Deli

Ikona koledar - iPROM Akademija KDAJ

29. marec 2019
9:00 – 14:00

Ikona lokacija pin - iPROM Akademija KJE

Four Points by Sheraton
Ljubljana Mons

Opis dogodka

Počasi mineva eno leto, odkar je v veljavo stopila uredba EU o varstvu osebnih podatkov (GDPR), ki bo v letošnjem letu dobila svoje temelje tudi z novim Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2), do konca leta pa naj bi bila sprejeta tudi nova evropska regulativa o »ePrivacy«.

Kakšne omejitve nova zakonodaja zapoveduje podjetjem, kako lahko podjetja zbirajo podatke o svojih kupcih ter zakaj je z vidika digitalnega oglaševanja in komuniciranja to tako pomembno, bodo na izobraževalnem dogodku iPROM Akademija predstavili strokovnjaki iz različnih panog.

PRIJAVA

Dogodek bo odgovoril na naslednja vprašanja:

iPROM Akademija
  • Zakaj govorimo, da podatki podjetjem danes prinašajo konkurenčne prednosti in kakšno vlogo ima pri tem umetna inteligenca?
  • Kaj prinašata novi zakon ZVOP-2 in pričakovana uredba o e-zasebnosti na področju digitalnega komuniciranja?
  • Kaj moramo nujno vedeti o predpisih, ki bodo oblikovali digitalno okolje v 2019?
  • Kako zagotoviti pravno skladnost na področju digitalnega oglaševanja v vse bolj kompleksnem svetu predpisov?
  • Kako vam lahko lastni podatki o vaših kupcih pomagajo pri boljšem digitalnem komuniciranju?
  • Kako lahko zbirate in obdelujete podatke o svojih kupcih za potrebe boljšega poslovnega odločanja?

Program

08:30–09:00

Registracija gostov

09:00–09:15

Uvodni pozdrav gostov

09:15–09:30

Marko Grobelnik (IJS): Umetna inteligenca, profiliranje in vplivanje na družbo

PREBERI VEČ

Marketing ima danes enak namen kot v preteklosti – le, da je to danes mogoče početi hitreje in veliko bolj natančno. Kaj se je spremenilo? Razpoložljivost različnih podatkov in analitski algoritmi omogočajo ugotavljanje psiholoških, vedenjskih in socioloških značilnosti, kar prej ni bilo mogoče. Ta trend pa se ne ustavlja in kot kaže, bo v prihodnosti mogoče razumeti družbo in posameznike z vidikov, ki danes niso očitni. Poleg profiliranja, kjer si računalnik pasivno ogleduje človeka in družbo, pa je bolj problematično, da je mogoče ustvarjati trende in potrebe, ne da bi se ljudje tega zares zavedali. Tovrstne tematike poznamo iz politike (npr. volitve), se pa selijo tudi v marketing. Na predavanju si bomo ogledali nekaj razlogov, zakaj je to mogoče, kako pristopiti k temu in kako se je mogoče pred tem ubraniti. Ali lahko regulativa pri tem pomaga? Zagotovo lahko, mora pa stopiti v korak s časom in inovacijami, ki prehitevajo zakonodajne postopke.
09:30–11:00

Jaka Repanšek (RePublis): Novi izzivi digitalnega prava: (r)evolucija digitalnega oglaševanja? – 1. del

PREBERI VEČ

Kaj nas čaka na področju digitalne in oglaševalske regulative v 2019 in česa ne smemo izpustiti?
Digitalnemu oglaševanju in poslovanju nasploh se obeta pomemben mejnik, saj je v pripravi nova uredba s področja e-zasebnosti (ePrivacy Regulation), katere sprejem pričakujemo v letošnjem letu. Pred vrati je tudi nova evropska direktiva na področju avtorskih pravic. Kako bomo v EU preoblikovali digitalno okolje, kaj moramo vedeti o splošnih načelih »digitalnega« prava, kako daleč smo z novo evropsko direktivo na področju avtorskih pravic in kaj moramo vedeti o hitro spreminjajočem se regulatornem okviru našega (digitalnega) poslovnega okolja?
11:00–11:20

Odmor za kavo

11:20–12:00

Jaka Repanšek (RePublis): Novi izzivi digitalnega prava: (r)evolucija digitalnega oglaševanja? – 2. del

PREBERI VEČ

Zasebnost dobiva novo obliko. Prihaja ZVOP-2 in še kaj …
Leto 2018 je zaznamovala uredba GDPR, ki bo v letošnjem letu dobila svoje (slovensko) nadaljevanje s pričakovanim sprejemom novega Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2). Čas je, da pogledamo onkraj »prehodnih obdobij« in pošteno zavihamo rokave.
12:00–12:30

Igor Mali (iPROM): iPROMove rešitve za zakonsko skladnost uporabe podatkov

PREBERI VEČ

iPROM kot vodilna slovenska agencija, specializirana za digitalno oglaševanje, proaktivno sledi smernicam »digitalne« zakonodaje in predpisom s področja varstva osebnih podatkov ter prilagaja svoje tehnološke rešitve z namenom zagotavljanja skladnega digitalnega okolja za svoje partnerje. Pogledali si bomo razvojne smernice, ki naročnikom pomagajo k skladnosti tako na področju zajema osebnih podatkov kot tudi gradnji lastnih DMP-silosov, ter napredno uporabo zajetih podatkov.
12:30–13:00

Matjaž Robinšak (Valicon): Pametna uporaba podatkov = novo bogastvo

PREBERI VEČ

»Data-driven« je priljubljena besedna zveza, ki je danes tako rekoč osnovna sestavina trženja in prodaje. Kaj pa to dejansko pomeni in kdaj lahko rečemo, da smo »data-driven« podjetje? Ta koncept zelo radi enačimo z avtomatizacijo v marketingu in se posledično lahko hitro znajdemo na področju algoritmov, ki znajo pametno in predvsem samostojno »obdelovati« našega potrošnika. »Data-driven« način delovanja podjetja pa se dejansko odraža na ravni poslovnega odločanja. Kaj v praksi (lahko) pomeni, da smo »data-driven«, in kje se lahko zgodijo napake v zbiranju in uporabi podatkov? Prišli smo do točke, kjer bomo poleg trženjske in medijske strategije morali pripravljati tudi strategijo podatkov (od arhitekture do uporabe). To je še dodatno potrdila uredba GDPR, saj bomo le v primeru dobrega pristopa upravljanja s podatki zagotovili učinkovito rabo podatkov ter transparentnost do potrošnika. Zmagovalec ne bo tisti, ki ima (naj)več podatkov o svojem potrošniku, ampak bo zmagovalec tisti, ki bo z majhno količino podatkov uspel rasti in povečevati pomembnost v očeh potrošnika.
13:00–13:30

Peter Curk (Petrol): Kako »data-driven« marketing pripomore k boljšim rezultatom

PREBERI VEČ

Podatki, ki se naravno povezujejo s kvantitetnimi metodami, se še kako povezujejo s psihologijo. »Data-driven« pristop k trženju vse to združuje in tržnikom omogoča, da povečajo verjetnost uspeha in učinkovitost tržnih aktivnosti. Kako do boljših rezultatov z uporabo agilnih metod dela, najboljših praks in sodobnih tehnoloških orodjih, je vprašanje, na katerega bo odgovor ponudila zaključna predstavitev.
13:30–14:00

Kosilo in druženje

Govorci

Marko Grobelnik - iPROM Akademija

Marko Grobelnik

Raziskovalec v laboratoriju za umetno inteligenco IJS

VEČ O GOVORCU

Marko Grobelnik je raziskovalec v laboratoriju za umetno inteligenco na IJS in digitalni glasnik Slovenije. Je strokovnjak za različne vidike umetne inteligence, za analizo velikih količin tekstovnih podatkov, strojno učenje, analizo omrežij, vizualizacijo podatkov in kombinatorično optimizacijo. Med drugim je Grobelnik soustanovitelj podjetja Cycorp Europe ter direktor in ustanovitelj podjetja Quintelligence – inteligentno upravljanje z znanjem, sodeluje pa tudi z nekaterimi pomembnimi evropskimi in ameriškimi podjetji, kot so British Telecom, Microsoft Research, IBM Watson, New York Times in Bloomberg. Septembra 2017 ga je slovenska vlada imenovala za nacionalnega glasnika digitalne tehnologije za štiriletno mandatno obdobje.

Jaka Repanšek - iPROM Akademija

Jaka Repanšek

RePublis Consulting

VEČ O GOVORCU

Jaka Repanšek je ustanovitelj svetovalne družbe RePublis. V medijskih, oglaševalskih, tehnoloških in internetnih podjetij je aktiven od leta 1996, z družbo iPROM pa sodeluje od njenega začetka. V Sloveniji je prepoznan kot eden vodilnih strokovnjakov za medijsko, oglaševalsko in digitalno pravo ter management komunikacijskih podjetij in organizacij. Diplomiral je na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani, specialistični podiplomski študij evropskega prava pa je opravil na skupnem programu Univerze v Cambridgeu in Pravne fakultete v Ljubljani ter zaključil tudi dve-letni podiplomski študij MBA na University of Kansas v ZDA (CIMBA). Repanšek je član številnih domačih in mednarodnih strokovnih združenj, visokošolski učitelj (višji predavatelj) ter reden gost na številnih konferencah in seminarjih v Sloveniji in tujini.

Igor Mali - iPROM Akademija

Igor Mali

Operativni direktor, iPROM

VEČ O GOVORCU

Igor Mali je operativni direktor v digitalni agenciji iPROM, kjer se osredotoča na sistematizacijo poslovnih in operativnih procesov ter skrbi za pravno skladnost poslovanja družbe. Pred nastopom nove funkcije je bil kot vodja področja za svetovanje zadolžen za celostno podporo pri uvajanju digitalnega trženja v poslovne procese. Kot direktor prodaje za internet je bil v podjetju Central Media kot direktor prodaje za internet odgovoren za sedem trgov. Sodeloval je z regionalnimi naročniki, strateško vodil prodajo in prodajne ekipe ter skrbel za razvoj in implementacijo tehničnih rešitev na področju trženja medijskega prostora na spletu. Strokovne izkušnje je pridobival še v podjetjih Najdi.si, Httpool in Domenca, kjer je soustvarjal tudi enega prvih sistemov za trženje oglasnega prostora na slovenskem spletu.

Matjaž Robinšak - iPROM Akademija

Matjaž Robinšak

Partner, Valicon

VEČ O GOVORCU

Matjaž Robinšak je direktor projektov in partner v raziskovalni hiši Valicon. Je specialist za področje storitvenega sektorja in področje informacijsko-komunikacijskih tehnologij, vendar njegov spekter aktivnosti zajema tudi druge industrije. Ukvarja se predvsem s celostno podporo pri oblikovanju trženjskih strategij ter svetovanjem. Družbi Valicon (takrat še CATI) se je pridružil leta 2002. S podporo trženjskim in prodajnim oddelkom svojih naročnikov je deloval tako na trgih bivše Jugoslavije kot tudi na trgih vzhodne Evrope in Ruske Federacije. Danes je Matjaž na poziciji direktorja raziskav in je zadolžen za nekaj večjih naročnikov ter neposredno vpleten v razvoj novih rešitev in znanja na Valiconu.

Peter Curk - iPROM Akademija

Peter Curk

Direktor marketinga, Petrol

VEČ O GOVORCU

Pred prihodom v Petrol je 15 let pridobival izkušnje v marketingu. V podjetju Si.mobil je prehodil pot od vodje CRM-ja do direktorja marketinga, nazadnje pa je kot svetovalec uprave vodil nastajanje Si.mobilove poslovne strategije. V tem času je bil nominiran tudi za marketinškega direktorja leta. Pred šestimi leti je prestopil na agencijsko stran, v digitalno marketinško agencijo Renderspace, ki je v naslednjih letih nekajkrat postala digitalna agencija leta. Peter rad sodeluje tudi s start-up podjetji – v podjetju GoOpti je nadgradil marketinško funkcijo in pomagal pri širitvi na italijanski trg. Zadnja leta je delal v družbi Deloitte, kjer je podjetjem svetoval na področju e-poslovanja, razvoja novih poslovnih modelov in storitev, analitike ter upravljanja podatkov. Pred prihodom v Petrol je soustanovil podjetje Dia-Vit Ltd, v katerem s podporo družbe Samsung Ventures Europe ekipa mladih raziskovalcev razvija tehnološko inovacijo na področju neinvazivnega merjenja krvnega sladkorja. Dnevno se navdušuje nad skoraj dveletnim sinom, je ponosen lastnik 40 let stare Yamahe XS 750 in poglobljen poznavalec italijanskega nogometa. Prijatelji ga opisujejo kot radovednega in vedoželjnega.

Za udeležbo na dogodku je treba izpolniti prijavni obrazec.

Brezplačna udeležba vključuje obisk vseh predavanj, pogostitev, kosilo in mreženje po dogodku. Prijava na dogodek je možna do 22. marca 2019.

Deli