5 trendov, ki bodo v 2022 krojili oglaševalske strategije - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Nejc Lepen

5 trendov, ki bodo v 2022 krojili oglaševalske strategije

Če so se podjetja v zadnjih dveh letih borila za preživetje, je zdaj čas, da se intenzivneje osredotočijo na rast. Pri tem jim lahko pomagajo tehnologije za digitalno oglaševanje (Ad-Tech), ki se letos pospešeno razvijajo v smeri vse večje integracije umetne inteligence, oblačnih storitev in podatkovnih virov ter vse večje zaščite podatkov podjetij in spletnih uporabnikov. V zapisu si preberite, kateri trendi bodo v 2022 vodilni.

Preberi več
V marketingu je ključna transparentnost - iPROM - Novice iz sveta

V marketingu je ključna transparentnost

V marketingu je za uresničitev polnega potenciala izredno pomembna transparentnost.

Preberi več
Naložbe v video oglaševanje se povečujejo - iPROM - Novice iz sveta

Naložbe v video oglaševanje se povečujejo

Video bo v ZDA prvič doslej presegel polovico porabe za programatične prikazne oglase.

Preberi več
Med potrošniki raste zaskrbljenost glede podatkov in zasebnosti - iPROM - Novice iz sveta

Med potrošniki raste zaskrbljenost glede podatkov in zasebnosti

Navdušenje nad novimi tehnologijami med potrošniki pada, njihova zaskrbljenost glede deljenja podatkov pa je vse večja.

Preberi več
Naložbe v digitalno oglaševanje presegajo napovedi - iPROM - Novice iz sveta

Naložbe v digitalno oglaševanje presegajo napovedi

Raste zlasti poraba za oglaševanje na maloprodajnih medijskih omrežjih, povezani televiziji, družbenih medijih in iskalnikih.

Preberi več
Blagovne znamke naj izkoristijo prehod televizije v digitalni svet - iPROM - Novice iz sveta

Blagovne znamke naj izkoristijo prehod televizije v digitalni svet

Blagovne znamke ne smejo zamuditi priložnosti, ki jih ponuja prehod televizije v digitalni svet. Še nikoli ni bilo tako pomembno, da sprejmejo pristop »digitalno najprej«.

Preberi več
V digitalno oglaševanje je treba vlagati premišljeno - iPROM - Novice iz sveta

V digitalno oglaševanje je treba vlagati premišljeno

Več kot 100 milijonov ameriških dolarjev, vloženih v digitalno oglaševanje, je porabljenih neučinkovito.

Preberi več
iPROM Raziskava - Odnos do digitalnega oglaševanja 2022

Raziskava iPROMa in Valicona: Sodelujte pri prepoznavanju trendov digitalnega oglaševanja v Sloveniji!

iPROM in raziskovalna hiša Valicon že četrto leto zapored izvajata raziskavo o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja. S sodelovanjem v aktualni raziskavi jima lahko pomagate prepoznati letošnje vodilne trende v digitalnem medijskem ekosistemu, ki bodo narekovali snovanje učinkovitih trženjskih strategij.

Preberi več
Trendi, ki bodo letos vplivali na poslovanje trgovcev z živili - iPROM - Novice iz sveta

Trendi, ki bodo v letošnjem letu vplivali na poslovanje trgovcev z živili

Med ključnimi letošnjimi trendi, ki bodo vplivali na živilsko industrijo, sta takojšnja dostava kupljenega blaga ter izboljšanje uporabe podatkov.

Preberi več
Trgovci na drobno krepijo uporabo digitalnih tehnologij - iPROM - Novice iz sveta

Trgovci na drobno krepijo uporabo digitalnih tehnologij

Zahodnoevropski trgovci na drobno bodo z digitalnimi orodji spodbujali prodajo v fizičnih trgovinah.

Preberi več

Arhiv