Optimizirajte svoje kampanje AdWords s 3 pomembnimi Googlovimi novostmi - iPROM - Mnenja strokovnjakov-  Anže Hribar

Optimizirajte svoje kampanje AdWords s 3 pomembnimi Googlovimi novostmi

Google nam je na področju iskalnih oglasov v letu 2016 pripravil ogromno novosti. Od ukinitve oglasnih pozicij na desni strani in razširjenih tekstovnih oglasov, do možnosti prilagajanja modifikatorja najvišje ponudbe za CPC glede na izbrani tip naprave.

Preberi več
Toyota skupaj z Discoveryjem ustvarila prvo VR mini serijo - iPROM - Novice iz sveta

Toyota skupaj z Discoveryjem ustvarila prvo VR mini serijo

Discovery je šel še korak dlje v virtualni resničnosti, saj je skupaj s Toyoto ustvaril prvo VR mini serijo z naslovom Torba, v njej pa predstavljajo Toyoto Camry, letnik 2017.

Preberi več
Tudi klimatske spremembe vplivajo na digitalne kampanje - iPROM - Novice iz sveta

Tudi klimatske spremembe vplivajo na digitalne kampanje

Digitalni oglaševalci morajo razumeti klimatske spremembe in njihov vpliva na potrebe potrošnikov. Novi eko potrošniki kupujejo drugače in drugje ter pri tem mislijo na okolje. Zato je pomembno tudi, da podjetja svoje okolju prijazne izdelke komunicirajo pristno.

Preberi več
Twitter predstavil postopek registracije za avtentične uporabniške profile - iPROM - Novice iz sveta

Twitter predstavil postopek registracije za avtentične uporabniške profile

Twitter je predstavil nov spletni postopek registracije avtentičnih uporabniških profilov, s katerim bodo lahko uporabniki potrdili svoje profile in dobili tako želeno modro kljukico.

Preberi več
Uporabniška izkušnja je pomembna! - iPROM Mnenja strokovnjakov - Andrej Beširevič

Uporabniška izkušnja je pomembna!

Pri razvoju in izvedbi modernih digitalnih marketinških strategij pogosto pozabljamo na zelo pomemben segment: uporabniško izkušnjo. To pa je velika napaka, saj je slednja ključna komponenta uspešnega marketinga v digitalni dobi, ki daje prednost udobju in personalizaciji.

Preberi več
TV izgublja gledalce in oglase - iPROM - Novice iz sveta

TV izgublja gledalce in oglase

Televizija je bila desetletja kraljica med oglaševalskimi mediji, a že prihodnje leto se pričakuje, da bo digitalno oglaševanje prehitelo TV-oglaševanje.

Preberi več
Vse več nativnega oglaševanja - iPROM - Novice iz sveta

Vse več nativnega oglaševanja

Po podatkih raziskave Inštituta za nativno oglaševanje (NAI) in FIPP bo nativno oglaševanje do leta 2018 predstavljalo že eno tretjino vseh prihodkov od oglaševanja v svetovni industriji revij.

Preberi več
Programatično oglaševanje še vedno pogosto napačno razumljeno - iPROM - Novice iz sveta

Programatično oglaševanje še vedno pogosto napačno razumljeno

Programatično oglaševanje je termin, ki je v svetu digitalnega oglaševanja uporabljen že skoraj na vsakem koraku. A raziskava podjetja Turn je pokazala, da oglaševalske agencije še vedno ne vejo, kaj programatično sploh je.

Preberi več
Zakaj in kako morajo biti oglasi prilagojeni pametnim telefonom - iPROM Mnenja strokovnjakov - Andrej Beširevič

Zakaj in kako morajo biti oglasi prilagojeni pametnim telefonom?

Uporabniška izkušnja na pametnih telefonih je vsa naučena pravila v oglaševanju ponovno obrnila na glavo – bistveno manjši zaslon, omejeno število znakov in vse krajša pozornost uporabnikov na pametnih napravah narekujejo drugačen pristop k oglaševanju. Kakšni oglasi bodo uspeli in jih zagotovo dosegli?

Preberi več
Z virtualno resničnostjo do novih kupcev - iPROM - Novice iz sveta

Z virtualno resničnostjo do novih kupcev

Blagovnim znamkam, ki vlagajo v virtualno resničnost, se to lahko obrestuje tako pri večji priljubljenosti blagovne znamke kot pri povečanih nakupnih namenih, kaže raziskava podjetja Greenlight VR.

Preberi več

Arhiv