Deli

iPROM in Valicon sta že četrtič zapored izvedla raziskavo Odnos slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja v 2022. Raziskavo sta družbi izvedli med februarjem in aprilom 2022, v njej pa je sodelovalo 194 slovenskih odločevalcev na področju oglaševanja in trženja.

V Sloveniji bodo naložbe v digitalno oglaševanje v 2022 višje za 15 odstotkov, zakup prostora v digitalnih medijih pa bo zrastel za 14 odstotkov. Posamezen oglaševalec bo v povprečju za digitalno oglaševanje v letu 2022 namenil že skoraj 550 tisoč evrov.

Podroben vpogled v razrez medijskega kolača za digitalno oglaševanje v 2022, uporabo različnih oblik digitalnega oglaševanja, razporeditev naložb po posameznih panogah ter uporabo oglaševalske in marketinške tehnologije sta 21. junija 2022 na webinarju predstavila Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, in Matjaž Robinšak, partner v družbi Valicon. Gost webinarja je bil Zoran Savin iz IAB Slovenija, ki je pokomentiral rezultate raziskave in potrdil, da podobne trende rasti zaznavajo tudi raziskave združenja IAB.

Več izveste v video posnetku webinarja.

Deli