecture]
Način, kako se podatki zbirajo, shranjujejo, uporabljajo in upravljajo v podjetjih in organizacijah.
Atribucijski model
[Attribution Model]
Pravilo ali niz pravil, ki določajo, kako se zasluge za prodajo oz. konverzijo dodelijo različnim stičnim točkam na konverzijski poti. Poznamo različne atribucijske modele, med katere sodijo zadnji klik, glede na položaj, časovni razkroj.
Avatar
[Avatar]
Vizualen prikaz uporabnika v digitalnem okolju. V večini primerov gre za sliko (forumi, blogi, družbena omrežja …), v igrah pa je avatar pogosto napreden 3D-model igranega subjekta.
Avtomatizacija doma
[Home Automation]
Avtomatizacija določenih elementov v gospodinjstvu, ki jih upravlja en ali več računalnikov ali pa so prek internetne povezave v upravljanju storitve v oblaku. Avtomatizacija omogoča upravljanje osnovnih funkcij v našem domu, kot je nadzor luči, vrat in klimatskih naprav. Avtomatizacija doma se včasih imenuje tudi pametni dom.
Avtoriteta domene
[Domain Authority]
Ocena, ki rangira od 1 do 100 po logaritmični lestvici. Avtoriteta domene pove, kako močna je določena spletna stran in kakšno težavnost lahko pričakujemo pri organskem pozicioniranju na iskalniku.
Avtoriteta spletne (pod)strani
[Page Authority; PA]
Ocena, ki rangira od 1 do 100 po logaritmični lestvici. Avtoriteta strani nam pove, kako močna je posamezna podstran in kako uspešno se bo lahko prikazala oz. uvrstila med zadetke.
Predlagajte popravek ali nov izraz v slovarju
