Evolucija slovenskega spletnega oglaševanja – Prenova in nadgradnja iPROM-a ter njegovih rešitev

iPROM na temelju več kot 13-letnega razvoja in bogatih izkušenj s področja digitalnega komuniciranja predstavlja svojo največjo nadgradnjo in prenovo doslej. Svoje celovite rešitve, s katerimi omogoča naročnikom doseganje…

Preberi več

iPROM z novim formatom na področju spletnega video oglaševanja

Na podlagi izkušenj na področju spletnega video oglaševanja so v podjetju iPROM razvili nov oglasni format iPROM Videoscroll, ki združuje najnovejše tehnologije in spoznanja s področja video oglaševanja. Za…

Preberi več

iPROM Akademija odslej s tedenskimi brezplačnimi delavnicami

Namen iPROM Akademije je povezovanje slovenskega in tujega znanja s področja komuniciranja in trženja z uporabo digitalnih medijev. Sprva je bila Akademija mišljena kot četrtletno srečanje, a glede na…

Preberi več

STO bo Slovenijo predstavljal z iPROM-ovo pomočjo

Na javnem pozivu je bilo za izvajalca projekta izbrano podjetje iPROM, ki tako za STO izvaja medijsko strategijo in medijski načrt za oglaševanje na področnih Googlovih iskalnikih in Googlovi…

Preberi več

Rok Hrastnik: treba bo (še) več vlagati v splet, in to takoj!

V uvodu je spregovoril o tem, da internet uničuje stare poslovne modele. »Internetizacija« vsega, kar poznamo, zahteva od podjetij in njihovih vodstev premislek o ustreznosti obstoječih poslovnih modelov in…

Preberi več

iPROM predstavil e-knjigo: Google AdWords za strateške marketinške mačke

V iPROM-u so pripravili knjižico, ki ponuja praktični vpogled v strateške vidike iskalnega marketinga. Namenjena je vodilnim delavcem v trženju in vsem, ki se na svoji poklicni poti srečujejo…

Preberi več

iPROM na kongresu Direkt 2012: Aerodrom Ljubljana in BMW Group Slovenija s sodobnimi pristopi na področju digitalnega oglaševanja

S pomočjo zakupa medijskega prostora na spletu, izvedenega z uporabo iPROMove programske opreme za inteligentno ciljanje, je v 6-tedenski akciji 106 vozil te znamke dobilo novega lastnika prek spleta.

Preberi več

S strateškim upravljanjem iskalnega marketinga do merljivih in boljših poslovnih rezultatov

Iskalni marketing je pomembno strateško marketinško orodje, ki s pravilnim, celostnim pristopom omogoča merljive doprinose k poslovnim rezultatom, je bila ključna teza prvega izobraževalnega dogodka, ki se je odvijal…

Preberi več

iPROM predstavil novega izvršnega direktorja

Tako hitro, kot se svet spreminja danes, se še ni. Še posebej velja to za vse, kar ima predpono digitalno, tudi okolje, v katerem deluje podjetje iPROM.Funkcijo izvršnega direktorja…

Preberi več

iPROM lani posredoval več kot 8,8 milijarde spletnih oglasov

iPROM je v letu 2011 s programsko rešitvijo iPROM AdServer uporabnikom spletnih medijev posredoval več kot 8,8 milijarde spletnih oglasov. V primerjavi z letom 2010 je število posredovanih…

Preberi več

Arhiv