Televizija, ki spremlja gledalca - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Igor Mali

Televizija, ki spremlja gledalca

V svetu televizijskega oglaševanja smo priča zasuku paradigme, programatična TV zna namreč ciljati posameznega gledalca. To pomeni, da se načini ciljanja občinstva spreminjajo, na področje digitalne TV pa vstopajo nove metrike, ki so bližje digitalnim.

Preberi več
Družbeni mediji in napovedi za letošnje leto - iPROM - Novice iz sveta

Družbeni mediji in napovedi za letošnje leto

Spremembe se v digitalnem svetu dogajajo izredno hitro in tudi družbeni mediji niso izjema. V letošnjem letu lahko tako pričakujemo kar nekaj sprememb.

Preberi več
Vplivnostni marketing: eksplozija ali implozija? - iPROM - Novice iz sveta

Vplivnostni marketing: eksplozija ali implozija?

Vplivnostni marketing je postal zelo priljubljena oblika marketinga na družbenih omrežjih, saj so blagovne znamke zaznale pozitiven vpliv na prodajo. Vseeno pa moramo biti pozorni na izzive, ki ga spremljajo.

Preberi več
Svet oglaševanja 2018: Digitalne taktike in orodja, ki jih morate poznati! - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Svet oglaševanja 2018: Digitalne taktike in orodja, ki jih morate poznati!

V tem zapisu so predstavljeni digitalne taktike in orodja, ki jih bodo marketinški strokovnjaki v letu 2018 vključevali v digitalne strategije.

Preberi več
OTT je najmočnejša navzkrižna platforma trženjskega spleta - iPROM - Novice iz sveta

OTT je najmočnejša navzkrižna platforma trženjskega spleta

OTT je močna navzkrižna platforma trženjskega spleta, saj omogoča odlično segmentacijo občinstva in napredno podatkovno analitiko za merjenje oglaševanja.

Preberi več
Tehnologija veriženja blokov priložnost za ohranitev poslovanja agencij - iPROM - Novice iz sveta

Tehnologija veriženja blokov priložnost za ohranitev poslovanja agencij

Tehnologija veriženja blokov (Blockchain) vpliva na nove poslovne modele in pomembno spreminja način poslovanja podjetij, tudi agencij.

Preberi več
Tehnološki trendi, ki bodo v letu 2018 preobražali oglaševanje - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Nejc Lepen

Tehnološki trendi, ki bodo v letu 2018 preobražali oglaševanje

Rezultat razvoja novih tehnologij in razumevanje, kaj bodo te doprinesle k razvoju oglaševalskega ekosistema, povzemamo v zapisu o tehnoloških trendih za leto 2018.

Preberi več
Video oglaševanje na več platformah za večji doseg - iPROM - Novice iz sveta

Video oglaševanje na več platformah za večji doseg

Video oglaševanje na več platformah je zaradi vse večjega zanimanja medijskih zakupnikov v porastu. Večina digitalnega video inventarja v ZDA se posreduje programatično.

Preberi več
Miha Rejc in Maja Nučič za MM: Osem ključnih spoznanj z Web Summita 2017 - iPROM Novice

Miha Rejc in Maja Nučič za MM: Osem ključnih spoznanj z Web Summita 2017

Začetek novembra je tisti del leta, ko se na Web Summitu v Lizboni zbere več kot 60.000 udeležencev iz različnih panog – od novih tehnologij, prodaje in razvoja do (digitalnega) marketinga.

Preberi več
Snapchat načrtuje povratni udarec - iPROM - Novice iz sveta

Snapchat načrtuje povratni udarec

Snapchat je predstavil novost v svoji aplikaciji, s katero ločuje družbeno stran od medijske. Aplikacija bo tako uporabnikom in oglaševalcem prijaznejša.

Preberi več

Arhiv