Building trust with digital media users starts with consent management - iPROM - Expert opinions - Anže Hribar

Izgradnja zaupanja z uporabniki digitalnih medijev se začne z upravljanjem soglasij

Zaupanje je ključen temelj uspešnega trženja. S povečanjem obsega obdelave podatkov potrošnikov se podjetja vse bolj osredotočajo na iskanje načinov, kako vzpostaviti pristne in trajnostne odnose s svojim občinstvom. Pri tem se kot ena najučinkovitejših strategij izkazuje upravljanje soglasij, saj zagotavlja preglednost, etično ravnanje in skladnost z obdelavo podatkov.
V nadaljevanju bomo podrobneje raziskali, kako upravljanje soglasij (ang. consent management) prispeva h krepitvi zaupanja, kako strategije, ki temeljijo na izrecni privolitvi, izboljšujejo marketinške aktivnosti, ter kako centralizacija in uporaba prvoosebnih podatkov podpirata vzpostavitev dolgoročnih odnosov s strankami.

Preberi več
Programatična strategija naj temelji na zasebnosti - iPROM - Novice iz sveta

Programatična strategija naj temelji na zasebnosti

V prihodnjem letu naj bi bilo skoraj 92 odstotkov vseh naložb v prikazno oglaševanje opravljenih programatično, pričakuje eMarketer. Vendar pa izgube signala – v programatičnem oglaševanju se to nanaša na izgubo ali poslabšanje kakovosti podatkov pri prehodu skozi različne komponente – in predpisi o zasebnosti otežujejo delo v programatičnem ekosistemu, kaže poročilo The Privacy-First Programmatic Opportunity.

Preberi več
Simon Struna na IAB Akademiji o prihodnosti oglaševanja DOOH v Sloveniji in ključnih izzivih, s katerimi se sooča industrija - iPROM - Novice

Simon Struna na IAB Akademiji o prihodnosti oglaševanja DOOH v Sloveniji in ključnih izzivih, s katerimi se sooča industrija

V začetku septembra je v Kristalni palači v sklopu IAB Akademije potekala okrogla miza na temo oglaševanja na digitalnih zaslonih (DOOH), na kateri so gosti orisali trenutno stanje na trgu, izpostavili izzive ter podali izhodišča za učinkovito izkoriščanje tega kanala. Med panelisti je bil tudi Simon Struna, vodja programmatica v iPROMu, ki je predstavil ključne prednosti programatičnega oglaševanja na digitalnih zaslonih.

Preberi več
iPROMova raziskava o zaščiti lastnih podatkov podjetij in prehodu na prvoosebne podatkovne strategije v digitalnem oglaševanju - iPROM - Novice

iPROMova raziskava o zaščiti lastnih podatkov podjetij in prehodu na prvoosebne podatkovne strategije v digitalnem oglaševanju

V času digitalizacije in avtomatizacije je ključno, da podjetja razvijejo strategije za varovanje lastnih podatkov.

Preberi več
iPROM v sodelovanju z laboratorijem Retoba in Peugeotem Slovenija s projektom AI-ambasador za novi Peugeot 2008 na WEBSI 2024 osvojil 3. mesto - iPROM - Novice

iPROM v sodelovanju z laboratorijem Retoba in Peugeotem Slovenija s projektom AI-ambasador za novi Peugeot 2008 na WEBSI 2024 osvojil 3. mesto

Družba iPROM je na tekmovanju WEBSI Digitalni presežki Slovenije 2024 v kategoriji Avtomobilizem s projektom AI-ambasador za novi Peugeot 2008 osvojila 3. mesto. Projekt, razvit v sodelovanju z laboratorijem za avtoregresivne pogovorne sisteme Retoba in slovenskim distributerjem znamke Peugeot, je prepoznan kot primer inovativne uporabe umetne inteligence za izboljšanje prednakupne izkušnje.

Preberi več
Vloga podatkovno gnanega oglaševanja v zgornjem delu lijaka za dolgoročno rast blagovnih znamk - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Vloga podatkovno gnanega oglaševanja v zgornjem delu lijaka za dolgoročno rast blagovnih znamk

V dinamičnem digitalnem medijskem okolju, kjer se število oglaševalskih platform nenehno povečuje, cene oglasov vztrajno naraščajo, konkurenca pa postaja vse ostrejša, tehnološki premiki pa postavljajo nove zahteve, je pomembno, da blagovne znamke prilagodijo svoje pristope za premagovanje teh izzivov. Kot strokovnjaki za oglaševalskotehnološke in podatkovno gnane oglaševalske strategije nenehno razvijamo rešitve, ki maksimizirajo donosnost naložb v digitalno oglaševanje. V tem blogu bomo raziskali pomen oglaševanja v zgornjem delu prodajnega lijaka za blagovne znamke, ki stremijo k dolgoročni rasti, in kako ta strategija prispeva k učinkovitemu doseganju poslovnih ciljev.

Preberi več

iPROMova analiza 2024: Mobilni dostop do digitalnih medijev v jugovzhodni Evropi, Nemčiji in Avstriji narasel za dobrih 5 odstotkov

Na trgih jugovzhodne Evrope, Nemčije in Avstrije še bolj prevladuje dostop do spleta prek mobilnih naprav, kaže nova iPROMova analiza tehnoloških značilnosti naprav uporabnikov spleta na tujih trgih.

Preberi več
Rast oglaševanja v trgovskih medijskih mrežah - iPROM - Novice iz sveta

Rast oglaševanja v trgovskih medijskih mrežah

Oglaševanje v trgovskih medijskih mrežah bo v prihodnjem letu prehitelo oglaševanje na linearni televiziji.

Preberi več
Poročilo o oglaševalskih naložbah v ZDA za leto 2024 razkriva naraščajoči poudarek na digitalnem oglaševanju - iPROM - Novice iz sveta

Poročilo o oglaševalskih naložbah v ZDA za leto 2024 razkriva naraščajoči poudarek na digitalnem oglaševanju

V nedavno objavljenem poročilu eMarketerja z naslovom Ad Spending Benchmarks so podrobno analizirali oglaševalske naložbe v ZDA za leto 2024, kjer skupni izdatki za oglaševanje znašajo 389,49 milijarde ameriških dolarjev. Digitalno oglaševanje s 302,77 milijarde ameriških dolarjev močno presega tradicionalno oglaševanje, katerega skupna vrednost znaša 86,72 milijarde ameriških dolarjev.

Preberi več

iPROMova analiza 2024: Za poglobljeno pregledovanje spletnih vsebin še vedno najpogosteje uporabljamo namizne računalnike

Večina uporabnikov slovenskih digitalnih medijev do medijskih vsebin dostopa prek mobilnih naprav. Delež mobilnega dostopa namreč v letošnjem letu dosega že približno 83 odstotkov, kaže najnovejša analiza družbe iPROM. Kljub večji uporabi mobilnih naprav za dostop do digitalnih vsebin pa uporabniki za poglobljeno pregledovanje vsebin še vedno uporabljajo namizne računalnike, kjer je aktivnost za več kot dvakrat višja kot na mobilnih napravah. Hkrati v dnevnem povprečju uporabniki slovenskih digitalnih medijev preživijo petkrat več časa na namiznih računalnikih kot na mobilnih napravah.

Preberi več

Arhiv