Miloš Suša za Marketing magazin: Prikazno oglaševanje letos doživlja kreativne pospeške - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Miloš Suša za Marketing magazin: Prikazno oglaševanje letos doživlja kreativne pospeške

Leta 2020 smo govorili, da je digitalno oglaševanje na krilih pandemije poletelo, danes pa lahko dodamo, da je njegov paradni konj prikazno oglaševanje. Podjetja lahko z njim preskočijo zidove t. i. ograjenih vrtov in z vsemi kreativnimi možnostmi, ki jih ponuja, stopijo tudi izven lastnih okvirov. Glavne značilnosti programatičnega in prikaznega oglaševanja je vodja spletnih medijskih specialistov v iPROMu Miloš Suša predstavil na predavanju Društva za marketing Slovenije, aktualne trende v digitalni medijski krajini pa v prispevku Marketing magazina.

Preberi več
Kaj je decentralizirana avtonomna organizacija - iPROM - Novice iz sveta

Kaj je decentralizirana avtonomna organizacija?

Decentralizirana avtonomna organizacija (DAO) deluje brez običajne hierarhične strukture upravljanja in daje besedam vseh v skupini enako težo.

Preberi več
Spletna trgovina se seli z osebnih računalnikov na mobilne naprave - iPROM - Novice iz sveta

Spletna trgovina se seli z osebnih računalnikov na mobilne naprave

Potrošniki so se med pandemijo pospešeno preselili na splet, kar vpliva tudi na rast spletne trgovine.

Preberi več
Zaradi pandemije je zvestoba potrošnikov na preizkušnji - iPROM - Novice iz sveta

Zaradi pandemije je zvestoba potrošnikov na preizkušnji

Raziskave kažejo, da je zvestoba potrošnikov stvar preteklosti. Čustvene vezi z blagovnimi znamkami so oslabljene, nadomešča pa jih nakupovanje iz navade. Kaj naj blagovne znamke storijo?

Preberi več
Kako z digitalnim oglaševanjem v 2022 izstopiti iz povprečja? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miha Rejc

Kako z digitalnim oglaševanjem v 2022 izstopiti iz povprečja?

Za uspeh na digitalu ni več prostora za povprečje. Vsak korak mora biti brezhibno načrtovan in izpeljan: uporabniška izkušnja na spletni strani, kreativa oglaševalske akcije, uporaba inovativnih in naprednih oglasnih formatov izven »ograjenih vrtov«, programatični zakup v medijih, upravljanje in zaščita oglaševalskih podatkov pred konkurenco v lastnih podatkovnih silosih, napredna analitika in unovčenje vseh prednosti podatkovno gnanega oglaševanja. Za nadpovprečno izvedbo je zato dobro imeti v mislih vsaj tri načela. Poglejmo si jih skupaj.

Preberi več
5 trendov, ki bodo v 2022 krojili oglaševalske strategije - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Nejc Lepen

5 trendov, ki bodo v 2022 krojili oglaševalske strategije

Če so se podjetja v zadnjih dveh letih borila za preživetje, je zdaj čas, da se intenzivneje osredotočijo na rast. Pri tem jim lahko pomagajo tehnologije za digitalno oglaševanje (Ad-Tech), ki se letos pospešeno razvijajo v smeri vse večje integracije umetne inteligence, oblačnih storitev in podatkovnih virov ter vse večje zaščite podatkov podjetij in spletnih uporabnikov. V zapisu si preberite, kateri trendi bodo v 2022 vodilni.

Preberi več
V marketingu je ključna transparentnost - iPROM - Novice iz sveta

V marketingu je ključna transparentnost

V marketingu je za uresničitev polnega potenciala izredno pomembna transparentnost.

Preberi več
Naložbe v video oglaševanje se povečujejo - iPROM - Novice iz sveta

Naložbe v video oglaševanje se povečujejo

Video bo v ZDA prvič doslej presegel polovico porabe za programatične prikazne oglase.

Preberi več
Med potrošniki raste zaskrbljenost glede podatkov in zasebnosti - iPROM - Novice iz sveta

Med potrošniki raste zaskrbljenost glede podatkov in zasebnosti

Navdušenje nad novimi tehnologijami med potrošniki pada, njihova zaskrbljenost glede deljenja podatkov pa je vse večja.

Preberi več
Naložbe v digitalno oglaševanje presegajo napovedi - iPROM - Novice iz sveta

Naložbe v digitalno oglaševanje presegajo napovedi

Raste zlasti poraba za oglaševanje na maloprodajnih medijskih omrežjih, povezani televiziji, družbenih medijih in iskalnikih.

Preberi več

Arhiv