Konkurenčnost v jutrišnjem maloprodajnem prostoru - iPROM - Novice iz sveta

Konkurenčnost v jutrišnjem maloprodajnem prostoru

Če želijo ostati konkurenčni, morajo trgovci na drobno slediti tehnološkemu razvoju ter svoje spletno poslovanje povezati z dejavnostmi v fizični trgovini.

Preberi več
Vloga podatkov in tehnologije v hiperpersonalizaciji - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Vloga podatkov in tehnologije pri hiperpersonalizaciji (2. del)

Hiperpersonalizacija postaja ključna formula uspeha učinkovitih oglaševalskih akcij. Pa veste, kaj stoji za njo?

Preberi več
Vzpon hekanja algoritmov - iPROM - Novice iz sveta

Vzpon hekanja algoritmov

Izraz hekanje najprej povežemo denimo z računalniškimi boti in lažnimi novicami, pogosto pa gre za povsem običajne objave na družbenih medijih, s katerimi želijo hekerji povečati prikaze in vpletenost uporabnikov.

Preberi več
Zasebne tržnice bodo letos prehitele odprto izmenjavo oglasov - iPROM - Novice iz sveta

Zasebne tržnice bodo letos prehitele odprto izmenjavo oglasov

Letos bo programatično oglaševanje na zasebnih tržnicah prvič doslej prehitelo oglaševanje na odprtih tržnicah.

Preberi več
Simon Cetin za Društvo za marketing Slovenije: Bodimo ustvarjalci na bolje - iPROM - Novice

Simon Cetin za Društvo za marketing Slovenije: Bodimo ustvarjalci na bolje

Simon Cetin, ustanovitelj in partner v iPROMu, se je zapisu za Društvo za marketing Slovenije posvetil megatrendom, ki bodo v prihodnosti vplivali na naša življenja. Osredotočil se je na pametna mesta, trajnostni razvoj, ekologijo, ogljični odtis, množico podatkov in umetno inteligenco ter ostala področja, ki bodo zaznamovala prihajajoča leta.

Preberi več
Mikrosegmentacija temelj za učinkovito komunikacijo v digitalnih medijih - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Mikrosegmentacija: temelj za učinkovito komunikacijo v digitalnih medijih

Segmentacija potrošnikov je v marketinških strategijah že dolgo opevana, vseeno pa njena posodobitev, mikrosegmentacija, predstavlja dodaten korak k uspešnemu grajenju odnosov s potrošniki.

Preberi več
Napredna podatkovna analitika in digitalni marketing - iPROM - Novice iz sveta

Napredna podatkovna analitika in digitalni marketing

Napredna podatkovna analitika bo tudi v letošnjem letu vplivala na izboljšanje digitalnih marketinških strategij.

Preberi več
Zaposlimo senior specialista za digitalni marketing (m/ž) - iPROM - Novice

Zaposlimo senior specialista za digitalni marketing (m/ž)

Pridruži se iPROMovi ekipi, ki goji posebno strast do digitalnih komunikacij, in z nami soustvarjaj prihodnost digitalnega oglaševanja!

Preberi več
V iPROMu iščemo programerja - iPROM - Novice

V iPROMu iščemo dva razvijalca (m/ž)

V iPROMu zaradi povečanega obsega dela v ekipo vabimo dva razvijalca, ki bosta sodelovala pri razvoju ene najnaprednejših platform za digitalno oglaševanje in nenehnem inoviranju na področju digitalne marketinške tehnologije.

Preberi več
GDPR ali bodo potrošniki podatke množično prodajali - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Igor Mali

GDPR: ali bodo potrošniki podatke množično prodajali?

GDPR je pred zakonsko uvedbo predstavljal strahove mnogih podjetij. A več kot leto in pol po uvedbi je jasno eno – podjetja, ki poslujejo v skladu z uredbo GDPR, so korak pred tekmeci, saj jim potrošniki veliko bolj zaupajo.

Preberi več

Arhiv